0

نکات طلایی برای موفقیت در سرمایه داری

ثروتمندان ریسک پذیرند ؛ افراد معمولی فقط از پول شان حفاظت می کنند سراسر زندگی، ریسک و خطر کردن است ؛ افراد معمولی در زمینه های اقتصادی و سرمایه گذاری بسیار محتاط عمل می کنند، آنان هر ریال از پولشان با تمامِ وجود و بدون ریسک کردن فقط حفظ می کنند.

لوله پلیکا گلخانه

امروزه تولیدکنندگان بسیاری در زمینه ی لوله پلیکا گلخانه با قیمت و سایزهای مختلف از جمله 63 فعالیت می کنند، این لوله ها از جنس پی وی سی ساخته می شوند که نوعی پلیمر مصنوعی می باشد که در روند تولید آنها از هیچ نرم کننده ای استفاده نشده است و این لوله ها از اولین لوله های پلیمری هستند.

خرمای زاهدی خشک

خرمای زاهدی خشک را می توان در دمای بالا نگهداری کرد بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود ولی در فصل گرما معمولا خرما را در جاهای سرد نگهداری می کنند تا حشرات و باکتریها رشد نکنند و باعث خرابی و آفت زدگی نشود، خرمای زاهدی را می توان در یخچال نگهداری کرد.

گوجه گیلاسی خوشه ای

یکی از محصولات موجود در بازار میوه و تره بار که استفاده روزانه زیادی از آن می شود گوجه گیلاسی خوشه ای خوشه ای می باشد و دارای قیمت خرید و فروش متفاوتی می باشد تفاوت در قیمتهای آن نیز به دلیل کیفیتهای مختلفی است که از آن به بازار عرضه می شود، البته این نوع از گوجه ها دارای مدلهای مختلفی هستند که بر اساس منطقه جغرافیایی خصوصیات ظاهری متفاوتی دارد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *