0

چگونه شلوار مام استایل زنانه را استایل کنیم؟

چگونه شلوار مام استایل زنانه را استایل کنیم؟

در میان دنیای متنوع شلوارها، شلوار مام استایل یکی از شلوارهایی است که در بین جوانان طرفداران بسیاری دارد. این مدل شلوار جذاب، استایلی خاص و امروزی برای هر شخص به ارمغان می آورد. شلوارهای مام استایل اگر به درستی در استایل استفاده شوند، می توانند آیتمی کاربردی برای تمام فصول باشند. برای جلوه ی هر چه بیشتر این شلوار، بهتر است با اصول استایلینگ آن آشنا باشید. ما در این مطلب شلوار مام استایل زنانه را به شما معرفی خواهیم کرد و از این اصول استایلینگ برایتان می گوییم. با ما همراه باشید.

شلوار مام استایل چیست؟

شلوارهای مام استایل شلوارهای گشاد و فاق بلندی هستند که در دو ناحیه ی ران و باسن، گشادتر از مچ می شوند. به عبارتی دیگر می توان گفت فرم ظاهری این شلوار، بر خلاف شلوار دمپا گشاد است. بلندی فاق این شلوار معمولا تا بالای ناف قرار می گیرد و باسن را به طور کامل کاور می کند. این شلوارها حالتی مخروطی و معمولا قد کوتاهی دارند. شلوارهای مام استایل بیشتر از جنس پارچه ی جین ضخیم دوخته می شوند. آزاد بودن این شلوار، آن را به شلواری راحت و مناسب استایل های کژووال و روزمره تبدیل کرده است.

شلوار مام استایل در دهه های ۸۰ و ۹۰ میلادی، از ترندهای اصلی و مورد علاقه ی طراحان آن دوران بوده است. در چند سال گذشته این شلوار دوباره مورد توجه طراحان و مردم، به ویژه قشر جوان قرار گرفت. شلوار مام استایل زنانه، می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای استایل های کژووال و اسمارت کژووال باشد.

تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت

شلوار مام فیت یکی دیگر از مدل شلوارهای کژووال است که شباهت های زیادی به شلوار مام استایل دارد. این شباهت ها به قدری زیاد است که ممکن است گاهی با مام استایل اشتباه گرفته شوند. اولین تفاوت ظاهری این دو شلوار، در قسمت ران و مچ است. شلوارهای مام فیت مانند مام استایل ها فاق بلندی دارند؛ اما در ناحیه ی ران مقداری جذب تر از مام استایل ها هستند. این شلوارها همچنین در قسمت مچ گشادتر از شلوار مام استایل هستند و راسته تر به نظر می رسند. تفاوت دیگر آن ها در جنس شان است. جنس شلوارهای مام فیت می تواند متفاوت تر از مام استایل باشد و حتی حالتی کشی داشته باشد.

شلوار مام استایل زنانه برای چه کسانی مناسب است؟

شلوارهای مام استایل برای اکثر اندام ها و فرم های بدنی مناسب هستند. کاور کامل باسن این شلوار و فاق بلند آن، باسن را کشیده و خوش فرم نشان می دهد. به همین دلیل افرادی که باسنی خوش فرم تر می خواهند، می توانند به سراغ این شلوارها بروند. شلوار مام استایل برای افراد لاغری که لگن باریک دارند نیز انتخابی مناسب است. گشادی قسمت باسن این شلوار، می تواند باسن های کوچک و باریک را پهن تر و خوش فرم تر نشان دهد. این شلوار همچنین برا افراد توپُری که قدی بلندی دارند بسیار مناسب هست. فاق بلند این شلوار حالتی گنی دارد و می تواند شکم و پهلو را کوچک تر نشان دهد. البته قد کوتاه شلوار مام استایل درکوتاه نشان دادن قد تاثیر زیادی دارد؛ از این رو بهتر است افراد توپُر و قد کوتاه به سراغ این مدل شلوار نروند.

بهترین آیتم ها برای استایل با مام استایل

  • شومیز و تیشرت سفید

بیسیک ترین و ساده ترین آیتم ها برای استایل شدن با شلوار مام استایل، تیشرت و شومیز هستند. به خصوص اگر رنگ شان سفید باشد. ترکیب تیشرت یا شومیز سفید با شلوار مام استایل، استایلی مینیمال و روزمره برایتان می سازد. برای تکمیل این استایل می توانید از اکسسوری های مینیمال نیز در پوشش تان استفاده کنید.

 

  • پالتو و نیم بوت

شلوارهای مام استایل برای فصول سرد سال نیز بسیار کاربردی هستند. پالتوها و نیم بوت ها از گزینه های مناسبی برای استایل شدن با این مدل شلوار هستند. انواع نیم بوت های پاشنه دار و بی پاشنه می توانند انتخاب خوبی در کنار شلوار مام استایل باشند. در رابطه با پالتو نیز می توانید از مدل های کوتاه و بلند ساده و جلو باز استفاده کنید. کت های کوتاه پارچه ای یا چرمی نیز از دیگر آیتم های مناسب برای ترکیب شدن با شلوار مام استایل در پاییز و زمستان هستند.

  • بافت و هودی

هودی ها و بافت ها نیز از آیتم های جذاب زمستانی برای استایل شدن با شلوار مام استایل هستند. هم بافت های شل و اوورسایز و هم بافت های جذب، جلوه ی بسیار خوبی در کنار مام استایل دارند. در مورد هودی نیز بهتر است از هودی های کوتاه استفاده کنید، تا کمر و فاق بلند شلوار کمتر پوشانده شود.

  • مانتو جلو باز و اوورسایز کوتاه

برای استایل های خیابانی و بیرون از خانه، بهتر است از مانتوهای جلو باز و کوتاه در کنار شلوار مام استایل استفاده کنید. مانتوهای خیلی بلند و فیت، ترکیب جذابی با مام استایل نمی سازند. مانتوهای اوورسایز جلو بسته و کوتاه هم می توانند گزینه های مناسبی به همراه مام استایل باشند.

  • کفش های اسپرت و کفش های پاشنه دار

با شلوارهای مام استایل، همواره می توانید استایلی کژووال و راحت داشته باشید. کفش های اسپرت مانند کفش کتونی و کالج برای تکمیل این استایل کژووال پیشنهاد می شوند. کتونی سفید به همراه شلوار جین مام استایل ظاهری کژووال و کلاسیک دارد و یکی از استایل های پیشنهادی برای طرفداران این شلوار است.

علاوه بر کفش های اسپرت، کفش های رسمی و پاشنه دار نیز می توانند با شلوار مام استایل زنانه، استایل شوند. در این حالت شما ظاهری اسمارت کژووال و شیک از خود به جا می گذارید. استایل های اسمارت کژووال، استایل هایی هستند که حالتی رسمی تر از استایل کژووال دارند. این استایل از ترکیب آیتم های کژووال و رسمی ساخته می شود.

اگر اهل ترندهای روز و در عین حال راحت باشید، قطعا به حداقل یک شلوار مام استایل در کمدتان نیاز دارید. داشتن استایل هوشمندانه با این مدل شلوار جذاب، به درخشش هر چه بیشتر شما کمک می کند. در این مطلب از ویژگی ها و استایل هایی که می توانید با شلوار مام استایل زنانه داشته باشید، گفتیم. امیدواریم لذت برده باشید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *