0

با اوکی اکسچنج پا به دنیای جذاب ارزهای دیجیتال بگذاریم!

شیبا پا به دنیای متاورس می‌کند!

آیا شما هم شاهد پول‌دار شدن یک‌شبه تریدر‌ها بوده‌اید؟ آیا این واقعیت دارد که در بازار ارز دیجیتال می‌توان به سود‌های کلان رسید؟ قبل از هر چیزی مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کرد، اینست که برای کسب سود کلان در هر بازاری نیاز به مهارت و صرف زمان است. “ترید” یا “معامله کردن” به این معنی است که شما با هدف کسب سود، به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید؛ یعنی یک رمز‌ارز را به امید افزایش قیمت در روز‌های آتی بخرید و به هنگام بالا رفتن قیمت آن را بفروشید و سود کنید. اگر شما آموزش‌های لازم را در این حوزه نبینید و مهارت کافی به‌دست نیاورید، نه‌تنها به سود مد‌نظر نخواهید رسید، بلکه متحمل ضرر سنگین هم می‌شوید.

در بین ارز‌های دیجیتال مختلف، یک‌سری از آن‌ها در چند سال اخیر رشد چشم‌گیری داشته و توجه همگان را به سمت خود جلب کرده است. بیت‌کوین از‌جمله رمز‌ارز‌ها و دارایی‌های ارزشمند و گران‌قیمتی است که اکثر افراد در کیف پول خود دارند. ارزدیجیتال‌های دیگر مثل تتر، شیبا و… نیز جذابیت‌ها و کاربرد‌های خاص خود را دارند که بهتر است قبل از ترید یا سرمایه‌گذاری با آن‌ها آشنا شوید.

جنگی سخت بین شیبا و دوج در راه است!

اولین میم‌کوینی که در روز‌های پایانی سال 2013 توسط شیبتوشی ناکاموتو برای شوخی ساخته شد، حامیان بسیار زیادی در بین کاربران پیدا کرد و از همان ابتدا محبوبیت خاصی را به‌دست آورد. این محبوبیت به اندازه‌ای بود که افراد از لوگوی آن( تصویر سگ بامزه‌ای از نژاد ژاپن) برای وسایل شخصی خود نیز استفاده می‌کردند. نا‌گفته نماند که حمایت افراد مشهور جهان در چند سال اخیر، سهم بسیار مهمی در رشد چشم‌گیر آن داشت. در پی موفقیت Dogecoin، توکن‌های بسیار زیادی به‌وجود آمدند که از بین آن‌ها شیبا‌اینو به موفقیت و محبوبیت رسید. رایوشی، سازنده توکن شیبا مدعی شد که شیبا دوج را نابود کرده و از آن جلو خواهد زد؛ اما تا چه اندازه موفق شده است؟ در اینکه شیبا توانسته در این مدت کوتاه موفق عمل کند، شکی نیست؛ اما اینکه بتواند دوج را که قدمت بیش‌تری در بازار دارد نابود کند، منطقی نیست.

برای خرید شیبا یا دوج بهتر است این را مد‌نظر داشته باشید که دوج‌کوین ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین بوده، اما شیبا ارز دیجیتالی بر پایه اتریوم است. هر کدام از این رمز‌ارز‌ها رشد بسیار خوبی را تجربه کرده و ارزش سرمایه کاربران را بالاتر برده‌اند؛ اما در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد را نمی‌توان به‌صورت دقیق پیش‌بینی کرد. در‌نهایت، می‌توانید به صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج مراجعه کرده و با بررسی قیمت این 2 رمز‌ارز محبوب تصمیم نهایی را بگیرید.

خرید تتر برای حفظ ارزش سرمایه خود

با خرید تتر دیگر نگرانی معنا ندارد!

تتر یکی از ارز‌های دیجیتال بزرگ و معروف در بین کاربران بوده که از پشتیبانی فیات‌ها برخوردار است. یکی از مهم‌ترین ویژگی که افراد را به خرید تتر ترغیب کرده، حفظ ارزش تتر در طول زمان است. ارزش این رمز‌ارز همواره ثابت و برابر 1 دلار آمریکا است؛ البته وقتی حرف از ثابت بودن می‌زنیم، منظورمان این نیست که به هیچ عنوان قیمت آن بالا و پایین نمیشود! همان‌طور که گفتیم، ارزش Tether وابسته به فیات( دلار، یورو و…) می‌باشد؛ پس قیمت این ارز دیجیتالی به میزان تغییر قیمت فیات بستگی دارد که آن هم به‌ندرت و به مقدار خیلی نا‌چیز تغییر می‌کند. بنابراین با خرید Tether از نوسانات قیمتی این بازار در امان خواهید بود. معمولا افراد وقتی متوجه می‌شوند که ممکن است ضرر کنند، برای حفظ ارزش پول خود سرمایه خود را تبدیل به تتر می‌کنند.

سفری به اعماق بیت کوین برای سرمایه گذاری مطمئن

بدون شک اولین ارز دیجیتالی که اسم آن به گوشتان خورده، بیت‌کوین است؛ اما آیا این را هم شنیده‌اید که بیت‌کوین محدود است و در‌نهایت به پایان خواهد رسید؟ بله، درست متوجه شدید؛ کل بیت‌کوینی که تولید شده 21 میلیون واحد است که بعد از این تعداد، دیگر استخراجی صورت نخواهد گرفت و خرید و فروش آن بین صرافی‌های ارز دیجیتال انجام می‌شود. پاداشی که برای استخراج بیت‌کوین به افراد تعلق می‌گرفت، بعد از اتمام موجودی به صفر خواهد رسید. پس بهتر است از فرصتی که تنها یک‌بار ارائه می‌شود، استفاده کرده و به خرید Bitcoin اقدام کنید. برای خرید بیت‌کوین یا هر رمز‌ارز دیگر لازم است با احتیاط عمل کنید؛ چرا‌که با افزایش قیمت چند روزه نمی‌توان تصمیم به سرمایه‌گذاری گرفت. بیت‌کوین، با گذشت سال‌های طولانی هنوز جایگاه خود را در رده بالا حفظ کرده و در چند سال اخیر افزایش قیمت بالایی را تجربه کرده است.

برای بررسی و کسب اطلاعات بیش‌تر درباره انواع مختلف ارز دیجیتال، کافی است به سایت اوکی اکسچنج به آدرس اینترنتی https://ok-ex.io/ مراجعه کنید و از اطلاعات معتبر افراد متخصص استفاده کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *