0

راهنمای خرید ست میز تلویزیون و جلومبلی عسلی

Guide to buying TV table set and Asali Jalombli

همه ما اکثر اوقات فراغت خود را در اتاق نشیمن می‌گذرانیم؛ چه در حال تماشای تلویزیون، خواندن کتاب یا استراحت، اتاق نشیمن بخش مرکزی خانه است! به همین دلیل انتخاب مبلمان مناسب برای این فضا مهم است. در این مقاله، می‌خواهیم راهنمایی برای خرید ست میز تلویزیون و جلومبلی عسلی به شما ارائه دهیم تا بتوانید انتخابی ایده‌آل برای اتاق نشیمن خود داشته باشید. پس اگر شما هم می‌خواهید ست میز تلویزیون و جلومبلی عسلی بخرید، در این مطلب با ما همراه باشید.

نکات مهم پیش از خرید ست میز تلویزیون و جلومبلی عسلی

به فضای اتاق نشیمن دقت کنید

هیچ‌کس به دنبال عدم تطابق نیست! یک میز تلویزیون کوچک در یک فضای اتاق نشیمن بزرگ یا یک میز تلویزیون بزرگ برای فضایی کوچک به هیچ عنوان مناسب نخواهد بود. به فضای موجود نگاهی بیندازید و آن را با دقت اندازه گیری کنید. سپس ارتفاع، عرض و عمق میز تلویزیون و جلومبلی عسلی که قرار است بخرید را در نظر بگیرید.

به پالت رنگی دکوراسیون خود دقت کنید

هماهنگی هوشمند رنگ می‌تواند تأثیر قابل توجهی در طراحی دکوراسیون داخلی داشته باشد. لازم نیست رنگ‌ها کاملاً با هم مطابقت داشته باشند؛ اما باید حس یکدیگر را تکمیل کنند. برای مثال، اگر در حال ایجاد یک طراحی مینیمالیستی برای اتاق نشیمن هستید، می‌توانید با ترکیبی از رنگ خنثی برای میز جلومبلی و میز تلویزیونی شروع کنید و کمی رنگ را با سایر وسایل دکوراسیون، برجسته کنید. اگر مبلمان چوبی برای اتاق نشیمن انتخاب می‌کنید، بهتر است نوع چوب وسایل مختلف دکوراسیون با هم مطابقت داشته باشد تا طراحی بهتر به نظر برسد.

به اندازه ست میز تلویزیون و جلومبلی عسلی توجه کنید

با هماهنگ‌کردن اندازه ست میز تلویزیون و جلومبلی عسلی، در اتاق نشیمن خود،‌ نوعی تعادل ایجاد کنید. در نهایت، میز جلومبلی شما باید به با کوسن‌های مبل هم ارتفاع بوده یا از آن‌ها کوتاه‌تر باشد. علاوه بر این، میز تلویزیون شما باید بلندتر از میز جلومبلی باشد.

تطبیق پذیری را در نظر داشته باشید

اگر میز جلومبلی می‌خواهید که بتوان آن را به راحتی در اتاق جابه‌جا کرد، میزی کوچک‌تر و ساده‌تر از نظر طراحی را انتخاب کنید. این یک نکته کاملاً واضح است؛ اما به یاد داشته باشید که هرچه میز جلومبلی سبک‌تر باشد، جابه‌جا کردن آن راحت‌تر خواهد بود.

چه سبکی را دوست دارید؟

در زمان خرید ست میز تلویزیون و جلومبلی عسلی، مهم‌ترین نکته سبک مورد علاقه شما است. انواع ست میز تلویزیون و جلومبلی عسلی در بازار وجود دارد که می‌توانید با توجه به سلیقه خود، سبک مورد علاقه‌تان را انتخاب و خریداری کنید. اتاق نشیمن خود را در نظر بگیرید و با توجه به سبک به‌کاررفته در دکوراسیون داخلی، ست میز تلویزیون و جلومبلی عسلی خود را بخرید. در کارماچوب می‌توانید پس از مشاهده انواع سبک میز تلویزیون و جلومبلی عسلی، کالای مورد نظر خود را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید.

در ادامه می‌خواهیم انواع سبک پرطرفدار را به شما معرفی کنیم:

۱. ست میز تلویزیون و جلومبلی به سبک رترو

ست میز تلویزیون و جلومبلی عسلی به سبک رترو

سبک رترو به شما حس مبلمان نوستالژیک و شیک دهه پنجاهی را می‌دهد. هر فردی با دیدن این ست میز تلویزیون و جلومبلی، عاشق آن خواهد شد. میز تلویزیون به اندازه‌ای بزرگ خواهد بود که یک تلویزیون با صفحه‌نمایش بزرگ مدرن را روی خود جای دهد و کشوهای میز می‌توانند وسایل شما را در خود نگهداری کنند. همچنین میز جلومبلی این سبک هم دارای کشوهایی جادار است که وسایل زیادی را در خود جای می‌دهد.

۲. ست میز تلویزیون و جلومبلی روستیک

به دنبال طرحی برای زیبایی منزل خود هستید؟ ست میز تلویزیون و جلومبلی عسلی با طراحی روستیک می‌تواند زیبایی منزل شما را تکمیل کند.

۳. ست میز تلویزیون و جلومبلی صنعتی

اگر می‌خواهید طراحی یکپارچه داشته باشید، میز تلویزیون و جلومبلی صنعتی می‌تواند خواسته شما را برآورده کند.

۴. ست میز تلویزیون و جلومبلی عسلی خانوادگی

ست میز تلویزیون و جلومبلی عسلی خانوادگی

داشتن یک خانواده جوان می‌تواند معنی زیادی داشته باشد. برای خانواده‌ای جوان و پرجمعیت، انتخاب ست میز تلویزیون و جلومبلی خانوادگی که فضای زیادی برای قرار دادن و ذخیره وسایل دارد، می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل باشد. این سبک میز تلویزیون دارای فضای زیادی برای نگهداری کنسول بازی و ویدئوپلیر است. همچنین میز جلومبلی هم می‌تواند وسایل زیادی را در کشوهای خود ذخیره‌سازی کند تا هر زمان به این وسایل نیاز داشتید، بدون دردسر آن‌ها را پیدا کنید.

۵. میز تلویزیون و جلومبلی گوشه

گوشه اتاق نشیمن اغلب بهترین مکان برای قرار دادن تلویزیون است؛ به خصوص اگر فضای کوچکی داشته باشید. در حالت ایده‌آل، یک میز تلویزیون گوشه‌ای باید نسبتاً جمع و جور باشد؛ اما به اندازه‌ای بزرگ باشد که تلویزیون شما به راحتی روی آن قرار گیرد.

۶. میز تلویزیون و جلومبلی مدرن

سبک مدرن سبکی ساده و شیک است که این روزها بسیار طرفدار دارد. با فضای ذخیره‌سازی زیاد برای تمیز و مرتب نگه داشتن همه چیز، می‌توانید در حین تماشای آخرین فیلم هیجان‌انگیز نتفلیکس، آرام بنشینید و استراحت کنید. شما می‌توانید میز تلویزیون مدرن چوب را از کارماچوب خریداری کنید. همچنین امکان خرید اقساطی هم در کارماچوب فراهم شده است.

۷. میز تلویزیون و جلومبلی با تم طبیعی

اگر می‌خواهید فضای بیرونی را در منزل خود منعکس کنید، ست میز تلویزیون و جلومبلی عسلی ساخته‌شده از مواد طبیعی و ارگانیک با تم طبیعت می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد.

۸. ست میز تلویزیون و جلومبلی با تم ساحلی

ست میز تلویزیون و جلومبلی با تم ساحلی

اگر می‌خواهید مقداری نسیم دریایی را به زندگی خود تزریق کنید، خرید ست میز تلویزیون و جلومبلی عسلی با تم ساحلی می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد. اگر فضای کوچکی دارید، می‌توانید میزی را انتخاب کنید که فضای ذخیره‌سازی خوبی دارد و در عین حال جمع و جور است.

خرید ست میز تلویزیون و جلومبلی عسلی از کارماچوب

کارماچوب با ۸ سال سابقه در زمینه تولید و فروش انواع میز تلویزیون و جلومبلی عسلی و سایر لوازم دکوراتیو فعالیت می‌کند. ناگفته نماند که این مجموعه امکان خرید اقساطی میز تلویزیون و جلومبلی را هم برای کاربران خود فراهم آورده تا با حداقل سود بتوان وسایل مورد نیاز خود را تهیه کرد. در کارماچوب می‌توانید برای خرید اقساطی، بازپرداخت ۳ ماهه بدون سود یا بازپرداخت ۲۴ ماهه با حداقل سود را انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید. با خرید از کارماچوب خیالتان راحت خواهد بود که وسایل باکیفیتی را با بهترین قیمت خریداری کرده‌اید. همچنین می‌توانیدب رای مشاوره در خرید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید تا راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهند.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *