0

فراوین تولید کننده پنجره upvc

امروزه بسیاری از ساختمان های جدید و مدرن با استفاده از پنجره دوجداره UPVC تکمیل می شوند. این مدل ها هر روز بیشتر به سمت دوجداره شدن حرکت می کنند. پنجره های دوجداره حفاظت حرارتی و صوتی بسیار مناسبی برای ساکنین انواع ساختمان ها ایجاد خواهند کرد. اما همراه با تمام این ویژگی های مثبت، هرگز نمی شود از عامل زیبایی در ساختن درب و پنجره فاصله بگیرید.یکی از مدل های محبوب برای ساخت پنجره، مدل فرانسوی می باشد. پنجره دوجداره UPVC فرانسوی از آن محصولاتی است که ذهن های خاص و طراحان حرفه ای برای ساختن یک محیط فوق العاده استفاده می کنند.
این مدل های فرانسوی را احتمالا در فیلم های فرانسوی و اساسا در هر محیط روستایی یا آپارتمان های قدیمی اروپایی دیده باشید. پنجره هایی که از دو لنگه تشکیل شده اند، با این حال در قسمت میانی ستون اضافه ای ندارند.

طراحی و کاربرد پنجره دوجداره UPVC فرانسوی

همان طور که بالاتر گفتیم، پنجره های فرانسوی اساسا برای ذهن های خلاق و آزادی ساخته می شوند که دنبال آپارتمان، محل زندگی یا دفتر کاری هستند که همزمان پنجره دارد و ندارد. پنجره یو پی وی سی فرانسوی، همزمان وقتی بسته یا باز است، دارای فواید بسیاری است که دیگر پنجره ها به ندرت دارند.
در حالت بسته، پنجره دوجداره UPVC فرانسوی، عایق حرارتی و صوتی بسیار مناسبی می باشد. با داشتن چنین پنجره بسته ای از اتلاف انرژی یا اذیت شدن افراد داخل به دلیل صدای محیط بیرون جلوگیری می شود. وقتی پنجره باز است هم، چون هیچ قطعه اضافه ای در قاب پنجره وجود ندارد، وقتی یک پنجره فرانسوی بزرگ را کامل باز می کنید، شبیه این است که هیچ دیوار و پنجره ای از قبل وجود نداشته و یک فضای کاملا آزاد و باز خواهید داشت، مناسب برای روزهای خوش آب و هوا. اینجاست که باید گفت پنجره فرانسوی مخصوصا برای اقلیم های خوش آب و هوا یا ساختمان های آفتاب گیر، از بهترین گزینه ها می باشد.

حالت های مختلف پنجره فرانسوی

باید گفت که پنجره های UPVC فرانسوی را می شود در حالت کاملا باز، کاملا بسته و یا باز برای هر لنگه به صورت جداگانه داشت. به همین دلیل هیچ تفاوتی از این نظر بین پنجره های عادی و فرانسوی وجود ندارد و نگرانی از این بابت نداشته باشید.

فواید و محدودیت های استفاده از پنجره دوجداره

در ادامه می خواهیم لیستی از فواید و احتمالا محدودیت هایی که موقع به کار بردن پنجره فرانسوی UPVC به آن برمی خورید را لیست کنیم:
• پنجره های فرانسوی اساسا محصولات با اندازه بزرگی هستند. همان طور که شاهد تصاویر هستید، نمی شود این پنجره ها را در محیط ها خیلی کوچک نصب کرد. در نتیجه از باز شدن کامل آن ها استفاده کنیم. به همین دلیل باید به اندازه های مختلف قبل از سفارش پنجره دقت کنید.
• با توجه به اینکه این پنجره ها در حالت بسته، روی یک لنگه دیگر و یک لوله تکیه دارند، استفاده از متریال سبک و مقاومی مثل UPVC به دوام و ماندگاری طولانی پنجره کمک می کند.
• پنجره های فرانسوی بیشتر در محیط های با مناظر طبیعی، یا ساختمان های ویلایی کاربرد دارند. به همین دلیل ممکن است رنگ و طرح روی پنجره برای شما از اهمیت بالاتری برخوردار باشد. در این شرایط باید گفت با توجه به وجود امکان لمینت کردن، شما قادرید هر طرح و رنگ زیبایی را روی درب و پنجره های UPVC اجرا کنید.
• این امکان وجود دارد که در صورت نیاز، حتی از درب های مدل فرانسوی نیز استفاده شود. این درب ها بیشتر در طراحی داخلی محیط زندگی کاربرد دارند. با این حال جنس UPVC باعث می شود علاوه بر وزن کمتر، شما یک عایق صوتی خوب داشته باشید.

بهترین متریال برای ساخت پنجره فرانسوی

همان طور که بالاتر توضیح دادیم، فرم طراحی پنجره فرانسوی به گونه ای است که وزن کمتر هر لنگه در، و همزمان عایق حرارتی و رطوبتی بودن آن، از اهمیت بالایی برخوردار است. همان طور که می دانید در پنجره های UPVC، شما همواره می توانید تا حد خیلی خوبی، به عایق صوتی، رطوبتی و حرارتی دست پیدا کنید. به همین دلیل باید گفت که بهترین متریال ممکن برای ساخت پنجره فرانسوی، متریال UPVC می باشد.

سفارش پنجره UPVC فرانسوی برای ساخت

شما به راحتی می توانید پنجره مدل فرانسوی خود را، با بهترین متریال، طراحی و رنگ آمیزی در سایت ما سفارش دهید. بعد هم آن ها را به صورت نصب شده دریافت کنید. برای داشتن اطلاعات کامل راجع انواع درب و پنجره های یو پی وی سی و آپشن های مختلف برای آن ها، دعوت می کنیم که مقاله های دیگر سایت مثلا راجع درب و پنجره های UPVC لمینت را نیز مطالعه کنید.

چگونه می توانم پنجره ی دلخواه خود را سفارش دهم؟

از مهم ترین ویژگی های شرکت فراوین سرعت عمل در دریافت سفارشات مشتریان محترم با توجه به درخواست آنان و تولید محصول دلخواه آنان در کمترین زمان ممکن می باشد، اما به منظور اجرای بهتر این کار، نیاز به همکاری مشتریان در این زمینه می باشد بدین ترتیب که، ابتدا مشتری پنجره و محصول مورد نظر خود را سفارشی سازی کرده و برای تولید آن با کارشناسان ما در این زمینه تماس برقرار میکنند.

براي زيبا كردن خانه ي خود، از خدمات درب و پنجره فراوین استفاده کنید

فراوین شرکت تولید کننده درب پنجره دوجداره و upvc همچنین، اجرا و نصب پنجره وین تک در تهران، درب و پنجره هافمن و … در خدمت گزاری به شما عزیزان آماده است

سوالات متداول راجع پنجره دوجداره UPVC فرانسوی

تفاوت اصلی پنجره مدل فرانسوی با عادی چیست؟

در مدل های عادی پنجره با دو لنگه، در وسط قاب پنجره، یک ستون کمکی وجود دارد. این ستون به عنوان نگهدارنده لنگه ها در هنگام بسته بودن پنجره استفاده می شود. با این حال در طراحی فرانسوی، ستون مذکور از وسط قاب پنجره حذف می شود. این طراحی کمک می کند که برای پنجره باز، به طور کامل از منظره بیرون لذت ببرید و به نوعی حضور هر دیوار یا پنجره ای را از یاد می برد.

آیا نصب پنجره دوجداره UPVC فرانسوی دشوار است؟

باید توجه کرد که پنجره های دوجداره UPVC فرانسوی به سمت محیط خارج از ساختمان باز می شوند. به همین دلیل باید قبل از نصب، امکان سنجی باز کردن آسان و بی دردسر پنجره انجام گردد.اما پنجره دوجداره UPVC لمینت اینگونه نیست

مزایای استفاده از متریال UPVC برای تولید پنجره فرانسوی در چیست؟

UPVC ماده ای محکم و در عین حال، سبک است. این سبک بودن کمک می کند که درها بدون تکیه گاه ستون وسط قاب، در حالت بسته، بدون فشار خاصی دوام و ماندگاری بالا داشته باشند. همچنین پنجره های از جنس UPVC ویژگی های مناسبی به عنوان عایق دارند. به همین دلیل در حالت بسته بسیار شرایط خوبی را ایجاد می کند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *