0

 انجام پروژه متلب کاوش ایده

برای انجام پروژه متلب کاوش ایده با بهترین کیفیت و زمان و هزینه با شماره 09190090258 در ارتباط باشید.

استفاده از کاوش ایده در نوآوری سرویس در زنجیره ارزش کسب و کار

در سال 2011 از این روش در یافتن سرویس‌های جدید برای سازمان استفاده شد. بالا رفتن اطلاعات و تکنولوژی‌های ارتباطی پشتیبانی و نیاز به مشتری مداری و زمان کمتر برای بازاریابی را به همراه داشت. انقلاب وب 2 قدرت بیشتری را برای مشتری به ارمغان آورد که منجر شد تا شرکت‌ها آگاهی‌شان را نسبت به نیازهای مشتری بالا ببرند. شرکت‌ها بیشتر از این نمی‌توانند تنها به توانایی‌های داخلی سازمان برای پی بردن به نیازهای خارجی وابسته باشند. لذا، شرکت‌ها باید در مدی پویا با هر شخص- شرکاء، رقبا، آموزش‌دهندگان، دولت و بیشتر از همه مشتریان- تعامل داشته باشند. شبکه‌های ارزش تجاری فرصت‌های جدیدی برای مشارکت‌های نوآورگرا فراهم آورد. شرکت‌ها ممکن است دانش خودشان را خارجی کنند در حالیکه دانش خارج را وارد می‌کنند، ایده‌ها ممکن است خارج شوند در حالیکه شرکت‌ها ایده‌های ایجاد شده توسط دیگر شرکت‌ها را وارد می‌کنند. ایده‌هایی در مورد سرویس‌های جدید که به نظر می‌رسد برای شرکت غیر مرتبط باشد می‌تواند برای دیگری با ارزش باشد. فاکتور کلیدی موفقیت شبکه کسب و کار داشتن سیستم یا پلت فرمی است که شرکت‌کنندگان برای اشتراک دانش و سرویس‌ها برای سود و فایده تمام شرکت‌کنندگان را با هم جمع کند. چارچوب پیشنهادی  توسعه سرویس‌های جدید را از طریق یکپارچه‌سازی مشتریان، تأمین‌کنندگان و رقبا را در فرایند نوآوری پشتیبانی می‌کند.

این مقاله مدل فرایندی را بیان می‌کند که فعالیت‌های نوآوری را به 5 عملکرد اصلی گروه‌بندی می‌کند که برای توسعه سرویس‌های نوآوری جدید لازم هستند. بنابراین چارچوبی نوآورانه به وسیله هم تراز کردن معماری سیستم نوآورانه با فرایند نوآورانه مطرح کردند. در این چهار چوب در مرحله اول با استفاده از ابزار کاوش ایده، ایده‌های جدید خلق و توسعه داده می‌شوند و با استفاده از رویکردهای اطلاعاتی مبتنی بر بازار مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. اگر نتایج ارزیابی شده مثبت باشند، ایده پیاده‌سازی می‌شود و مورد استفاده قرار می‌گیرد. اطلاعات سرویس جدید در اشکال مختلف تغییر و بهبود در سرویس‌های موجود را با استفاده از یک کنترل‌کننده بازخورد موجب می‌شوند. بهترین زبان برنامه نویسی برای پیاده سازی کاوش ایده متلب  است.

کاوش ایده برای پشتیبانی از توسعه و تحقیقات درباره محصول جدید

عکس ­العمل سریع در مقابل نیازممندی­های متغییر مشتریان گرداننده کلیدی برای موفقیت کسب و کار است. افزایش مشتری مداری فرصت­های گسترش حرکت رو به جلو وب 2 را به ارمغان آورده است تا آنچه که مشتریان می­خواهند و انچه که آنها نمی­خواهند را پیدا کنند. سازمان‌های مختلف امروزه به دنبال پیدا کردن نیازهای مشتریان خود هستند و اکثر اوقات از کاربرانی برای انجام آن استفاده می‌کنند تا اینترنت و وبلاگ‌ها را به منظور پیدا کردن نیازهای مشتری جستجو کنند. جنبه مهم در این رویکرد این است که مشتریان ایده‌های محصول جدید را در وبلاگ‌هایشان به وسیله استفاده از زبان محاوره‌ای می‌نویسند.

یافتن ایده‌های محصول جدید کاری شناخته شده در بازاریابی است. رویکرد کاوش وبلاگ‌ها هدفش پشتیبانی از کاربران برای یافتن ایده‌های محصول جدید از وبلاگ است. این رویکرد شامل مراحل زیر است: در مرحله اول کاربر باید توضیحات محصول خود را فراهم نماید. مثلاً توضیحات محصولات موجود در دسترس هستند زیرا اشخاص از بخش‌های بازاریابی سازمان از آن‌ها برای اهداف بازاریابی استفاده می‌کنند حتی می‌توانند درباره آینده محصول توضیح دهند. در این مرحله روی توضیحات مرحله پیش پردازش انجام می‌شود (جدا کردن اصطلاحات، حذف کلمات عمومی و …). در مرحله بعد بردارهای متنی بر اساس وزن و طولی که کاربر می‌دهد ساخته می‌شوند. سپس از وبلاگ‌های مشتریان نیز بردارهای متنی استخراج می‌شود و با بردارهای توضیحات کاربر بر اساس روش کاوش ایده مقایسه می‌شوند. در نهایت ایده‌های محصول جدید از آن‌ها استخراج می‌شود. این برنامه در قالب وب سرویس اجرا می‌شود و برای اینکه نتایج بهتری را بدهد بهتر است که طول جملات متنی که کاربر در آن محصول را توضیح می‌دهد کوتاه باشد تا این روش هم از لحاظ سرعت و هم از لحاظ کارایی مفید واقع شود. اولین و بهترین سایت در زمینه انجام پروژه های متلب سایت خانه متلب با تجربه 14 ساله می باشد.

 

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *