0

چگونه یک تعمیر کار موبایل خوب پیدا کنیم؟

آیا می دانید باید چگونه یک تعمیرکار موبایل خوب پیدا کنیم؟ آیا با نکات مهمی که متخصصین و کارشناسان تعمیرات موبایل باید در نظر داشته باشند، آشنایی دارید؟ همان طور که مستحضر هستید تعمیرات موبایل کار راحتی نبوده و مستلزم تجربه، حوصله و آشنایی با مشکلات سخت افزاری موبایل و همچنین نیازمند دقت بالایی است. متاسفانه امروزه اکثر تعمیر کاران موبایل به نکات مهم توجه ندارند. که از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. در ادامه مطالب در مورد اینکه چگونه یک تعمیرکار موبایل خوب پیدا کنیم و نکات مهمی که تعمیر کاران باید در نظر داشته باشند، اطلاعات لازم را گردآوری کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب با ما همراه باشید.

نکات مهم درباره یک تعمیر کار موبایل خوب

یک تعمیرکار موبایل خوب باید قوانین و ضوابط مربوط به این کار را به درستی انجام دهد، تا کیفیت کار کم نشود. متاسفانه در کشور ما اکثر تعمیر کاران موبایل به قوانین و ضوابط تعمیر موبایل بی توجه می باشند، و نکات اصلی را که باید در نظر بگیرند، نادیده خواهند گرفت. به همین علت کیفیت کار نهایی به شدت پایین می آید، اگر شما نیز جزو کسانی هستید که به دنبال یک تعمیرکار موبایل خوب هستید، در ادامه مطالب با ما همراه باشید، تا نکات مهمی که یک تعمیرکار موبایل باید به آن توجه داشته باشد را فرا بگیرید:

داشتن همه ی ابزار های لازم برای تعمیرات موبایل

موبایل ها دستگاه های ظریفی می باشند که باید در زمان تعمیر از ابزارهای خاص استفاده کرد، اما متاسفانه اغلب تعمیر کاران موبایل این مسئله را نادیده می گیرند و از هر ابزاری که بخواهند برای انجام کار روی گوشی استفاده می کنند. به طور مثال برای جدا کردن قاب آیفون، ابزارهای مخصوصی مثل قاب کش طراحی شده است، که قاب گوشی به راحتی و بدون آسیب رسیدن به دستگاه جدا میشود، اما اگر به تعمیرگاه موبایل مراجعه کنید، تقریباً نیمی از آنها اصلاً با این ابزار آشنایی ندارد. بنابراین یک تعمیرکار موبایل خوب باید از ابزار آلات مناسب استفاده کند.

دانستن مراحل جمع کردن گوشی تعمیر شده

یکی دیگر از نکاتی که تعمیرکار موبایل خوب باید در نظر داشته باشد، جمع کردن صحیح گوشی تعمیر شده است. تعمیر کاران بعد از اینکه گوشی را تعمیر می کنند، نمی دانند باید برای جمع کردن موبایل چه مراحلی طی کنند و دچار سردرگمی خواهند شد. یک تعمیرکار موبایل خوب باید دقت کند که تعمیر گوشی را مرحله به مرحله و قدم به قدم انجام دهد. آنان باید پس از اینکه قطعه مدنظر را در گوشی عوض کردند، مراحل طی شده را به شکل برعکس برای جمع کردن یا بستن گوشی طی کنند.

جا زدن تمام پیچ ها

شاید این نکته برای تان جالب باشد که بدانید اکثر تعمیر کاران موبایل بعد از تعمیر گوشی چند عدد پیچ اضافه می آورند. یک تعمیرکار موبایل خوب باید همیشه جای پیچ های باز شده را به خاطر سپرده آیا با در اختیار داشتن جدول و ابزار مخصوص، مشخص کند که کدام پیچ مختص به کدام قطعه و کدام بخش گوشی می باشد.

تمیز و مرتب کردن محیط و میز کار

یک تعمیرکار موبایل خوب باید تعمیرات گوشی را در یک محیط تمیز و مرتب انجام دهد، تا در زمان تعمیر مشکلی به وجود نیاید. اما متاسفانه این نکته از نظر اکثریت تعمیر کاران نادیده گرفته می ‌شود، اگر محیط کار و میز تعمیر مرتب و تمیز نبوده، امکان دارد سردرگمی های زیادی برای تعمیر کار به وجود بیاید.

بکارگیری قطعات مرغوب و در اختیار داشتن تمام آن ها

اکثر تعمیر کاران موبایل اصلی ترین قطعات را که برای عوض کردن در گوشی های هوشمند نیاز دارند، در اختیار نداشته و از منبع واسطی برای تامین قطعات استفاده خواهند کرد، که این کار موجب انجام شدن تعمیرات موبایل با سرعت کمتر است، زیرا برای سفارش تامین قطعه زمان زیادی لازم است و همچنین موضوع کیفیت و مرغوبیت قطعات نیز بسیار اهمیت دارد.

یک تعمیرکار موبایل خوب برای به وجود نیامدن مشکلات قطعات با کیفیت را برای تعمیر گوشی به کار می برد. اگر به دنبال تعمیر موبایل با قطعات با کیفیت و به صورت تضمینی می باشید می توانید به مرکز تعمیرات موبایل آنی تعمیر مراجعه فرمایید.

عدم سو استفاده از اطلاعات گوشی مشتری

هنگامی که مشتری گوشی خود را به تعمیرکار می سپارد، امکان دارد از طریق روش های گوناگون به اطلاعات داخل دستگاه دسترسی پیدا کند. یک تعمیرکار خوب و قابل اعتماد باید امین مشتری بوده و هیچ گاه وارد اطلاعات شخصی گوشی مشتری نشود.

حال که با ویژگی های یک تعمیرکار موبایل خوب آشنا شده اید می توانید با خیالی آسوده برای تعمیر موبایل خود از جمله تعمیر موبایل لنوو، شیائومی، آیفون، سامسونگ و هر گوشی که مد نظر شما باشد، یک تعمیرکار خوب پیدا کرده و کار تعمیر گوشی خود را به او بسپارید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *