0

دستاورد های موفقیت را بیابید

بنتونیت اکتیو شده

از خدای مهربانم کمک می گیرم و به یمن نیروی او برای رسیدن به اهداف و موفقیت هایم استوار و مجکم به جلو می روم. چون می دانم که من می توانم. برای شروع فعالیتم در کسب وکارم با توکل بر خدا شروع کردم و تمام تاشم را برای رونق دادن به آن انجام دادم تا الان که یکی از تاجران موفق و پولدار شده ام. در ادامه مقاله محصولم را به شما معرفی خواهم کرد همراه ما باشید.

بنتونیت اکتیو شده

بنتونیت اکتیو شده در دو دسته کلی جای میگیرند که عبارتند از نوع کلسیم دار و سدیم دار. یکی از کاربردهای بنتونیت اکتیو شده از نوع کلسیم دار این است که می توان از آن در صنعت ریخته گری و همچنین در خوراک دام از آن استفاده کرد. بنتونیت سدیم دار را به عنوان گل برای حفاری چاه های نفت مورد استفاده قرار می دهند. این محصول بعد از جذب آب به شکل ژله ای در آمده و به حالت چسبنده در می آید و کاربرد این محصول را در لوازم آرایشی مانند لوسیون و کرم های محافظت از پوست می توان اشاره کرد. کیفیت، نوع، مقدار، برند و غیره از جمله مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت این محصولات است که توسط مراکز تولیدی تعیین می شوند. برای خرید بهترین نمونه از این محصولات، می‌توانید از طریق همین سایت نیز اقدام کنید که برای این کار می توانید با شماره های موجود در همین صفحه تماس گرفته و پس از مشاوره ی لازم، خرید خود را ثبت نمایید.

بنتونیت ارت

بنتونیت ارت دارا ویژگی های فراوان بوده بنابراین افراد برای روبرو شدن با این ویژگی ها از این محصول در چاهای ساختمان خود به میزان مناسب استفاده می کنند تا به راحت جریان الکتریسیته وارد شده به ساختمان را دفع کنند.

همچنین قدرت بالایی در جذب آب و رطوبت دارند که از آن ها در فعالیت های مختلف ساختمانی استفاده می شود.

این خاک قدرت چسبندگی بالایی دارند که از آن ها در دیواره های چاه، استخر و غیره استفاده می کنند.

بنتونیت دارای انواع مختلفی است که در گذشته از آن ها به عنوان نرم کننده ی پوست و مو نیز استفاده می شده است.

بنتونیت ارت

بنتونیت آکان

این محصول بیشتر با نام گل سر شوی در ایران شناخته می شود و در تولید لوازم آرایشی کاربرد فراوان دارد. از بنتونیت آکان می توان در تولید کاغذ، ماده ی از بین برنده سختی آب و شفاف کننده نیز استفاده کرد.

بنتونیت با توجه به مواد تشکیل دهنده و همچنین نحوه ی تولید، دارای ویژگی ها و مشخصات گوناگونی است که در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد.

این محصولات دارای مواد آلی مثل پتاسیم، کلسیم و غیره است که یکی از بهترین مکمل ها برای خاک های کشاورزی است.

بنتونیت آکان

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *