0

تکنیک موثر درآمد زایی در بستر اینترنت

درآمد زایی

برای موفقیت در هر کسب و کاری که مشغول به فعالیت هستید، تبلیغات اینترنتی از دسته عوامل تاثیرگذار در آن محسوب می شود و همچنین انتخاب شغل سودآور نیز عامل مهم دیگری می باشد که همین امر سبب شده در اینجا برخی از این کارهای پرسود در زمینه ساختمان مانند عایق حرارتی را معرفی کنیم.

عایق حرارتی دیوار

گرمای محیط از طریق تابش، هدایت و جابجایی به محیط سرد تر و محیط بیرونی منتقل می شود و هرچه اختلاف دما بیشتر باشد گرما بیشتر تمایل دارد تا به محیط بیرون از خود انتقال پیدا کند مهم ترین راه انتقال گرما از طریق در و دیوارها و پنجره انجام می شود و به همین منظور بکار گیری عایق حرارتی دیوار می تواند از انتقال گرما به بیرون از محیط تا میزان بسیار بالایی جلوگیری کند.

عایق کاری ساختمانها یک عامل مهم برای حفظ آسایش از نظر گرما برای ساکنین می باشد چرا که از اتلاف انرژی گرمایشی تا حد زیادی جلوگیری می کند بنابر این عایق کاری ساختمانها می تواند میزان استفاده از انرژی دستگاه های گرمایشی و سرمایشی را کاهش دهد همچنین عایقهای حرارتی هنگامی که در معرض آتش قرار گیرند، قابل احتراق نیستند و به افزایش آتش و شعله ها کمک نمی کنند.

دستکش کار ارزان

دستکش های ایمنی کار از انواع مختلفی در جنس و ابعاد مختلف تولید می شود و دستکش نسوز کارگری ارزان جنبه عمومی دارند و برای کارهای صنعتی ساده و جابجایی های اجسام سبک که خطری از قبیل بریدگی، سوختگی، مواد اسیدی ندارند توصیه می شود که خرید دستکش کار ارزان به دلیل صرفه اقتصادی مورد توجه همه صنعتگران بود و هست و دستکش کار ارزان با کیفیت بدون واسطه و خرید به قیمت درب کارخانه می تواند در صرف جویی هزینه ها بسیار موثر باشد.

در انجام کار های تخصصی و حرفه ای عموما از دستکش ایمنی کارگری ساده استفاده نمی کنند و شغل های حساس احتیاج به دستکش تخصصی و طراحی شده و مناسب آن شغل و حرفه است مانند: شغل آتش نشانی که از دستکش های تخصصی با الیاف با کیفیت بالا و رعایت استاندارد های جهانی طراحی و تولید می شود.

 

دستکش کار ارزان

 

صادرات کارتن

امروزه جمع آوری و صادرات کارتن یکی از شغل های پر درآمد می باشد. ضایعات کارتن بخش هایی  است که بعد از مصرف اصل کالا بلا استفاده باقی می ماند ولی عده ای این ضایعات را برای مصرف دوباره در کارخانه های کارتن سازی مورد استفاده قرار می دهند، با توجه به گران شدن کارتن و مواد اولیه تولید آن استفاده از ضایعات پیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

صنعت بازیافت یک صنعت بسیار سودآور است؛ تولید کاغذ از کاغذ باطله ها به دلیل ارزان بودن مواد اولیه یک کسب و کار مناسبی را به وجود آورده است که هم از محیط زیست محافظت می کند و هم یک اشتغال زایی خوبی را مهیا کرده است.

 

صادرات کارتن

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *