0

سرم آبرسان هیالورونیک اسید 2% و ویتامین B5 اوردینری

همان طور که می دانید خشک و دهیدراته شدن پوست، مهم ترین عامل ایجاد چین و چروک های پوستی هستند. آبرسانی و تامین رطوبت مورد نیاز سلول های پوستی یکی از ضروری ترین و موثر ترین اقدامات برای سالم و جوان نگه داشتن پوست است. در ادامه مطلب با سرم آبرسان هیالورونیک اسید 2% و ویتامین B5 اوردینری آشنا می شویم که یک آبرسان قدرتمند و موثر پوست می باشد.

 

سرم آبرسان هیالورونیک اسید 2 % و ویتامین B5 اوردینری  محصول عالی برای آبرسانی پوست

سرم آبرسان هیالورونیک اسید 2 % و ویتامین B5 اوردینری با حجم 30 میلی لیتر و محصول کشور کانادا می باشد. این سرم با بهره گیری از فرمولاسیونی منحصر به فرد و پیشرفته با داشتن هیالورونیک اسید خالص در سه سایز مولکولی متفاوت، به عنوان یکی از قوی ترین سرم های آبرسان موجود در بازار شناخته می شود. این محصول یک سرم موثر برای هیدراتاسیون چند عمقی پوست است. این سرم آبرسان برنده جایزه بهترین محصول زیبایی Allure در سال 2019 (Allure Best of Beauty) می باشد.

 

مزایای سرم آبرسان هیالورونیک اسید و ویتامین B5 اوردینری

سرم آبرسان هیالورونیک اسید دو درصد و ویتامین B5 اوردینری ترکیبی از هیالورونیک اسید در سه سایز مولکولی مختلف و ویتامین B5 است. از این رو می تواند به عمیق ترین لایه های پوستی نفوذ کرده و آن را کاملا آبرسانی کند. این آبرسان رطوبت مورد نیاز پوست را تامین نموده و مانع خشک و دهیدراته شدن آن می شود. سرم آبرسان هیالورونیک اسید و ویتامین B5 اردینری یک راه حل موثر برای رفع خشکی پوست است. این سرم به بازسازی سلول های پوست و بهبود حالت ارتجاعی و انعطاف پذیری آن کمک می کند. سرم آبرسان هیالورونیک اسید اردینری با جلوگیری از بروز علائم پیری، پوستی صاف و عاری از چروک به ارمغان می آورد. این آبرسان پوست را نرم و لطیف کرده و موجب افزایش شادابی و طراوت آن نیز می شود.

ضرورت استفاده از سرم هیالورونیک اسید و ویتامین B5 اوردینری

پوست ما در اثر قرار گرفتن در معرض عوامل آسیب رسان محیطی، آلودگی ها، اشعه های مضر نور خورشید و همچنین به دلیل افزایش سن دچار کاهش رطوبت در سلول های پوستی می شود. از دست رفتن رطوبت پوست به منزله خوشامدگویی به چروک های پوستی و سایر علائم پیری است. پس ضروری است که برای حفظ جوانی و شادابی خود از سرم های آبرسان استفاده کنیم. از طرفی دیگر هیالورونیک اسید قوی ترین ماده آبرسان پوست است که سبب رطوبت رسانی عمیق آن می شود. از این رو سرم آبرسان The Ordinary Hyaluronic Acid 2% + B5 خشکی پوست را برطرف کرده و به جوان ماندن آن کمک می کند.

 

مواد موثر در فرمولاسیون سرم Hyaluronic Acid 2% + B5 اوردینری

سرم آبرسان هیالورونیک اسید اوردینری حاوی هیالورونیک اسید خالص با غلظت 2% است. هیالورونیک اسید موثر ترین ماده آبرسان پوست است که  توانایی جذب و نگه داری رطوبت تا 1000 برابر وزن خود را دارد. در این سرم از سه اندازه مولکولی متفاوت از هیالورونیک اسید (کوچک‌ و‌ متوسط و بزرگ)  استفاده شده که قدرت نفوذ و آبرسانی عمیق تر آن را افزایش می دهد. علاوه بر این، ویتامین B5 یا پانتنول یکی دیگر از ترکیبات فعال در این سرم می باشد. این ویتامین ضمن کمک به افزایش جذب هیالورونیک اسید، در مقابله با پیری و بازسازی سلول های پوستی موثر است. جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر می توانید بر روی خرید سرم آبرسان هیالورونیک اسید 2% و ویتامین B5 اوردینری کلیک نمایید.

 

سرم آبرسان هیالورونیک اسید  The Ordinaryبرای چه نوع پوستی مناسب است؟

سرم آبرسان اوردینری مدل Hyaluronic Acid 2% + B5 یک آبرسان سبک و زود جذب و فاقد چربی می باشد. این آبرسان برای انواع پوست ها خصوصا افرادی که پوست خشک و دهیدراته و کم آبی دارند، بسیار مناسب است. از طرفی  دیگر این سرم بدون استفاده از ترکیبات شیمیایی مضر و حساسیت زا مانند پارابن ها، فتالات ها، الکل، سولفات، سیلیکون، گلوتن و عطر فرموله شده است. از این رو برای پوست های حساس نیز یک انتخاب ایده آل می باشد. این آبرسان اوردینری به صورت گیاهی و وگان ساخته شده و در تولید آن از ظلم و تست بر روی حیوانات اجتناب شده است. لذا این محصول برای افراد گیاه خوار نیز قابل استفاده می باشد.

 

آیا سرم آبرسان اردینری Hyaluronic Acid 2% + B5 واقعا موثر است؟

هیالورونیک اسید با غلظت 2% به تنهایی نیز یک ماده بسیار موثر در آبرسانی پوست است. ترکیب آن با ویتامین B5، سبب پشتیبانی از حداکثر شدن هیدراسیون و آبرسانی پوست در تمام سطوح و لایه ها می شود. این دو ماده در کنار هم، یک ترکیب بی نظیر و عملکرد فوق العاده را برای حفظ شادابی و جوانی پوست رقم می زنند. علاوه بر این، ترکیب سه نوع هیالورونیک اسید با وزن های مولکولی کم، متوسط ​​و بالا سبب هیدراتاسیون چند عمقی پوست می شود. این سرم با نفوذ به عمق های مختلف پوست، بیشترین آبرسانی را به وجود می آورد.

 

چه ترکیباتی را نباید با سرم هیالورونیک اسید اردینری استفاده کرد؟

برخلاف سایر اسید های پوستی مانند آلفا هیدروکسی و بتا هیدروکسی اسیدها، هیالورونیک اسید با اکثر مواد به خوبی سازگار است. این ترکیب کاملا مفید و بی ضرر می باشد.

سرم آبرسان هیالورونیک اسید 2% + ویتامین B5 اوردینری تا چه مدت قابل استفاده است؟

سرم آبرسان هیالورونیک اسید و ویتامین B5 برندordinary  تا 12 ماه پس از باز شدن درب محصول قابل استفاده می باشد که این بهترین زمان برای مصرف آن است.

 

از سرم آبرسان هیالورونیک اسید اردینری تا چه مدت استفاده کنیم؟

پوست ما هر روز به آبرسانی نیاز دارد. این محصول نیز یک سرم آبرسان برای پوست است. لذا توصیه می کنیم از این سرم برای آبرسانی روزانه به صورت دو بار در روز، صبح و شب استفاده شود تا بهترین نتیجه بخشی را ایجاد نماید.

 

سرم اسید هیالورونیک اوردینری چه عوارضی برای پوست دارد؟

این سرم به دلیل فرمولاسیون گیاهی و ایمن و عدم استفاده از ترکیبات مضر و خشن شیمیایی، باعث ایجاد حساسیت یا به خطر انداختن سلامتی پوست نمی شود. ولی توصیه ما این است که همواره قبل از استفاده از محصولات جدید در روتین مراقبت های پوستی خود، پچ تست یا تست حساسیت انجام دهید. برای این منظور آن را روی ناحیه کوچک و تمیزی از پوست بالای ساعد یا بازو تست کنید. در صورت عدم ایجاد واکنش های آلرژیک، می توانید با خیال راحت از آن محصول روی صورت نیز استفاده نمایید.

یکی از شایع ترین عوارض پس از استفاده این سرم در میان بعضی از مصرف کنندگان، ایجاد احساس چسبناکی بسیار کمی می باشد. در صورتی که پس از مصرف، احساس چسبناکی یا سنگینی بر روی پوست به وجود آمد، می توانید از یک کرم مرطوب کننده مستقیما روی سرم استفاده نمایید. خصوصا افرادی که پوست های خشکی دارند، باید حتما بعد از جذب این سرم، از کرم های مرطوب کننده استفاده کنند.

 

سرم اسید هیالورونیک The Ordinary اصل ساخت کدام کشور است؟

این سرم آبرسان یکی از سرم ‌های پوستی تخصصی از برند اوردینری می باشد که در کشور کانادا قرار دارد. محصولات این برند علاوه بر کشور مبدا یعنی کانادا در کشورهای دیگری از جمله انگلیس، سوئد، کره جنوبی و … نیز تولید می گردند.

 

خرید سرم ابرسان هیالورونیک اسید اوردینری اصل

از آنجایی که نمونه های فیک و تقلبی سرم های اوردینری به میزان زیادی در بازار مشاهده می شود و تشخیص آن ها نیز سخت است، باید در هنگام خرید دقت کنید. می توانید محصولات را از نظر کیفیت بسته بندی، نوار دور جعبه و بطری محصول، فونت نوشته های روی بطری، حجم و غلظت سرم، ظاهر قطره چکان و … با بسته بندی موجود در سایت اصلی برند مقایسه نمایید. در صورت مشاهده هر گونه تغییرات غیر معمول به اصل بودن آن شک کنید. همچنین می توانید بچ کد محصول را چک کنید. اما هیچ یک از این موارد راه قطعی برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن محصول نمی باشد. بهترین راه جهت اطمینان از اصل بودن سرم های اردینری، تهیه آن ها از فروشگاه های معتبر می باشد. فروشگاه رایامیکاپ سرم هیالورونیک اسید اوردینری اصل را از نمایندگی های مجاز این برند و به طور مستقیم و بدون واسطه وارد کشور میکند و ضامن اصالت کالای خود میباشد. شما میتوانید با مراجعه به سایت رایا میکاپ نسبت به خرید محصول مدنظر خود اقدام کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *