0

دانلود فیلم های وسترن جدید

فیلم های وسترن فیلم هایی هستند که در فیلم، تلویزیون، رادیو،‌‌‌‌‌‌بازی ویدئویی، ادبیات، نقاشی و سایر هنرهای تجسمی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. ژانر وسترن مهمترین ژانر و مادر تمام ژانرهاست. در کنار موسیقی جاز و ادبیات قرن بیستم، وسترن اصیل ترین فرم هنری زاده شده در ایالات متحده آمریکا است. فرمی که پیش از تولد سینما، در قالب ادبیات عامه پسند و پاورقی‌ ها و هم‌ زمان با شکل‌ گیری این سرزمین، آغاز به روایت سینمایی شکل‌ گیری تمدن و غلبه سلطه طلبانه آن بر شیوه‌ های سنتی زندگی ساکنان و مالکان اصلی این سرزمین کرد و با سرقت بزرگ قطار بود که تماشاگران حیرت‌ زده آغاز هزاره جذابیت و افسون مقاومت نا پذیر سینما را درک کردند. جهت ورود به آرشیو فیلم های وسترن کلیک نمائید.

معرفی فیلم های وسترن جدید و زیبا

1- گردنبند سبز

فیلم سینمایی گردنبند سبز The Jade Pendant به کارگردانی پو چیه لئونگ محصول 2017 کشور آمریکا و هنگ کنک است و ژانری تاریخی، وسترن و درام دارد. نویسندگی این فیلم را دیوید اسائل (فیلمنامه) اسکات ام روزنفلت (فیلمنامه) L.P. لیونگ بر عهده دارد و هنرمندانی چون گادفری گائو، کلارا لی، تزی ما، مارک بون جونیور، راسل وونگ، تسای چین، چن تانگ، نینا وو، سو وانگ، برایان یانگ، پری یونگ، ریمند ما، متیو زیف، دای بِک و جیک آروایزو ایفای نقش کرده اند.! این فیلم برنده پنج جایزه و کاندیدای دریافت نه جایزه معتبر از جشنواره های بین المللی فیلم شده است. داستان فیلم : یک داستان عاشقانه غم انگیز در مورد قتل 18 مهاجر چینی در لس آنجلس، در سال 1871. فیلمبرداری شده در یوتا.

2- کید

فیلم سینمایی کید The Kid به کارگردانی وینسنت دونوفریو محصول 2019 کشور آمریکا است و ژانری بیوگرافی، وسترن و درام دارد. نویسندگی این فیلم را وینسنت دونوفریو (داستان) اندرو لانهام بر عهده دارد و هنرمندانی چون جیک شور، لیلا جورج دانافریو، کریس پرت، دین دی‌هان، ایثن هاک، کلینت اوبنچین، کریس بایلسما، بن دیکی، تیت فلچر، سمنتا زجاریاس، وینسنت دن آفریو ایفای نقش کرده اند.! داستان فیلم : قلمرو نیومکزیکو، 1880. ریو کاتلر و خواهر بزرگترش سارا باید خانه خود را پس از وقوع یک اتفاق ناگوار ترک کنند. در فرار ناامیدانه خود به سانتافه، آنها با قانون‌شکن بدنام بیلی کید و گروهش که بی‌رحمانه توسط یک نفر به رهبری کلانتر پت گرت تعقیب می‌شوند، برخورد می‌ کنند. دانلود فیلم های وسترن جدید در سایت نیکی دیلی با بهترین کیفیت امکان پذیر است.

3- برج تاریک

فیلم سینمایی برج تاریک The Dark Tower به کارگردانی نیکولای آرسل محصول 2017 کشور آمریکا است و ژانری اکشن، وسترن و درام دارد. نویسندگی این فیلم را آکیوا گلدزمن (فیلمنامه) جف پینکنر (فیلمنامه) آندرس توماس جنسن بر عهده دارد و هنرمندانی چون ادریس البا؛ متیو مک‌کانهی و کاترین وینیک ایفای نقش کرده اند.! این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته است یون کینگ ساخته شده استبرج تاریک از سوی منتقدان مورد استقبال واقع نشد و نقدهایی منفی دریافت کرد. سایت راتن تومیتوز گزارش کرد که تنها 16% منتقدین به فیلم نمره قبولی داده‌اند که این میانگین از روی 209 نقد به دست آمده است که در مجموع امتیاز 4/10 را نصیب فیلم می‌کند. در سایت متاکریتیک نیز برج تاریک نمره 34/100 گرفته است که این نمره از روی 46 نقد بدست آمده است. داستان فیلم : جیک چمبرز 11 ساله رؤیاهایی را در مورد مرد سیاهپوشی تجربه می کند که به دنبال تخریب یک برج و خراب کردن جهان است در حالی که یک تفنگدار با او مخالفت می کند. با این حال، مادر، ناپدری و روان‌پزشکان جیک این خواب‌ها را به‌عنوان رویاهای ناشی از آسیب‌های روحی ناشی از مرگ پدرش در سال قبل رد می‌کنند. در خانه آپارتمانی او در شهر نیویورک، گروهی از کارگران یک مرکز روانپزشکی ادعایی برای بازپروری جیک پیشنهاد می کنند. او که آنها را از رویاهای خود به عنوان هیولاهایی با پوست انسان می شناسد، از دست کارگرانی که تعقیب می کنند فرار می کند. جیک یک خانه متروکه را از یکی از رویاهای خود ردیابی می کند، جایی که او یک پورتال پیشرفته را کشف می کند که به دنیایی پسا آخرالزمانی به نام Mid-World منتهی می شود.

4- دره استخوان ها

فیلم سینمایی دره استخوان ها Valley of Bones به کارگردانی دن گلیزر محصول 2017 کشور آمریکا است و ژانری جنایی، وسترن و درام دارد. نویسندگی این فیلم را دن گلاسر استیون مولونی ریچارد ام. لوئیس بر عهده دارد کمپانی Smith Global Media فیلم دره استخوان‌ها را در 1 سپتامبر 2017 منتشر شد… و هنرمندانی چون آتم ریسر، آتم ریسر، استیون مولونی، میسن ماهی، الکساندرا بلینگ، بیل اسمیترویچ، مارک مارگولیس و موس واتسون ایفای نقش کرده اند.! داستان فیلم : «دره استخوان‌ها» یک تریلر ماجراجویی ناخن‌جوش است که در منطقه نفت‌خیز بادلندز در غرب داکوتای شمالی اتفاق می‌افتد. آنا، یک مادر مجرد و دیرینه‌شناس، و مک‌کوی، یک کارگر نفتی معتاد به مواد شیمیایی، پیوندی بعید ایجاد می‌کنند که هر دو برای جبران گذشته جنایی خود تلاش می‌کنند. امید آنها به شکل فسیلی ماندگار T. rex بود، کشفی که به طور بالقوه میلیون ها ارزش دارد. آنا به این یافتن یکبار در زندگی نیاز دارد تا هم حرفه خود و هم رابطه اش با پسرش را در مسیر درست قرار دهد. مک کوی برای پرداخت بدهی های خود به یک رئیس کارتل محلی و نجات جان دختر جوان خود به پول نیاز دارد. آیا آنا و مک‌کوی با انگیزه‌هایی که بیش از استخوان‌ها آنها را در جهت مخالف می‌کشند، می‌توانند به یکدیگر اعتماد کنند یا به زودی خودشان به دشمن تبدیل خواهند شد؟ دانلود سریال های جدید خارجی را از رسانه بی نظیر نیکی دیلی فراموش نکنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *