0

با نوآوری به یک میلیاردر تبدیل شدم

افراد ناموفق به سندرم “در حیطه وظایف من نیست” مبتلا هستند و در نتیجه، هیچ وقت مسئولیت بیشتری به آن ها داده نمی شود و دستمزد شان هر سال به صورت جزئی افزایش می یابد تازه اگر اصلا بتوانند شغل شان را نگه دارند. این راهی نیست که مرا به ثروت رساند. اگر شما هم ثروت می خواهید باید بیشتر از آنچه که از شما میخواهند تلاش کنید و اجازه ندید که افکار دیگران کسب و کار شما را محدود کنند.

پوست گرگ

پالتوهای پوست گرگ در رنگهای مختلفی در بازار وجود دارند که هر شخص با توجه به سلیقه ی خود هر رنگی را که دوست داشته باشد انتخاب می کند و همچنین در مدلهای مختلفی دیده می شوند که معمولا افراد چاق از مدلهای راسته و ساده و افرادی که اندام لاغری دارند از مدلهای شلوغ استفاده می کنند تا آنها را پرتر نشان دهد.

گفتنی است برای گرم نگهداشتن خود در فصل زمستان لزوما نیازی به پالتو نیست، چرا که افراد می توانند از کاپشن یا کت هم استفاده کنند اما امروزه پالتو طرفداران بسیار زیادی دارد و به همین دلیل فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

تولیدیهای بسیار زیادی در کشور ما وجود دارند که انواع مختلفی از پالتو را در مدلهای مختلف می دوزند که دوخت بسیار تمیزی دارد و آن را به مراکزهای معتبر می فروشند.

کیفیت دوخت پالتوهای کشور بسیار بالا است و به همین دلیل آن را به کشورهای دیگر صادر می کنند و پالتو پوست گرک نه تنها در کشور ما متقاضی زیادی دارد، بلکه تقاضا برای خرید آن در کشورهای دیگر هم بسیار زیاد است و به همین دلیل از نظر اقتصادی برای کشور بسیار سودمند بوده است.

تاچ

یکی از مهم ترین مواردی که نمایندگیهای کالای خواب تاچ روی آن تاکید می کنند، این است که محصولات تاچ ترکیه با استفاده از الیاف طبیعی و مواد اولیه مرغوب تولید شده اند.

بنابراین ضد حساسیت و ضد تعریق می باشند، همچنین انواع پتو دو لایه تاچ از قابلیت گرم کنندگی بالایی برخوردار بوده و با نرمی و لطافت خود به داشتن خوابی آرام و عمیق کمک می کنند.

کیفیت جنس و طول عمر بالا از دیگر ویژگیهای کالای خواب تاچ است، این لوازم در برابر گرما، سرما، تعریق و رطوبت مقاومت زیادی از خود نشان می دهند.

همچنین قابلیت شست و شوی بالایی دارند و پس از گذشت مدت زمان طولانی همچنان نو باقی می مانند و به راحتی تغییر رنگ نمی دهند.

امروزه تنوع کالای خواب تاچ بیشتر از قبل شده است به نحوی که در هنگام مراجعه به نمایندگی این برند می توان محصولات متنوع را با طرحها و رنگهای گوناگون.

پوست خرس

یکی از سخت ترین قسمتهای خرید زمستانی، خرید پالتو پوست خرس است چون به سختی باید آن را پیدا کرد.

و جدا از آن باید به شدت حواستان را جمع کنید تا کلاهبرداران پوست خرس تقلبی به شما نفروشند و سرتان کلاه نرود چون به شدت در بازار فروش اجناس با چرم طبیعی کلاه برداری نیز می شود.

برای اینکه بتوانید چرم طبیعی را از چرم مصنوعی تشخیص دهید چرا که بعضی از لباسها اتیکت ندارند و باید خودتان تشخیص دهید.

به همین دلیل باید بگوئیم که باید ابتدا چرم را لمس کنید، چرمهای طبیعی بسیار لطیف هستند و با دست کشیدن بر روی آن روی پوست دست سر می خورد.

ولی چرم اشبالت مصنوعی بسیار خشن هستند زیرا از جنس پلاستیک می باشند، و این یکی از راه هایی است که می توان با آن اصل بودن چرم را تشخیص داد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *