0

ثروتمند شدن با چای ایرانی

ثروتی که از تجارت چای برایم حاصل شد، درست مثل نباتی که در چای حل شود، طعم زندگی من را شیرین کرد و مرا به آرزوهایم رساند. چای عضو جدانشدنی خانه های ایرانی و برخی کشورهای جهان است.

چای کوهی سوزنی

قیمت چای کوهی سوزنی به کیفیت آن بستگی دارد. اگر در فصل بهار سری به کوه و دشت بزنید، حتما در دل دامنه ها می توانید چای کوهی سوزنی را پیدا کنید. گیاهی که با گل های پنبه ای صورتی و بنفش رنگش، در طبیعت خودنمایی می کند و با عطر و بوی مست کننده اش فضا را معطر می سازد. چای کوهی سوزنی از گیاهان بومی کشور ما می باشد و از زمان های بسیار دور مورد استفاده افراد بوده و از برگ ها و ساقه های آن برای تهیه دمنوش های شفابخش استفاده می کردند. این گیاه در جهت درمان زخم های عمیق، نیز به کار می بردند.

چای ماسالا

به دلیل نوسانات قیمت، نمی توان قیمت چای ماسالا را به طور دقیق ذکر کرد. مهم ترین ترکیباتی که برای تهیه چای ماسالا مورد استفاده قرار می گیرد. شامل زنجبیل، دارچین، هل، فلفل سیاه، رازیانه، جوز هندی، میخک و غیره می باشد البته مواد و ترکیبات گیاهی دیگری نیز در آن به کار می رود که بسته به آداب و رسوم هر منطقه و همچنین طبع افراد می تواند متغیر باشد.

چای میوه ای

اگر مشتری بخواهد به پایین ترین قیمت چای میوه ای دست یابد، باید خرید از مراکز فروش اصلی را مد نظر قرار دهد. اگر بخواهیم از نوشیدنی های مهم تاریخ بشر یاد کنیم امکان ندارد که اسم چای در آن لیست وجود نداشته باشد، یک نوشیدنی با تنوع بسیار که گسترهٔ استفاده از آن جهانی است. وقتی صحبت از چای به میان می آید، نوشیدنی معطری که با ریختن آب جوش بر برگ های گیاه چای که نام علمی اش «کاملیا سیننسیس» است به ذهن متبادر می شود. شاید انواع دیگری از چای مانند چای سفید و چای سبز نیز آشنا به نظر آید و بسیاری از آن ها نیز استفاده کرده باشند؛ انواعی از نوشیدنی که غالباً به صورت گرم مصرف می شود و باعث آرامش اعصاب می گردد.

امّا دامنه انواع چای بسیار گسترده تر از آن است که به نظر می رسد و در زبان امروز بیش از اینکه به نوعی گیاه خاص اطلاق شود به روشی که این نوشیدنی تولید می شود گفته می شود. چای میوه ای یکی از معدود راه هایی است که زندگی ماشینی امروز را به طبیعت پیوند می زند و محصولات طبیعت را به روشی سالم و با روش استفاده ای راحت وارد زندگی انسان می کند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *