0

در عرض دو سال بدون سرمایه اولیه میلیاردر شدم

حتما شما هم تصور می کنید برای میلیاردر شدن و راه اندازی کسب و کار حتما باید سرمایه زیادی داشت تا موفق شد به جرات می توانم بگویم این یک تفکر اشتباه است که اکثر مردم به این باور هستند من به شما کمک خواهم کرد تا متوجه شوید بدون داشتن سرمایه اولیه هم می شود میلیاردر یا حتی مولتی میلیاردر شد.

دستکش ایمنی

بر کسی پوشیده نیست که دستها عضوهایی مهم و حیاتی در روند زندگیمان هستند و البته که از دیرباز در مواجهه با ابزارآلات و مصالح سخت و سنگین حفظ سلامت آنها با دستکش ایمنی از دغدغه های مهم بشر بوده است.

همین نگرانی و حوادثی که در محیطهای کاری و حتی خارج از آن نیز برای افراد رخ میداد و در نتیجه موجب آسیب دیدن دستهایشان میگردید ذهن فعال و پویای انسان را به سوی ابداع ابزاری بسیار کاربردی یه نام دستکش سوق داد که علاوه بر ایمنی،راحتی در حین کار ونیز آسایش روانی نیروی کار را برای آنها به ارمغان آورد.

مروزه اما دستکش دیگر تنها آن کاربرد اولیه را ندارد بگونه ای که میتوان گفت همین ابزار پوششی بر تمامی صنایع چنان چنبره ای زده است که تصور انجام بسیاری از فعالیت ها بدون استفاده از دستکش اساسا غیر ممکن مینماید.

دستکش جراحی

این محصولات دستکش و روپوش پزشکی یکبار مصرفی می باشند که پزشکان و جراحان به منظور معاینات شخصی از دستکش جراحی استفاده می نمایند که اغلب به علت استفاده زیاد از این محصولات آن را به صورت عمده خریداری می کنند که قیمت خرید عمده دستکش جراحی بسیار مناسب و به صرفه می باشد.

دستهای ما پر از میکروبهایی است که به چشم دیده نمی شود و اگر فقط یکی از این میکروبها به داخل بدن و سپس به خون وارد شوند مشکلات جدی را ایجاد می کنند که به منظور جلوگیری از این اتفاق جراحان از دستکش جراحی استفاده می کنند وقیمت عمده دستکش جراحی بسیار ارزان تر می باشد.

دستکش جوشکاری

مشاغل و فعالیت هایی هستند که با گرما و عملیات حرارتی مانند انواع جوشکاری ها که در هنگام انجام باید نکات ایمنی را رعایت کنیم که یکی از این نکات ایمنی استفاده از تجهیزات انفرادی مثل دستکش جوشکاری، عینک، ماسک،پیش بند حرارتی، لباس کار مناسب، دستکش محافظ از اشعه های حاصل از عملیات جوشکاری و سوختگی دست جلوگیری کند و از خطرات و حوادث ناشی از کار که خسارت های جبران ناپذیری دارد جلوگیری کند یا به حداقل برساند دستکش جوشکاری آرگون جزو یکی از این تجهیزات مهم است که برای جوشکاری آرگون و جوشکاری co2 مورد استفاده می باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *