0

تولید کاشی لعابدار آسانترین راهی بود که مرا به ثروت رساند

همه انسان ها در طول عمر خود راه های متفاوتی را برای رسیدن به ثروت امتحان می کنند و من هم از این قضیه مستثنا نبودم اما سرانجام توانستم راه خود را پیدا کنم و با تولیدکاشی و سرامیک به ثروت برسم، در این مقاله بخشی از محصولات را به شما معرفی خواهم کرد.

کاشی لعابدار

تهیه  کاشی لعابدار نیاز به تبحر و تخصص خاصی دارد . برای تهیه آن از کوره رنگ پزی استفاده و موادی چون سرب و قلع را در حدود ۶۰ درجه حرارت داده تا خوب گداخته شود .سپس کوره را خاموش تا سرب و قلع حرارت دیده شکفته و به صورت پرده خاکستری مانندی درآید پس از آن به کناره کوره منتقل و در مرحله بعد سنگ سیلیس که غیرقابل تراش و بسیار سخت است حرات داده می شود تا  رنگ آن به سرخی برسد سپس در آب گذاشته تا حالت سختی خود را از دست بدهد و ترد و شکننده و چکش خوار گردد .

کاشی تبریز

از جمله موارد تاثیر گذاردر کاشی تبریز ، رنگبندی مناسب محصولات با تنوع بالا و ارائه محصولات به صورت پکیج با درنظر گرفتن متدهای طراحی روز دنیا میباشد. وجود اقلام متنوع در پکیج، افکت های خاص و نوین در طراحی کاشی و سرامیک با الهام از طبیعت و … مواردی هستند که باعث ایجاد فضای مناسب و ویژه جهت طراحان، سازندگان و مصرف کنندگان میگردد.استراژی این گروه صنعتی همواره در اولویت قرار دادن تمامی موارد فوق در کنار کمیت تولید بوده و با بهره گیری از نیرو های متخصص خود سعی در پیشگام بودن در این عرصه داشته است.

کاشی سرامیک

تفاوت کاشی با سرامیک چیست ؟ به کاشی هایی که روی دیوار نصب می شوند کاشی و به کاشی هایی که در کف ساختمان نصب می شوند سرامیک می گویندتفاوت اصلی کاشی سرامیک در میزان استحکام آن است معمولا کاشی به دلیل ظرافت بیشتر و وزن پرس کمتر در بدنه کار میشود ولی سرامیک به دلیل پرس سنگینتر و استحکام بالاتر در کف کار می شودمقاومت کاشی در برابر فشار ، سرما و گرما کم است و برای محیطهای بسته و دیوارهایی که از پشت رطوبت ندارند استفاده میشود کاشی به خاطر درصد جذب آب بالایی که نسبت به سرامیک دارد برای کار کردن بر روی دیوار و ارتفاع مناسب و راحتتر است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *