0

آشنایی با کولر گازی گری

کولر گازی گری

کولر گازی گری

شرکت گری الکترونیک یک شرکت چینی سازنده انواع لوازم الکترونیک است. این شرکت همچنین کولر گازی های مختلفی تولید می کند. کولر گازی گری دارای انواع پنجره ای، پرتابل، اسپلیت دیواری، داکت (کانالی)، کاستی، ایستاده، مولتی پنل ساده و پیشرفته (GMV) است. در این مقاله می خواهیم ضمن توضیحاتی در مورد کولرهای مختلف، شما را با مدل های برتر این کمپانی مطرح آشنا کنیم.

کولر گازی خوب

یک کولر خوب چه کولری است؟

دارای اینورتر باشد

اینورتر یک تکنولوژی جدید است که مصرف برق را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد و در افزایش بازدهی کولر گازی و در نتیجه افزایش سرمایش آن کاربرد دارد. تکنولوژی اینورتر به جای خاموش کردن و روشن شدن موتور کولر، آن را تعدیل می کند و باعث کاهش مصرف برق و افزایش گرید می شود.

موتور کولرهای قدیمی به گونه ای بود که وقتی دمای اتاق گرم بود شروع به کار می کردند تا هوا سرد شود و وقتی که به درجه مطلوبی می رسید خاموش می شدند. دوباره وقتی که که می هوا گرم تر می شود روشن می شدند و فعالیت خود را تا خنک شدن هوا ادامه می دادند و دوباره خاموش می شدند.

این خاموش و روشن ها که گاهی 3 بار در ساعت رخ می داد باعث افزایش شدید مصرف برق می شد اما تکنولوژی اینورتر که در کولرهای جدید استفاده می شود موجب می شود تا مصرف برق کاهش پیدا کند. به این صورت که وقتی دمای هوا سرد شد، به جای خاموش شدن، سرعت دورهل کمتر می شود و از خاموش و روشن شدن های بیهوده جلوگیری می شود.

دارای گرید A، A+ و بالاتر باشد

رده مصرف برق کولر گازی باید A یا A+ و بالاتر باشد. چون درجه های کمتر مانند B،C و …  مصرف برق بیشتری نسبت به A و A+ و گریدهای بالاتر دارند. پس اگر کولری در طولانی مدت مصرف برق بالایی داشته باشد به صرفه نیست و باید به این مورد هم توجه داشته باشید.

کولر گازی گری

عملکرد دو سویه

کولرهای مدرن دارای دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی هستند که با توجه به فصول سال و سرد و گرم شدن هوا می توانید کارایی آن را تغییر دهید.

گاز مبرد R410A 

این گاز به گفته متخصصان زیست محیط یک گاز طبیعت دوست است و به محیط زیست و سلامت انسان ضربه ای نمی رند، به علاوه این گاز با عملکرد خود سرمایش یا گرمایش دستگاه را بالاتر می برد و در نهایت موجب بهبود کارایی و کیفیت کار دستگاه و افزایش طول عمر آن می شود.

مدل های کولر گازی گری

کولر گازی 12000 گری

کولر گازی 12000 گری دارای 35 کیلوگرم وزن است و با رده مصرف انرژی B بسیار کم مصرف است. طول عمر بالا دارد و سیستم سرمایشی گرمایشی بسیار قدرتمندی دارد که استفاده از آن را در فصول مختلف راحت می کند. همجنین این محصول برای مناطق معتدل و گرم کاربرد دارد. حداقل دمای این کولر گازی 18 درجه سانتی گراد و حداکثر آن 48 درجه سانتی گراد است. امکان تصفیه هوا دارد و دارای نمایشگر است.

کولر گازی 18000 گری

این کولر گازی زیبا و قدرتمند برای مناطق معتدل و گرمسیری طراحی شده است و دارای کمپرسور روتاری T1 است که باعث کاهش دورهای موتور می شود (تکنولوژی اینورتر). همچنین گازمبرد R410A در این کولر باعث افزایش سرمایش و گرمایش این کولر می شود.

دشتگاه قدرتمند 18000 گری دارای رده مصرفی A بوده و مجهز به نمایشگر LED در پنل و نمایشگر ساعت می باشد.از دیگر مزایای این کولر گازی می توان به سیستم تایمر، عیب یابی خودکار و حالت خواب راحت اشاره کرد. لازم به ذکر است که این دستگاه سر و صدای بسیار کمی دارد و از Gold Fin (پره های طلایی ضد زنگ) بهره برده است.

کولر گازی 24000 هزار

نوع گاز (مبرد) این کولر پرقدرت و کم مصرف R410A است. یک عدد پنل دارد. 1 کمپرسور آن روتاری است و به دلیل قدرت بالایی که دارد مخصوص مناطق حاره ای و گرمسیری است. کمپرسورهای روتاری صدای کمتری تولید می‌ کنند و مصرف بهینه‌ تری دارند. همچنین این محصول دارای عملکرد دو سویه سرمایشی گرمایشی است. رده انرژی این کولر گازی A است و دارای نشانگر روی پنل است.

محدوده ظرفیت سرمایشی کولر گازی 24 هزار گری 20 تا 30 هزار BTU/hr است. ظرفیت گرمایش این محصول نیز 22500 است و می توانید مطابق با فصل، عملکرد آن را تغییر دهید. کولر گازی گری مجهز به فیلتر تصفیه هوای قوی می باشد که میتواند با پرتاب باد قوی باعث کاهش رطوبت و گرد و غبار و همچنین تهویه هوای نامطبوع شود.

کولر گازی خوب گری

کولر گازی  30000 گری

کولر بسیار پرقدرت 30000 گری برای مناطق حاره ای (شرجی) است. دارای کمپرسور اینورتر است که درباره آن صحبت کردیم. Gold Fin (پره های طلایی ضد زنگ) دارد و رده مصرفی برق آن A است. نشانگر روی پنل دارد و محدوده سرمایشی آن 20 تا 30 هزار BTU/hr است. همچنین با امکان تصفیه هوایی که دارد می تواند باکتری ها، قارچ ها و ذرات ریز معلق در هوا را نابود کند. این کولر سنگین وزن، 83 کیلوگرم وزن دارد و ابعادی معادل 98x79x42.7 سانتی‌متر دارد. همچنین گاز مبرد این محصول R410 است که هم با محیط زیست همخوانی دارد و هم با کارایی خود سرمایش و گرمایش دستگاه را بهبود می بخشد.

کولر گازی 36000 گری

در این کولر گازی گری 36000 گاز مبرد R410 استفاده شده است که سبک و بدون ایجاد آلودگی است. این دستگاه دارای کمپرسوری ساده، کم‌صدا، پرتوان و کم‌مصرف است. همچنین کمپرسور این دستگاه به برد اینورتر مجهز است که بین 40 تا 60% در مصرف برق صرفه جویی می کند. همچنین نباید از سیستم اسکن هوشمند این محصول گذشت که با مکانیزم خود باعث 15% صرفه جویی در مصرف برق می شود.

این کولر گازی پرقدرت برای مکان هایی با محیط حداکثر 130 متر بسیار مناسب است. ظرفیت سرمایش این محصول BTU/h  33784 و ظرفیت گرمایش این محصول BTU/h  34932 است. این محصول منحصر به فرد همراه با فناوری جهانی Wi-Fi برای کنترل از راه دور ارائه می شود که جذابیت آن را دو چندان می کند.

نتیجه گیری

در این مقاله به علاوه ارائه توضیحاتی در زمینه کولر گازی گری و انتخاب کولر گازی مناسب، مدل های مختلف این شرکت چینی را به شما معرفی کردیم تا با بررسی و تحقیق، بهترین و مناسب ترین محصول را انتخاب کنید. امیداوریم که از مطالعه این مقاله، استفاده و لذت کافی برده باشید.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *