0

قیمت خرید شیلنگ آب باغبانی

قیمت خرید شیلنگ آب باغبانی

شیلنگ های باغبانی که در بیشتر در مراکز بزرگ فضاس سبز به کار میروند، نسبت به بقیه ی شیلنگ ها از کیفیت بالاتر و قدرت بیشتری برخوردار بوده. در تولید این شیلنگ ها از بهترین نوع پلاستیک استفاده شده تا آب داخل آن روان تر و پر فشار تر حرکت کند و خارج شود. همچنین در طراحی این شیلنگ ها به امنیت استفاده از آن ها هم توجه شده است.

شیلنگ های باغبانی که کاربرد آبیاری دارند، علاوه بر انتقال آب توانایی فشار بالایی را هم دارند  انواع شیلنگ باغبانی شامل شلنگ انتقال دهنده می باشد که برای مشاهده و مطالعه بررسی تخصصی آن می توانید به سایت شرکت آراد برندینگ مراجعه نمایید.

شیلنگ های خانگی، این شیلنگ ها که در اندازه های کوچکتر تولید میشوند در خانه ها مورد استفاده قرار میگیرند. انواع کاربرد آن در حیات خانه، سرویس های بهداشتی، حمام و غیره میباشد.

شیلنگ های کشاورزی، این شیلنگ ها در باغ ها و گلخانه های کشاورزی مورد استفاده است و از مقاومت بالایی در برابر نور خورشید و تغییرات دمایی برخوردار بوده. این شیلنگ ها به چند دسته تقسیم میشوند که مهم ترین آن ها شیلنگ های آبیاری قطره ای است. مزیت این شیلنگ ها، تقسیم مساوی آب در کل زمین کشاورزی و گلخانه است که امروزه در امر کاهش مصرف آب تاثیر فوق العاده ای دارد.

خرید شیلنگ آب

با توجه به کیفیت و کاربرد شیلنگ های آب، این محصول قیمت گذاری میشود. در تولید شیلنگ ها عموما از لاستیک و پی وی سی استفاده شده تا طول عمر بیشتر و مقاومت بیشتری داشته باشند.

خرید شیلنگ آب

شما گرامیان میتوانید بهترین قیمت روز انواع شیلنگ آب را در بازار عمده فروشی این محصول جویا شده و نسبت به خرید شیلنگ آب مناسب ترین نوع آن برای خود اقدام کنید. مسئله ی مهم، تولید شیلنگ های با کیفیت است که مجموعه ی ما در تولید این محصول استاندارد های لازم را رعایت میکند تا محصولی با کیفیت به دست شما برسد.

امروزه در تولید شیلنگ ها از نخ بین آن ها هم استفاده شده که در انعطاف پذیری و افزایش عمر شیلنگ ها بسیار موثر میباشد. یک شیلنگ خوب و با طول عمر بالا دو ویژگی مهم دارد که در زیر به آن اشاره میشود.

مقاومت در برابر خوردگی: شیلنگ های ساخته شده از پی وی سی مقاومت بالایی در برابر خوردگی و تغییرات دمایی داشته و استحکام خود را در این شرایط حفظ میکنند.

مقاومت در برابر سوختن: با توجه به این که شیلنگ ها از مواد پایه ی پلاستیکی تشکیل شدن، احتمال آتش گرفتن را دارند اما شیلنگ های پی وی سی نسبت به بقیه از خود مقاومت بیشتری نشان میدهند.

در ادامه به مواردی اشاره میکنیم که در افزایش طول عمر شیلنگ ها بسیار دخیل هستند. همیشه در فصول سرد و گرم سال از قرار دادن شیلنگ ها در محیط بیرون خود داری نمایید و حتی الامکان در منزل از آن ها نگهداری کنید. بعد از استفاده از آن، آب داخل اش را به طور کامل خارج کرده و به صورت حلقه ای جمع کنید. در صورتی که از شیلنگ های بلند استفاده میکنید برای سهولت در کار میتوانید از دستگاه هایی که در این زمینه تولید شده اند استفاده نمایید.

قیمت شیلنگ آب باغبانی

همانطور که می دانید باغ و ویلا نیازمند رسیدگی و نظافت و هرس و آبیاری مناسب می باشد و علاوه بر این ها کاشت درختان، نگهداری از آن ها همگی شرایط خاصی دارد که باید مد نظر قرار گیرد از این رو باغداران به یکی از ابزار های کاربردی احتیاج دارند تا بتوانند سراسر باغ خود را آبیاری کنند.

این وسیله شیلنگ آب باغبانی است که از مواد بسیار منعطف و مقاومی ساخته می شود تا در برابر نور خورشید و اشیا سفت و تیز استحکام خوبی داشته باشد و برای آب رسانی به تمامی نقاط باغ توسط آبیار، امکان انعطاف و تغییر جهت راحت را داشته باشد.

قیمت شیلنگ آب باغبانی

کارخانجات زیادی در عرصه تولید و تعیین قیمت شیلنگ آب باغبانی فعالیت می کنند که آن ها را با بهترین و درجه یک ترین مواد اولیه ساخته تا استحکام خوبی داشته باشند و همچنین با قیمت خوبی به دست مصرف کننده برسند.

بعد از تولید آن ها را به دست مراکز عرضه محصول می سپارند تا در بازار به فروش برسانند این مراکز انواع شیلنگ آب را با بهترین کیفیت از تولید کننده دریافت می کند و به صورت مستقیم و بدون واسطه در بازار به فروش می رساند تا محصول با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد.

هر چه در این بین واسطه کمتری بین تولید کننده و مصرف کننده قرار بگیرد، قیمت محصول کمتر افزایش پیدا می کند و مناسب تر به دست مشتری می رسد.

اگر برای خرید انواع شیلنگ آب می خواهید اقدام کنید، سعی کنید آن را از مراکز عرضه و نمایندگی های انحصاری تولیدی و کارخانجات آن خریداری کنید تا قیمت های مناسبی را برای محصول با کیفیت پرداخت کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *