0

کارآفرینی با کاشی برای رویایی دور بود که به واقعیت تبدیل شد

با دست خالی صاحب ثروت و کارآفرین شدن بیشتر به یک رویا شبیه است اما من این را به یک واقعیت تبدیل کردم. تجارت نوین نوعی جدید از کسب و کار می باشد که شما می توانید با پول مشتری حرفه خود را آغاز کنید و بازار کار خورتان را محدود نکرده اید من نیز با این روش در حوزه انواع کاشی ها توانستم به موفقیت برسم.

کاشی استخری

کاشی استخری در واقع از دسته محصولات پرسلانی می­باشد که در ابعاد کوچک و به صورت لعاب دار، تولید می شود. در ساخت این محصول از خاک سفید بهره گیری شده و در حرارت و دما بالا و طی مدت زمان طولانی پخته شده است که به دلیل همین شرایط تولید، از جذب آب و رطوبت بسیار پایینی برخوردار می­باشد. به منظور تست جذب آب کاشی استخری می­توانید، چند قطره آب بر روی سطح آن بریزید و اگر آب از رویش سر خورد و جذب نشد، یعنی جذبش تقریبا صفر درصد می­باشد.کاشی های استخری عموما به شکل چهار گوش و یا شش گوش می­باشند و با ابعاد 5/2*5/2 سانتی متر بر روی تور هایی با ابعاد 30*30 سانتی متر چسبانده می­شوند. قطعات کوچک این نوع کاشی به راحتی قابل جدا شدن از تور ها می­باشند و می­توان برای موارد ظریف مانند ساخت گلدان و لوازم تزئینی از آن ها بهره گیری نمود. که در رنگ های مختلف تولید می­شود از جمله این رنگ ها سفید، آبی، قرمز،نارنجی،سبز و… که از جمله پر فروش ترین رنگ های این محصول، رنگ آبی، سفید و سرمه ای هستند.

کاشی طلایی

قطعا طرح و رنگ های کاشی را در سایت ها مشاهده کرده اید. از آنجایی که کاشی انواع مختلفی دارد از این جهت قیمت کاشی طلایی نیز بسته به طرح آن متفاوت است. همیشه انتخاب محیط دکور کار ساده ای نبوده به این دلیل که باید در هنگام خرید به نکاتی همچون زیبایی و مقاومت نیز توجه زیادی کرد تا گزینه مورد نظر را بتوان به راحتی پیدا کرد.از این رو کاشی نیز به دلیل تنوعی که دارد گزینه بسیار مناسبی هم از نظر تزئین محیط بوده و مقاومت آن در برابر هر گونه مواد حتی گاز نیز ویژگی بارز کاشی بوده و علت محبوبیت آن نیز می تواند این دو گزینه باشد. یکی از نکاتی که قابل اهمیت بوده تمیزی آن است. در هنگام کثیفی و آلودگی به راحتی با یک دستمال مرطوب به راحتی تمیز می شود.

کاشی شش ضلعی

فروشنده کاشی شش ضلعی براق همه روزه در این عرصه ها به ارائه خدمات می پردازد. در بین انواع مختلف کاشی، مدل های چند ضلعی کاربرد های بیشتری دارند.از آنها می توان در طراحی انواع نما ساختمان نیز استفاده کرد. فروشنده کاشی که می خواهیم به شما معرفی کنیم یکی از معتبر ترین ها است و می توانید با خیال راحت به خرید از آنها بپردازید. در سال های اخیر این فروشندگان به صادرات کاشی نیز پرداختند؛ مرکز صادرات این محصولات از فروش بسیار بالای این اقلام ساختمانی در کشور های خارجی خبر می دهد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *