0

هوش مالی بالا در انتخاب حوزه کاری رمز موفقیت من بود

به طور قطع می توان گفت یکی از پر کاربردترین تجهیزات پزشکی گان می باشد که جایگاه خوبی را در این بازار کسب کرده است و من با شراکت یکی از دوستانم وارد این حوزه عالی شدم و به لطف انتخاب هوشمندانه ای که داشتم مسیر ثروتمند شدن را در کوتاه ترین زمان ممکن طی کردم، بنابراین قصد دارم این حوزه را جهت ایده دادن به جوانان بیشتر معرفی کنم.

گان بیمار اتاق عمل

می توان گفت گان بیمار اتاق عمل یکبار مصرف گان بیمار یک پوشش لباسی است که شبیه روپوش می باشد، اما تنها تفاوت آن این است که جلو بسته و پشت آن باز می باشد و از پشت با چند بند فیکس می شود. معمولاً گان بیمار از پارچه هایی تهیه می‌شود که حساسیت ایجاد نمی کند و ضد حساسیت می باشد و پوست را تحریک نمی کند. در ضمن ویژگی های دیگری نیز دارد که در ادامه مطلب برای تان توضیح می دهیم. پارچه این البته کاملا بدون بو و ضد حساسیت است و همچنین در تهیه پارچه این البسه از مواد لاتکس و فایبر گلس استفاده نشده است و با یک یا چند بعد در قسمت پشت لباس که باز می باشد، بسته می شود.

گان جراحی اسپان باند

در دنیای امروز که پر از آلودگی و بیماری های مسری می باشد، استفاده از البسه یکبار مصرف پزشکی گزینه مناسبی است. قیمت گان جراحی اسپان باند مچ دار یکبارمصرف  در بازارهای گوناگون مختلف است و چون یکی از راه هایی که باعث کاهش انتقال بیماری‌ها می‌شود، البسه یکبار مصرف بیمارستانی می باشد و همچنین یکی از دغدغه‌های سیستم درمانی جلوگیری از شیوع عفونت‌های بیمارستانی می باشد. چرا از اسپان باند برای البسه یکبار مصرف و گان جراحی استفاده می شود؟ البسه بیمارستانی با پارچه ها و جنس های متفاوت تهیه و به بازارهای فروش این محصولات ارائه می شود، خیلی از این پارچه ها به دلیل وجود تار و پود در بافت این پارچه ها آلودگی و میکروب ها را با خود حمل می‌کنند و احتمال انتقال بیماری ها و عفونت ها بیشتر می شود. اگر پارچه های اسپان باند را دیده باشید این پارچه ها دارای تار و پود نیستند و از الیاف پرس شده و در هم کوبیده شده به دست می آید.

گان جراحی استریل

بیمارستان ها و علی الخصوص، اتاق های عمل، حساس ترین نقاطی هستند که باید به دور از هر گونه آلودگی باشند در بیمارستان و اتاق عمل تجهیزات بسیار زیادی وجود دارد که به رعایت بهداشت و حفظ سلامت کمک می کنند. یکی از این وسایل کاربردی، پوشش هایی به نام گان جراحی استریل است. این منسوجات که پس از تولید، استریل می شوند، نوعی لباس مخصوص هستند که غالبا در اتاق عمل و برای جراحی به کار می روند. به استفاده از این پوشش، بخشی که قرار است تحت عمل جراحی قرار گیرد، از سایر نقاط جدا می شود و به نوعی، نقش جدا کننده دارد در واقع، از این پوشش استفاده می شود تا نقاط استریل از نقاط غیر استریل جدا شوند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *