0

از طراحی تا تخفیف در پارسی طرح ایرانیان

از طراحی تا تخفیف در پارسی طرح ایرانیان

پارسی طرح ایرانیان یکی از مجموعه شرکت‌هایی است که در بستر وب خدمات خود را ارائه می‌دهد ، تنوع خدمات در این مجموع بسیار وسیع بوده و می‌توان در تمام زمینه‌های طراحی گرافیک تبلیغاتی روی این وب‌سایت حساب نمود .

خوب می‌دانیم تبلیغات وسعت زیادی دارد و دایره خدمات در این حوزه تنها به چند آیتم خلاصه نخواهد شد ، برای مثال وجود پلتفرم‌های مختلف این امکان را می‌دهند تا شما بتوانید از طرق مختلف تبلیغات خود را به تصویر بکشانید .

خدمات طراحی بنر برای سایت یکی از مواردی است که پارسی طرح ایرانیان ارائه می‌دهد ، اگر شما اینگونه در ذهن داشته باشید که می‌خواهید در شبکه‌های اجتماعی همچون تلگرام یا اینستاگرام فعالیت تجاری کنید ، می‌توانید از طراحی بنر‌های تبلیغاتی این مجموعه استفاده نمایید .

به تنهایی طراحی بنر دنیای عجیبی دارد ، تنوع در طراحی و استفاده از نماد‌ها و شکل‌ها این موضوع را بیشتر تحقق می‌دهد این روزها میبینیم که سایت بنرهایی طراحی می‌کنند که فراتر از یک طرح ساده و ارزان قیمت است و معلوم به این موضوع است که زمان خوبی برای طراحی آن صرف شده است .

هم‌اکنون برای اینکه این صحبت برای شما رنگ بهتری داشته باشد و به خوبی صحبت بنده را درک کنید ، کافیه به بنرهایی که در سایت ما تاپ کوین قرار گرفته و در سمت راست صفحه‌نمایش داده می‌شود توجه کنید . یکی از مزیت‌های بنر‌های جدید تبلیغاتی در تبلیغات اینترنتی این است که دارای مفهوم و ایده است و این مسیری که طراحان برای انتقال مفهوم انجام می‌دهند یک مسیر کاملا درست و حرفه‌ای در تبلیغات به شمار می‌رود و می‌توان آینده‌ای روشن در این زمینه را مشاهده نمود . درهمین‌راستا کاربرانی که از سایت تاپ کوین در پارسی طرح ایرانیان نسبت به سفارش بنر اقدام کنند می‌توانند از تخفیف 10% برخوردار شوند .

پارسی طرح ایرانیان

طراحی وب سایت با نگرشی متفاوت :

از گذشته وقتی صحبت طراحی سایت به میان می‌آمد به نوعی کلاسی بالا در این کار وجود داشت و البته دارد ، داشتن یک وب‌سایت منوط به طی کردن مسیری علمی و عملی  است که دست به دست هم می‌دهند شما صاحب یک وب‌سایت شوید .

مراحل اساسی برای داشتن یک وب‌سایت خوب تجاری به این ترتیب است :

ابتدا باید آدرس دامنه و هاستینگ خود را انتخاب کنید ، پیشنهاد ما بر این است که اسم شرکت یا برند شما کوتاه و مختصر باشد و در ادامه هاستی را خریداری کنید که کیفیت بسیار بالایی داشته باشد و از برندهای مطرح کشور این خرید را انجام دهید .

به سایت پارسی طرح ایرانیان بیایید و اینجا ، صفحه ی طراحی سایت کلیک کنید و ابتدا نمونه کارهایی که برای مشتریان مختلف زده‌اند را ببینید ، البته صرفا این نمونه کار ها ملاک نیست چون بسیاری شرکت ها سلیقه ی خوبی ندارد این را رک می گوییم و این موضوع بر این دلیل است که افرادی صاحب یک شغل هستند همیشه پافشاری بر روی افکار خود دارند و نمی گذارند طراحان گرافیک وب‌سایت کار خود را که در آن تخصص دارند را انجام دهند ، شاهد این موضوع را می توان در نمونه سایت شرکت های و برند های بسیار بزرگ نظیر کارخانجات ، سازمان های دولتی و خصوصی بیابیم .

پس از سپردن مراحل طراحی وب سایت به پارسی طرح ایرانیان ، این مجموعه ابتدا برای شما اتودی آماده می کنند که آری از کد نویسی است و صرفا به صورت یک اتود تصویری به صورت نیمه گرافیکی تقدیم شما می شود که شما به عنوان مشتری و صاحب آینده وب سایت آن را بررسی و زوایای مختلف ان را ببینید اگر از این طرح اولیه رضایت داشته باشید طرح شما وارد مراحل کد نویسی می شود .

طراحی سایت

حتما یک لوگوی تجاری داشته باشید

جدا از هرگونه مساله ای باید این موضوع را در اولویت قرار دهید ، داشتن یک لوگو تجاری الزامی است ؛ برای دیدن نمونه ها اینجا کلیک کنید و جدیدترین لوگوهای طراحی شده توسط پارسی طرح ایرانیان را ببینید ؛ چرا می گوییم باید حتما از یک نماد تجاری قوی استفاده کنید ، پاسخ این توضیح کاملا اسان است …

آیا شما تصویری از مغازه ها و برخی صنف هایی که در خیابان ها از کنارشان رد می شوید در ذهن دارید ؟ مثلا فلافی آبادان ! ، فست فود … ! رستوران … !  و … برخی دیگر از مغازه هایی که متاسفانه صرفا به یک بنر تبلیغاتی که روی آن نوشته شده …….. کفایت میکنند . اصلا برایشان اهمیتی ندارد که در ذهن مشتری هویت بصری از خود و شغل و برند خود ایجاد نمایند .

اما خوشبختانه نکته ای مثبت این است که برخلاف این مغازه داران ، شرکت ها و دفاتر و برخی رسانه های اینترنتی در این حوزه خوب عمل کرده اند و داشتن یک آرم برایشان اهمیت زیادی دارد .

تمام این صحبت ها را کرده ایم که بگوییم شما حتما از یک نماد تجاری برخوردار باشید روز به روز این موضوع حساسیت بیشتری پیدا میکند و چه بسا شما نباید اخرین باشید ، اگر صاحب یک شغل هستید و لوگو تجاری در اختیار ندارید ، از امروز به سایت پارسی طرح بروید و قدم اول خود را بردارید .

در انتها از اینکه سایت تاپ کوین را دنبال میکنید و مطالب را میخوانید خرسندیم ، در پارسی طرح ایرانیان تخفیف های خوبی ارائه می شود ، خدماتی که در بالا به اشاره کردیم تمامی آن ها دارای تخفیف می باشد و اگر تمایل به سفارش داده باشید .

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *