0

دانلود آهنگ بی کلام جدید از آی ریتم

آهنگ های بی کلام یکی از دغدغه های زندگی آدم ها مشکلاتشان می باشد و آن ها نیاز دارند تا از طریق موزیک بی کلام به نیاز خود غلبه کنند و به آرامش برسند. اگر کمی با خود فکر کنید متوجه می شوید حضور یک آهنگ در زندگی چقد لذت بخش است.

آهنگ های ایسنترومنتال یا به عبارتی همان موسیقی های بدون کلام گاهی آنقدر در زندگی مهم می شوند که کسانی قبل از خواب باید حتما با آن آهنگ ها به استقبال خواب بروند. امید است این بار هم تیم آی تیم برای شما آثار جاودانه ای را به نشان گذاشته باشد دانلود بروز ترین موزیک های بی کلام جدید از طریق سایت آی ریتم قابل دسترسی می باشد. موسیقی بی کلام همواره باعث آرامش روح و روان آدمی شده است که این در نوبه خود بسیار عالی است.

برخی از نمونه آهنگ های بی کلام

1.محسن اونیکزی شبانه

آهنگ بی کلام محسن اونیکزی شبانه

محسن اونیکزی خوش قلب و عزیز این بار موزیک شبانه را به بازار موسیقی بدون کلام منتشر داد. این اثر دارای ملودی ملایم و لذت بخشی با پیانو آغاز می شود و سپس با فاصله سازی و هارمونی سازی درست موزیک بسیار جذابی را ارائه می کند. این اثر هم چنین دارای ساز بنده استرینگ ویولن نیز می باشد. محسن عزیز همواره مخاطبان خود را غافل گیر می کند و ملودی هایش سرشار از انرژی مثبت می باشد.

2.شروین بختیاری تهران

شروین بختیاری تهران

شروین بختیاری کار بلد و حرفه ای این موزیک بدون کلام و بسیار جذاب به نام تهران را به بازار مارکت موسیقی عرضه کرد. این آهنگ دارای ساز زنده پیانو و گیتار الکتریک نیز می باشد. خط های ملودی آهنگ بسیار جهت دار و در آمیخته با وضعیت کنونی تهران می باشد و شکل نواخته شدن نت ها به خوبی تهران را به تصویر می کشد و گاهی از شلوغی های تهران تا وضعیت کوچه های تهران را به نوعی بیان می کند. استفاده از فضای رویایی در آهنگ و ساز بندی مناسب باعث خلق این اثر جذاب شده است. پیشنهاد می کنیم کار شروین عزیز را از دست ندهید.

3.عباس عقابی ماه و ستاره

عباس عقابی آهنگ جدید این بار موزیک بی کلام و بسیار آرامش بخش با نوازندگی حرفه ای کلارینت از عباس عقابی را تقدیم شما می کنیم. این اثر دارای ساز های زنده کلارینت و پیانو نیز می باشد و بسیار ملودی های سولو نوازی قشنگی دارد و یک نواخت نیست و از تکنیک های خوبی بهره گرفته شده است. هم چنین دارای ساز کوزه در پرکاشن نوازی می باشد که این خود نیز موزیک درجه یکی را ساخته است. پیشنهاد می کنیم موزیک ماه و ستاره از عباس عقابی را از دست ندهید.

و ..

می توانید جهت دانلود آهنگ های بی کلام جدید به سایت آی ریتم مراجعه کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *