0

چطور با سیم مفتول برنجی به درآمد بالا برسیم

خوشبختانه امروزه به دلیل وجود اینترنت و فضای مجازی افراد می توانند بر روی محصولی نظیر سیم مفتول برنجی یا دیگر سیم ها تمرکز کنند و با استفاده از وب سایت آن را به افراد مختلف در سراسر جهان معرفی کنند.

سیم مفتول برنجی

سیم مفتول طلایی برنجی برای ساخت زیورآلاتی استفاده می شود که طراحی بسیار ظریفی دارند و تولیدکننده قصد دارد که یک محصول درجه یک را به مشتری خود ارائه کند، در واقع این نوع سیم مفتول برنجی بهترین نوع از آن است و می توانید با اطمینان آنها را خریداری کنید.

سیم جوش زرد

در صنعت مواردی زیادی هستند که نیازمند استفاده از این محصول به همراه جرقه زن جوشکاری می باشند زیرا مزیتهایی نسبت به دیگر مواد دارد که باعث می شود شما این نمونه را انتخاب نمایید. ورقهایی که می خواهند به یکدیگر جوش داده شوند باید به گونه ای باشند که سیم جوش زرد که می خواهد اتصال دهنده ی بین آنها باشد به راحتی بتواند این کار را انجام دهد.

سیم گالوانیزه زنجان

سیم گالوانیزه زنجان با طول 2.5 و عرض 1.25 متر دارای ضخامت 1.25 میلی متر و وزن 31.25 کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2 و عرض 1 متر دارای ضخامت 1.5 میلی متر و وزن 24کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2.5 و عرض 1.25 متر دارای ضخامت 1.5 میلی متر و وزن 37.5 کیلوگرم می باشند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *