0

پولدار شوید و زندگی سالم داشته باشید

تا کنون بارها شنیده اید که می گویند عقل سالم در بدن سالم است، سبک زندگی سالم یکی از عوامل مهم در موفقیت است.

اگر حین تلاش برای دستیابی به موفقیت، سلامتی خود را نادیده بگیرید، شاید به موفقیت برسید اما در صورت بروز بیماری ناگهانی، نمی توانید این موفقیت را به مدت طولانی حفظ کنید.

سنگ فیروزه افغانستان

در طول تاریخ از معدن سنگ فیروزه افغانستان استفاده بسیار می شد که در کشورهای انگلیسی، آفریقایی و غیره بیشترین کاربرد را داشته که برای باز شدن افکار خود از آن به عنوان یک انرژی استفاده کرده و بر روی پیشانی، گلو، قفسه سینه، شک و غیره می گذارند.

اعتقاد آنان به این گونه بود که با این روشها چاکراهای کل بدنشان باز شده و دیده حقیقی و اندیشه سر تر از بقیه انسان را پیدا خواهند کرد.

 لوله خرطومی خودرو

در تاسیسات فنی موجود در موتور خودرو لوله کشیهای برق و سیم کشیها باید درون محفظه لوله خرطومی خودرو  قرار گرفته تا از ایجاد اشتعال و اتصال برق به بهترین نحو ممکن جلوگیری گردد. استفاده از لوله خرطومی برق خودرو در بالا بردن ایمنی این محفظه کوچک بسیار حیاتی بوده و نقش پر در بهبود عملکرد خودرو خواهد داشت قابلیت انعطاف بالای این محصول باعث میشود به راحتی بتوانید هر محیطی را برای استفاده از سیمهای برق ایمن ساخته و مناسب سازید.

 چربی زدایی سنگ فیروزه

عوامل زیادی وجود دارند که باعث مردن یا تغییر رنگ سنگ فیروزه می شوند اما با روشهای مختلفی می توان سنگ را پاکسازی کرد که در این بخش به شرح یکی از آنها می پردازیم. یکی از روشهای پاکسازی سنگ فیروزه و سنگهای زینتی دیگر به کمک آب می باشد و به این صورت انجام می شود که باید سنگ فیروزه خود را حدود 1 الی 2 ساعت در میان آب روان قرار دهید سپس یک دستمال یا حوله نرم را برداشته و سطح آن را به طور کامل خشک کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *