0

شکست بخورید تا موفق شوید

هیچ موفقیت بزرگی در جهان حاصل نشده، مگر بعد از شکست‌های بزرگ. هیچ زن یا مردی بزرگ نشده مگر بعد از گذراندن شکست‌های بسیار بزرگ. البته بیشترین مردم کره زمین هم درست بعد از یک شکست بزرگ؛ خورد شدند، ناامید شدند، کار را رها کردند و حتی خودکشی کردند.

سویق جو دوسر

یکی از بیماریهای شایع امروزه نارسایی کبد می باشد که با مصرف سویق جو دوسر پرک و سویق سنجد می توان آن را درمان نموده و همچنین از کبد چرب جلوگیری کنید. بیماری قلبی در اثر بالا رفتن چربی LDL اتفاق افتاده و پزشکان مصرف این غله ی پر خاصیت را به همه افرادی که در معرض بیماریهای قلبی هستند توصیه می کنند که باید به صورت پخت از آن استفاده کنید و از لعاب آن می توانید برای سفید شدن پوست به عنوان ماسک استفاده کنید.

خرید دانه سویا

لوبیا سویا خام در انواع مختلف در بازار فروش عرضه می گردد، اما یکی از پر فروش ترین نوع آن لوبیا سویا غیرتراریخته است. همانطور که گفته شد، برای خرید دانه سویا راه های زیادی وجود دارد، کسانی که قصد خرید این محصول را دارند، می توانند با در نظر گرفتن فاکتورهای بسیار زیاد این محصول را به صورت حضوری و اینترنتی خریداری نمایند.

صابون مراغه اصل

امروزه برای رعایت بهداشت پوست و مو استفاده از شامپوها و صابون ها متداول است. صابون مراغه اصل یکی از صابون هایی است که از هیچ گونه مواد شیمیایی در آن استفاده نمی شود و فرآیند تولید آن به شکل ماشینی نیست.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *