1

اینجا می‌تونی بدون دردسر گوشی و لپتاپتو قسطی بخری!

معرفی شرکت برای خرید قسطی

در این مطلب می‌خواهیم به شما را راهنمایی کنیم تا برای فرزندانتان به راحتی کالایی مانند کنسول بازی، گوشی، لپتاپ و.. را تهیه کنید. قبل از شرح شرایط قسطی می‌خواهیم یک توضیح کوتاه درباره‌ی شرکت پیشروکالا به شما بدهیم تا بدانید که قرار است کالای خود را از کجا می‌خواهید خرید کنید.

در واقع در خرداد سال ۸۹ کرکره فروشگاه اینترنتی پیشروکالا بالا برده شد. و پیشروکالا متولد شد تا شما هر چیزی را که نیاز دارید، با دستی باز از میان تنوع کالاها انتخاب کنید و با چند کلیک بخرید؛ امن‌تر، ساده‌تر، کم‌هزینه‌تر. ما از سال‌ها قبل با شما آشنا بودیم؛در سال سیزدهم فعالیت، پیشروکالا کاری بزرگ‌تر و قدمی جدید برداشت. در واقع مجموعه‌ای از ده‌ها‌ هزار کالا را در سایت خود گرد هم آورد و با نام تجاری «اقلام الکترونیک پیشروکالا» و شماره ثبت ۱۵۷۷۱ کار را شروع کرد. حالا دست در دست فروشندگانی از سراسر کشور، برای هر سلیقه و بودجه‌‌ای کالاهای متنوعی عرضه کرده‌ است. شرکت «پیشروکالا» سهام‌دار و سرمایه‌گذار سایت پیشروکالا است و این شرکت تصمیم دارد در ادامه این مسیر، قدم‌های محکم‌تری بردارد.
«پیشرو» در لغت به معنای پرچم دار است و کرکره‌های پیشروکالا هفت روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز بالاست. چرا که خرید آنلاین، حالا سبک زندگی ما را می‌سازد. در واقع پیشرو کالا می‌خواهد زندگی برای شما راحت‌تر باشد، همه‌چیز در دسترس شما باشد و در هیچ‌ نقطه‌ای از کشورمان، فردی در خرید آنلاین دچار مشکل نشود.
پیروکالا برای هر کالایی که می‌خرید، ده روز ضمانت بازگشت دارد و پشتیبان شما هست. درواقع برای پیشروکالا مهم است که اگر به دنبال کالای اصل هستید، در پیشروکالا آن را پیدا کنید. در واقع در سایت خود کالاهای اصل را برای شما نشان کرده‌اند و اصالتشان را تضمین می‌کنند. پیشروکالا اولین‌بار بصورت انلاین فروش اقساطی را راه اندازی کرد و این خرید اقساطی نیاز به ضامن ندارد. در ادامه قرار است شرایط خرید اقساطی گوشی از پیشروکالا را بیشتر برای شما شرح دهیم پس با ما همراه باشید.

شرایط خرید قسطی

امروزه با شرایط اقتصادی که همه درگیر آن هستیم خرید قسطی می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای خرید لپتاپ ، گوشی، کنسول بازی و.. باشد. شما می‌توانید با یک شرایط آسان از فروش اقساطی پیشروکالا استفاده کنید و کالای مورد نظرتان را قسطی بخرید. شما برای خرید موبایل که یکی از کالاهای پر مصرف محسوب می‌شود می‌توانید بدون ضامن اقدام به خرید قسطی آن کنید. با شرایط آسانی که پیشروکالا نسبت به شرکت‌های دیگر دارد می‌توانید به راحتی گوشی مورد نظرتان را خریداری کنید.

در ادامه شرایط را برای شما شرح می‌دهیم:
• چک ضمانت : آزاد یا کارمندی
• کپی کارت ملی
• تکمیل فرم خرید اقساطی
• پیش پرداخت ۲۰ تا ۴۰ درصدی بسته به نوع کالای مورد نظر
• مبلغ چک ۱.۵ برابر مبلغ نقد کالا
• امضای فاکتور خرید
درصورت داشتن تمامی موارد بالا طی ۷ روز کاری کالای اقساطی شما ارسال خواهد شد.
پرداخت اقساط ماه به ماه از طریق شناسه پرداخت عابر بانک ملت
سود ماهانه بسته به تعداد ماه از ۳ تا ۵.۵ درصد متغیر است.
جهت دریافت فرم خرید اقساطی با شماره‌های موجود در تماس با ما اقدام به هماهنگی نمایید.

دریافت کارتخوان رایگان برای کسب‌وکارها

در واقع پیشروکالا یک پیشنهاد عالی برای کسب‌وکارها در قزوین هم دارد. اگر شما صاحب یک کسب‌وکار باشید حتما دغدغه کارتخوان دارید، پیشروکالا با راه‌اندازی قسمت کارتخوان امانی شرکت خود به شما اجازه می‌دهد که برای کسب‌وکارتان رایگان یک دستگاه کارتخوان تهیه کنید. در واقع با شرایط امروزه افراد در پیش خود پول نقد نگهداری نمی‌کنند و فقط از کارت استفاده می‌کنند. پس برای هر کسب‌وکاری لازم است که یک کارتخوان در مغازه خود داشته باشند. حتی اگر کار شما مکان ثابتی ندارد می‌توانید از کارتخوان سیار استفاده کنید. برای دریافت کارتخوان امانی پیشروکالا که رایگان است کافیست به اندازه یک روز کاری صبور باشید تا آن را به راحتی دریافت کنید.

دریافت کارتخوان امانی قوانینی دارد که در ادامه به آن پرداخته‌ایم:

قابل توجه اصنافی که در استان قزوین نیازمند دستگاه کارتخوان هستند.
با تضامین زیر
_ ودیعه
_چک
_ سفته
به شرطی ک بتوانند تعهدات دریافت دستگاه را تقبل نمایند ظرف ۸ ساعت کاری پس از تکمیل مدارک می‌توانند دستگاه خود را دریافت نمایند.

مدارک مورد نیاز کارتخوان امانی

کپی کارت ملی پشت و روی صفحه
پرینت کد رهگیری مالیاتیکپی صفحه اول شناسنامه
شماره شبای بانکی

مدل‌های قابل واگذاری کارتخوان امانی

دستگاه های با کیفیت AMP
سری 8000 , 9000 , 7000 ,9200

هماهنگی با شرکت

شما می‌توانید با روش‌های زیر با پیشروکالا در تماس باشید:
وب سایت: pishrokala.co
شماره تماس ها: ۰۹۹۲۵۶۳۱۹۰۵ – ۰۲۸۳۳۲۴۸۱۲۷ – ۰۲۸۳۳۹۹۱۰۰۱ الی ۱۰۰۴
پست الکترونیک: info@pishrokala.co

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سالار یزدی فر گفت:

    چه شرایط خوبی داره واقعا امیدوارم قزوینی ها از خدمات خوب پیشروکالا استفاده کنند.