0

سینک گرانیتی خارجی تبریز

سینک گرانیتی خارجی تبریز

در بازار گسترده عرضه محصولات آشپزخانه همچون سینک استیل گرانیتی برندهای ایرانی و خارجی متعددی وجود دارد که برای مشتریان این سوال را ایجاد می کند چه مارکی خوبه، برای پاسخ به این سوال تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

سینک گرانیتی یکی از محبوب ترین نمونه های محصولات آشپزخانه در سال‌های اخیر شناخته شده است که از موادی همچون کوارتز ساخته می‌شود و جلوه‌ای طبیعی و درخشنده برای دکوراسیون آشپزخانه ایجاد می کند ضمن اینکه جالب است بدانید که استفاده از سینک گرانیتی در محیطهای مختلفی همچون حمام و دستشویی نیز اتفاق می افتد.

سینکهای گرانیتی از دوام بالایی برخوردار هستند که به علت استفاده از مواد اولیه مستحکمی همچون سنگ کوارتز دارای مقاومت بالایی در برابر هرگونه آسیب می باشند.

یک محصول مناسب برای آشپزخانه باید دارای دوام و عملکرد مورد نظر باشد تا به عنوان گزینه‌ای مناسب انتخاب گردد در این رابطه انواع سینک های گرانیتی خارجی با طرح ها و ویژگی های خاص و چشم نواز در سایت مجموعه آراد برندینگ جمع آوری شده اند.

سینک گرانیتی واجد تمام شرایط لازم بوده و به عنوان یکی از محبوب ترین آیتمها برای زیبایی و ایجاد راحتی در آشپزخانه در سراسر دنیا شناخته می شود.

در صورتی که برای محیطهای همچون آشپزخانه یا حمام به دنبال محصولی منحصر به فرد با طراحی ویژه می گردید استفاده از سینکهای گرانیتی که قابلیت ارائه در مدلهای متنوع را خواهند داشت به عنوان بهترین گزینه پیش روی شما خواهد بود.

سینکهای گرانیتی تبریز از مقاومت بالایی برخوردار هستند و در تاریخ عرضه این محصولات به بازار موارد اندکی دچار مشکلاتی همچون شکستگی یا آسیب شده اند برای نصب این محصول از کمک تکنیسین‌های متخصص استفاده نمایید و بعد از جای گذاری دیگر نگرانی در رابطه با آسیب یا خرابی آن نخواهید داشت.

سینک گرانیتی خارجی

مدلهای طراحی آشپزخانه مدرن و نوین دیگر جایی برای نمونه های قدیمی استفاده از مواد طبیعی همچون سنگ برای طراحی آشپزخانه ای نوین از اولویت بالایی برخوردار است.

سینک گرانیتی طول عمر و ماندگاری بسیار بالایی داشته و در مقایسه با دیگر نمونه ها دارای خواص منحصر به فردی همچون جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع به جا مانده از غذا را دارا است.

سینک گرانیتی خارجی

توجه داشته باشید که سینک گرانیتی خارجی  یک محصول کاملا بهداشتی شناخته می شود و با توجه به نیاز زندگی مدرن به ضد عفونی نمودن مواد غذایی و ظروف بهترین انتخاب برای رعایت نکات بهداشتی به حساب می آید.

سینکهای گرانیتی که ظاهری شبیه به سنگهای طبیعی دارند در نمونه های درخشنده و زیبا عرضه می شوند که از ارزش بالایی برای ایجاد دکوراسیونی ویژه در آشپزخانه برخوردار هستند.

سینک گرانیتی از ترکیب ۸۰ درصد کوارتز و ۲۰ درصد رزین ساخته می شود که برای نفوذ ناپذیری و یکپارچه شدن مواد اولیه معدنی از آن کاربرد دارد.

سینگ گرانیتی تبریز

تبریز یکی از قطبهای تولید سنگ در ایران است به همین علت هزاران نفر در این زمینه کاشی آشپزخانه در شهر تبریز کار می کنند و خیلی از افراد که در قسمت شمال شرق ایران زندگی می کنند برای تهیه سینک گرانیتی به تبریز مراجعه می کنند که از لحاظ کیفیت و تنوع رنگ و محصول با فراغ خاطر این کار را انجام دهند.

سنگ گرانیت در دسته سنگهای آذرین قرار گرفته است و رنگ آن به کانیهای موجود در آن بستگی دارد آن کانیها می توانند رنگهای سبز، قرمز، خاکستری، سیاه و یا سفید را به وجود بیاورند و از رنگهای آن هم به صورت طبیعی می شود استفاده کرد و هم به صورت رنگ شده همچنین گارنیت سخت ترین نوع سنگ در ایران شناخته می شود و در سایزهای مختلف قابل خرید و فروش می باشد این سنگ به علت مقاومت بالا و همچنین تنوع رنگ و طرح در همه نقاط ساختمان مثل: کفپوش، راه پله، ستون، دیواره ها و غیره قابل استفاده هستند.

سینگ گرانیتی تبریز

با توجه به صحبت های بالا سینک گرانیتی تبریز همانگونه که مزایای زیادی دارد معایبی هم دارد که بررسی می کنیم:

1.به علت وزن بالا به دلیل متریال مورد استفاده که سنگ می باشد باید به دنبال نصاب حرفه ای باشید.

2.درست است که سینک به علت گرانیتی بودن در مقابل ضربه مقاوم است و نمی شکند اما ممکن است باعث شکسته شدن ظروف شما بشود.

3.برای برخی از سینکهاش گرانیتی جای شیر آب تعبیه نشده است و برای نصب شیر باید آنها سوراخ کنید که ممکن است موجب شکستن آنها شود.

4.عدم قابلیت استفاده از این سینکها در مکانهای صنعتی و آزمایشگاه ها و خارج از منزل

5.احتمال شکستن سینک با برخورد احتمال اشیا نوک تیز

6.امکان شکستن یا لب پر شدن توسط جابجایی افراد غیر متخصص

7.تغییر رنگ توسط قرار دادن اشیا بسیار داغ

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *