0

ارسال بار به خارج چگونه انجام میشود ؟

برای ارسال بار به خارج می توانید از روش های متنوع باربری استفاده نمایید که امکان ارسال محموله ها با وزن چند گرم تا چند تن را برای شما فراهم می نمایند. دسترسی به آبهای آزاد ، دسترسی به خشکی های آسیا و اروپا و وجود ناوگان های حمل و نقل هوایی از مهمترین ویژگی های ایران است که امکان ارسال بار به خارج از کشور را تا حد زیادی تسهیل نموده است.
اما با توجه به این شرایط باید به موانع متعددی که در این راه وجود دارند نیز توجه نمود. مواردی مانند تحریم ها ، موارد گمرکی ، قیمت دلار و . . . که در کنار شرکت های غیر معتبر و غیر متخصص مشکلاتی را برای هموطنان گرامی ایجاد نموده اند .

در این مقاله قصد داریم یکی از شرکت های معتبر باربری بین المللی که امکان ارسال بار به خارج از کشور با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت را برای شما فراهم می نماید معرفی نماییم تا شما عزیزان بدون مشکل و دغدغه محموله ها و کالاهای تجاری و صنعتی و شخصی خود را بارگیری و ارسال کنید.

در مجموعه آنی بار برای انتقال محموله های شما به خارج از کشور از تمامی روش های استفاده می شود و با داشتن سابقه چندین ساله در خصوص ارائه خدمات باربری و حمل و نقل بین المللی و ارسال کالا به خارج می توانید بهترین و تخصصی ترین خدمات را تجربه کنید.
در ادامه مقاله به بررسی تمامی ابعاد ارسال بار به خارج از کشور و خدمات باربری آنی بار پرداخته می شود.

روش های ارسال بار به خارج چگونه اند ؟

برای ارسال بار به خارج روش های متعددی وجود دارد که هر یک از این روش ها برای انتقال نوع خاصی از محموله ها در ابعاد و اندازه های مشخص مورد استفاده قرار میگیرند.
شرکت باربری و حمل و نقل بین المللی آنی بار با در اختیار داشتن ابزار لازم برای انتقال محموله ها به همه نقاط جهان از تمامی روش های موجود بهره خواهد گرفت و محموله های شما را با بهترین کیفیت منتقل خواهد نمود.
روش های ارسال بار به خارج به صورت زیر می باشند :

• حمل زمینی
• حمل دریایی
• حمل هوایی
• حمل پستی

3 روش اول توسط شرکت های حمل و نقل بار و کالا انجام میشود و روش ارسال پستی توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران انجام میشود که مخصوص ارسال محموله های کم وزن است.
اگر برای ارسال بار به خارج از کشور نیاز به مشاوره با کارشناسان و متخصصین آنی بار دارید فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید تا کاملترین اطلاعات در اختیار شما قرار گیرند.

ارسال بار به خارج به صورت دریایی

روش دیگری که برای انتقال محموله های شما به خارج از کشور مورد استفاده قرار میگیرد ، روش حمل و نقل دریایی است . در این روش ، محموله های شما پس از بارگیری داخل کانتینر و از طریق حمل زمینی به بندرعباس ، چابهار ، جاسک و …. منتقل می شوند . در بندر مورد نظر ، محموله ها داخل کشتی های باری بارگیری می شوند و به سمت مقصد مورد نظر ارسال می شوند. این روش برای حمل و نقل بسیاری از کالاهای تجاری و صنعتی مناسب است و هزینه های نسبتا مناسبی برای حمل و نقل محموله ها به شما عزیزان ارائه می نماید .

حمل و نقل دریایی یکی از ایمن ترین روش های ارسال بار به خارج از کشور است و امکان انتقال حجم زیادی از انواع محموله و کالاها را برای شما فراهم می نماید.
در روش حمل دریایی معمولا زمان تحویل محموله ها زیاد است اما از نظر هزینه کاملا مقرون به صرفه است . به عنوان مثال ، برای ارسال بار به دبی و امارات می توانید از طریق حمل دریایی با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه محموله های خود را ارسال کنید.
برای حمل دریایی محموله ها به خارج از کشور می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و با کارشناسان مجموعه آنی بار مشاوره نمایید.

ارسال هوایی بار و کالا به خارج از کشور

یکی از سریعترین روش ها برای انتقال محموله ها به نقاط مختلف جهان ، روش حمل هوایی است . در این روش ، محموله های شما به صورت تخصصی بسته بندی و با استفاده از هواپیما به کشور های دیگر ارسال می شوند .
ارسال هوایی به خارج به 2 روش انجام می شود :

• ارسال بار به صورت فریت بار
• کارگو

در روش فریت بار ، محموله های کم حجم و با وزن و ابعاد مشخص از طریق خطوط هوایی مسافری منتقل می شوند و سرعت انتقال محموله ها بسیار بالا می باشد.

در روش کارگو ، محموله های شما با استفاده از هواپیماهای ترابری منتقل می شوند و این موضوع سبب شده است که امکان انتقال محموله های با حجم بالا نیز فراهم شود.
یکی از کشور هایی که به صورت همه روزه از طریق خطوط هوایی محموله های مختلف به آن ارسال میشوند عراق است. ارسال بار به عراق به صورت هوایی از طریق فرودگاه های نجف ، بغداد ، سلیمانیه و . . انجام میشود.

روش حمل و نقل زمینی بار و کالا به خارج از کشور

یکی از پر استفاده ترین و مقرون به صرفه ترین روش های باربری ، حمل و نقل زمینی است که به صورت داخلی و چه به صورت خارجی توسط شرکت آنی بار انجام خواهد شد .
این روش به دلیل سرعت تحویل مناسب و هزینه های کمتر نسبت به سایر روش های از محبوبیت خاصی برخوردار است . از آنجایی که کشور های همسایه ایران دارای مرزهای تبادلی با کشور ما هستند ، این روش برای انتقال کالا بسیار مناسب است .

به عنوان مثال ، برای ارسال بار به ترکیه که دارای مرز زمینی با ایران است روش حمل زمینی با استفاده از تریلی ترانزیت و یا کامیونت های مخصوص انجام میشود و نهایتا در چند روز کاری محموله های شما منتقل می شوند . اما روش دریایی ممکن است حدود 1 ماه زمان نیاز داشته باشد .
همین موضوع سبب شده است که برای خدمات حمل و نقل بین المللی مشاوره با کارشناسان و متخصصین لازم باشد و محموله های مختلف را بر اساس شرایط آنها منتقل نماییم .
تیم حرفه ای آنی بار برای حمل زمینی بین المللی از طریق شماره 5 رقمی 57669-021 آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان می باشد.

مشاوره کامل برای ارسال بار به خارج

اگر قصد دارید محموله و کالایی را به نقاط مختلف جهان ارسال کنید فقط کافیست به خدمات آنی بار اعتماد کنید. مشاوره با کارشناسان مجموعه آنی بار امکان ارسال سریع و بدون دغدغه محموله ها را برای شما عزیزان فراهم می نماید و شما عزیزان می توانید با روش مناسب و تحت پوشش کاملترین بیمه نامه محموله های خود را ارسال کنید.
مشاوره با کارشناسان زبده و کارآزموده آنی بار از طریق مشاوره حضوری و یا تلفنی از طریق سامانه 5 رقمی 57669-021 انجام میشود .
همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق وبسایت anibar.net بهترین و کاملترین اطلاعات را دریافت نمایید.

 

 

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *