0

چگونگی خرید بالش هوشمند و تشک طبی به روش آنلاین

بالش هوشمند یکی از انواع کالای خواب پرطرفدار و باکیفیت است. این نوع بالش ها با تغییر شکل خود از سر و گردن فرد محافظت می کنند. تشک طبی نیز یکی دیگر از محصولات خواب است که موجب کاهش فشار روی قسمت های مختلف بدن می شود. به همین جهت بسیاری از افراد تلاش می کنند که لوازم مربوط به خواب خود را از نوع باکیفیت و مناسب انتخاب کنند.

در گذشته نه چندان دور انتخاب و خرید لوازم خواب صرفا به روش حضوری از فروشگاه های فیزیکی انجام می شد ولی امروزه در بسیاری از موارد خرید آنلاین جای خرید حضوری را گرفته است. برخی از افراد گمان می کنند که خرید غیرحضوری تشک و بالش باکیفیت امری سخت و دشوار است ولی این تصور درستی نیست. چنانچه شما هم خرید غیرحضوری محصولات خواب را امری سخت می دانید مطلب پیش رو را بخوانید تا با مزایای این روش آشنا شوید.

آشنایی با روش خرید اینترنتی بالش هوشمند

بالش هوشمند محصولی باکیفیت است که با تغییر شکل مناسب، از سر و گردن فرد محافظت می کند. این نوع بالش ها به دلیل وجود کیفیت های متفاوت نیاز به دقت بالای فرد در هنگام خرید دارند. در روش حضوری به فروشگاه مراجعه کرده و با لمس محصول و توضیحات فروشنده، کالای مورد نظر را خریداری می کنیم. ولی در خرید آنلاین کالای خواب، انتخاب قدری متفاوت است. در این روش امکان لمس کالا وجود ندارد ولی شما می توانید مشخصات محصول را به طور کامل در کنار عکس مطالعه کنید.

در روش اینترنتی خرید بالش هوشمند اعمال نظر و سلیقه از طرف کارشناس فروش وجود ندارد و شما به راحتی می توانید بدون نگرانی از گذشت زمان و همینطور خستگی، کالای خود را با دقت بیشتر انتخاب کنید. لازم به ذکر است که در بسیاری از مواقع لمس کالا کمک زیادی به انتخاب درست نمی کند و در واقع این کار بدون فایده صورت می گیرد. در ادامه مطلب به نکاتی که باید در هنگام خرید آنلاین بالش هوشمند به آنها توجه شود می پردازیم.

الیاف درون بالش هوشمند طبی چیست؟

بالش هوشمند با الیاف مرغوب و مناسب تهیه می شود که البته برخی از الیاف ها مرغوب تر از سایرین است. به همین سبب نوع الیاف در کیفیت بالش هوشمند تأثیر زیادی دارد. خاصیت ارتجاعی و برگشت پذیری برخی از الیاف مانند مموری فوم ها بالا است و موجب افزایش مرغوبیت بالش می شود. بالش های طبی هوشمند را با الیافی مانند: بامبو، مموری فوم، ژله ای، میکرولوپس و پنبه تهیه می کنند که هر کدام از آنها ویژگی های خاصی دارند.

بنابراین در خرید آنلاین بالش هوشمند به بخش الیاف کالا دقت زیادی داشته باشید.

سایز و ابعاد مناسب بالش های هوشمند

سایز و ابعاد مناسب بالش هوشمند اهمیت بسیاری دارد. شما باید بر اساس سن، جنس و شرایط جسمی خود بالش را انتخاب کنید. این نوع بالش ها در ارتفاع 10 تا 20 سانتی متر و طول 50 تا 70 سانتی متر و عرض 40 تا 60 سانتی متر تولید و عرضه می شوند. در سایت های عرضه و فروش معتبر کالای خواب سایز و ابعاد محصول به طور کامل و دقیق درج می شود.

بالش هوشمند با روکش باکیفیت

یکی دیگر از ویژگی های بالش هوشمند که اهمیت بالایی دارد، روکش آن است. روکش ها جنس های متفاوتی دارند که متریال ابریشم و پنبه بهترین مواد اولیه برای روکش بالش محسوب می شود. روکش های پنبه ای و ابریشمی از تعریق جلوگیری می کنند و هوا را به سادگی از خود عبور می دهند. در سایت های عرضه و فروش کالای خواب در مورد روکش بالش نیز مطالبی آورده می شود.

چگونه تشک طبی مناسب را به روش اینترنتی انتخاب کنیم؟

تشک ها نیز مانند بالش ها انواع مختلفی دارند و برخی از آنها دارای خاصیت طبی هستند. به عبارت دیگر طراحی تشک طبی به گونه ای انجام شده که از ستون فقرات و سایر اعضای بدن محافظت می کند. انعطاف پذیری بالا و خاصیت ارتجاعی تشک های طبی موجب افزایش دوام آنها و همچنین کاهش و برطرف کردن دردهای عضلانی افراد در هنگام خواب می شود. به همین سبب باید در هنگام خرید اینترنتی و حضوری تشک طبی به نوع الیاف و متریال آن که در کنار محصول درج شده توجه ویژه ای داشته باشیم.

تشک طبی و بالش هوشمند اگر حالت برگشت پذیری و ارتجاعی مناسبی نداشته باشند، عضلات بدن را در برابر فشارها محافظت نمی کنند. روکش های آنها نیز اهمیت زیادی دارند چرا که برخی از روکش ها موجب تعریق بدن فرد شده و در برخی موارد او را دچار حساسیت های پوستی می کند. سایز و ابعاد و مخصوصا ارتفاع تشک طبی را در نظر بگیرید. زیرا ابعاد و سایز نامناسب موجب جلوه نامناسب محصول در اتاق می شود و از نظر شرایط جسمی نیز فرد را دچار مشکل می کند.

سایت های معتبر عرضه و فروش کالای خواب، سایز و ابعاد تشک را به طور دقیق درج می کنند. گارانتی  محصول نیز در اغلب موارد نشانگر کیفیت کالا است. معمولا کالاهایی که کیفیت بالایی دارند از گارانتی و ضمانت بهتری نیز برخوردارند.

آکسون نام یک شرکت موفق در حوزه طراحی و تولید کالای خواب کشور است. چرا که محصولات این شرکت از مواد اولیه مرغوب و جدیدترین ابزارآلات تهیه می شود. کالای خواب آکسون با توجه به شکل، وزن و درجه حرارت بدن شما تغییر شکل داده و با آنها انطباق پیدا می کند. به این ترتیب فشار نقاط مختلف بدن شما در هنگام خواب کاهش یافته و به کمترین میزان خود می رسد. چنانچه قصد مشاهده یا خرید کالای خواب آکسون را دارید به آدرس axonmattress.ir مراجعه کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *