0

پولدار شدن اتفاقی نیست و برای شما هم ممکن است

ثروتمند شدن اصلا امری اتفاقی و شانسی نیست فقط نیازمند این است که تلاش و پشتکار خود را در جهت درست و در مسیر صحیحی بگذاریم که نتیجه بخش باشد به عنوان مثال میتوانید در حوزه ای فعالیت کنید که کمترین رقیب و بیشترین متقاضی را دارد مانند پوست میوه ها که در اینجا درباره آن توضیح دادیم.

پوست بادمجان

یکی از روش های مصرف پوست بادمجان، دم کردن است در این بخش از مطلب می خواهیم خواص دم کرده پوست بادمجان را با شما عزیزان در میان بگذاریم، دم کرده پوست بادمجان به عنوان یک ادرارآور طبیعی قوی عمل می کند و می تواند به کاهش نفخ و فشار خون کمک کند. این دمنوش سرشار از ویتامین K است که به سلامت استخوان ها مرتبط است، این ویتامین از رشد استخوان و تراکم مواد معدنی استخوان حمایت می کند، یک مطالعه ثابت کرده است که استفاده از دم کرده پوست بادمجان به محافظت در برابر پوکی استخوان در موش ها کمک بسیاری می کند.

پوست سیب

پوست سیب منبع غنی از فیبر است همان طور که خود نیز می دانید فیبر بالا باعث می‌ شود تا حرکات سیستم گوارشی در بدن تسهیل پیدا نمایند و سیستم گوارشی به درستی عمل نماید و از بیماریهای مانند یبوست پیشگیری کند، در بسیاری از مواقع بروز بیماری یبوست ناشی از کمبود فیبر در بدن است که با مصرف پوست سیب به صورت دمنوش یا در خوراکیهای دیگر می توان این بیماری را کاهش داد و حرکات روده را تسهیل نمود. در بازار فروش انواع میوه خشک شده، پوست سیب خشک شده هم میزان فروش بالایی دارد، به دلیل اینکه این خوراکی خواص زیادی برای بدن دارد تقاضا برای خرید آن هم بالا می باشد در بازار فروش این محصولات پوست سیب خشک هم به صورت صنعتی و هم به صورت خانگی وجود دارد که نمونه های صنعتی این محصول توسط میوه خشک کن تولید می‌ شوند، در شرکتهای تولید میوه خشک این محصول در طی فرآیندهای مختلف تولید شده و بسته بندی می شود.

پوست فندق

پوست فندق بعلت دارا بودن لیگنین بالا و سلولز پایین یکی از محصولات قابل استفاده در تولید تخته و تخته سه لا می باشد و با اینکار جلوی مصرف چوب برای تولید تخته و تخته سه لا گرفته می شود.

البته از آن به جای هیزم در ایجاد گرما در فصول سرد سال هم استفاده می کردند و شاید هنوز هم در بعضی از مناطق کشور استفاده می شود البته استفاده از پوست فندق در تهیه تخته ممکن است تخته ساخته شده در مقابل آب و رطوبت مقاومت کمی داشته باشد که این مشکل با استفاده از مواد ضد رطوبت رفع می شود و جای هیچگونه نگرانی نمی باشد همچنین از پوست فندق در تولید ذعال اکتیو استفاده می گردد.

ازپوست فندق در تهیه دارو استفاده شایانی می شود، از پوست فندق استفاده های دگیر هم می شود که در اینجا به همین میزان اکتفا می کنیم به امید خدا در مقالات آتی اطلاعات جامع تری در اختیارتان خواهیم داد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *