0

چطور در کلاب هاوس رشد کنیم؟

اگر شما در زمینه خاصی تخصص یا شهرت دارید، می توانید در ازای وارد شدن به روم ها از برگزار کننده های روم مبلغی را به عنوان دستمزد دریافت کنید. به عنوان مثال اگر شما پزشک هستید، می توانید با دریافت مبلغ از برگزار کننده های روم های حوزه پزشکی و امثالهم، وارد روم آن ها شوید و اطلاعاتی را در اختیار حضار روم قرار دهید و یا برای آن ها در مورد موضوع مورد سوال شان صحبت کنید. درست مثل زمانی که شما را به یک جلسه سخنرانی دعوت کرده اند تا درباره موضوع خاصی سخنرانی کنید.

قرار دادن لینک سایت تان در کلاب هاوس

اکانت کلاب هاوس شما می تواند یک منبع فروش غیر مستقیم برایتان باشد. در واقع شما می توانید از کلاب هاوس به عنوان محلی برای بک لینک های سایت تان استفاده کنید و بدین ترتیب افراد را به سایت فروشگاهی خود هدایت کنید تا از این طریق بتوانید فروش و درآمد خود را افزایش دهید.
کسب درآمد از طریق حضور در روم های افراد و ارائه اطلاعات مورد نیاز شان

در کلاب هاوس تبلیغات کنید

شما می توانید با انجام تبلیغات برای برندها و شرکتهای مختلف در کلاب هاوس، کسب درآمد کنید. البته برای این کار نیاز دارید که مخاطبان زیادی داشته باشید تا افراد برای سپردن تبلیغات شان به دست شما، اعتماد کنند. شما می توانید برای اینکه فالوور های خود را افزایش دهید و به درآمد بیشتری برسید، از خرید فالوور کلاب هاوس استفاده کنید. بدین ترتیب می توانید سریع و بدون نیاز به تلاش زیاد به تعداد فالوور دلخواه تان برسید.

کلاب هاوس چیست و چگونه کار می‌کند؟

تصور کنید که یک اپلیکیشن روی موبایل خود دارید که می‌توانید به گفت و گوی بین مردم با هم گوش بدهید. همین ایده ساده شکل دهنده شبکه کلاب هاوس Clubhouse است. در واقع این شبکه ایجاد شده از اتاق های گفت و گوی متعددی است که کاربران به دلخواه ایجاد میکنند و در آن میتوان به گفت و گو پرداخت‌. با توجه به اینکه اتاق‌ها توسط مدیران هر اتاق مدیریت می‌شود این مدیر است که اجازه صحبت به کاربران را می‌دهند به این ترتیب می‌توان یک کنفرانس مجازی را پیرامون هر بحثی شکل داد.

نخستین کسانی که در کلاب هاوس عضو شده‌اند با ایجاد room یا اتاق‌های متنوع در حوزه‌های مختلف نشان داده‌اند که بحث‌های جذاب و آموزشی و کاربردی مختلفی را می‌توان در این شبکه ترتیب داد که بسیاری از کاربران علاقه‌مند به شنیدن آن باشند.
یک ویژگی کلاب هاوس این است که کاربران صرفا به صورت زنده می‌توانند با هم حرف بزنند و گفت و گو ها ضبط نمی‌شود به این ترتیب بر خلاف پادکست در اینجا همه چیز در لحظه اتفاق می‌افتد.

تاریخچه کلاب هاوس

کلابهاوس از بهار سال 98 ( مارس 2020 ) راه‌اندازی شد و برای ماه‌ها به جز سرمایه‌گذاران جسورانه کسی ازآن استفاده نمی‌کرد. اما بعد از سرمایه‌گذاری اندرسن هوروویتز ( شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه که توسط مارک اندرسین راه‌اندازی شده و روی استارتاپهای مشهوری سرمایه‌گذاری کرده است ) به سرعت بین استارتاپها و فعالان صنعت تکنولوژی محبوب شود. گفته می‌شود این اندرسن هوروویتز 12 میلیون دلار روی این شبکه سرمایه‌گذاری کرد و در کنار سرمایه‌گذاران دیگر ارزش این استارتاپ که فقط 1500 کاربر داشت را به 100 میلیون دلار رسان. جهت خرید فالوور روم کلاب هاوس به ما سر بزنید.

کلاب هاوس شبکه اجتماعی بدون تصویر و ویدیو

در کلاب هاوس فقط گفت و گوی صوتی کاربران شنیده می‌شود. شما می‌توانید به دلخواه یک اتاق را انتخاب کنید و در آن حضور داشته باشید و به گفت وگوی شرکت کنندگان در بحث گوش دهید و یا درخواست مشارکت در بحث را بدهید و مدیر اتاق به شما اجازه صحبت می‌دهد و میکروفن شما برای بقیه باز می‌شود. در این شبکه هیچ تصویر یا ویدیویی ردو بدل نمی‌شود.
هیچ کدام از محتواهای اتاق‌ها ضبط و نگهداری نمی‌شوند و تنها می‌توان از بخش تقویم رویدادهای آینده را برنامه‌ریزی و یا به اشتراک گذاشت. بر اساس قوانین کلابهاوس در صورت ضبط شدن محتوای یک اتاق توسط کاربران آن کاربر و شخص دعوت کننده آن از اپلیکیشن اخراج می‌شوند

کلاب خود را به توییتر لینک دهید

برای کسانی که دوست دارند یک رزومه قوی لینکدین داشته باشند، یا برنامه های تجاری خارج از کشور دارند و یا تعاملات تجاری و شرکتی دارند، قطعا با داشتن فالوور بیشتر، اعتبار شبکه خود را بیشتر کرده و همیشه یک پله بالاتر از بقیه افراد قرار میگیرید. با داشتن فالوور توییتر بیشتر شما در شبکه لینکدین قدرت بیشتری دارید و میتوانید از مزیت های رقابتی بیت همکاران و شرکت های دیگر سود بیشتری داشته باشید. آسان برند این امکان را فراهم کرده تا با چند کلیک فالوور های لینکدین واقعی و با کیفیت را خرید نمونده و کسب و کار و رزومه خود را متحول نمایید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *