0

تعمیرات موبایل آینده ی شغلی دارد؟

عدم وجود امنیت شغلی و کم بودن درآمد، جوانان بسیاری را به این فکر انداخته که برای شروع کسب و کار جدید روی به تعمیرات موبایل آورده و از این طریق برای خود درآمد داشته باشند. ولی آیا با وجود تعداد زیادی از تعمیرگاه ها این شغل اشباع نشده؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم تضمین کننده درآمد شما موارد متعددی هستند که در صورت رعایت شدن آن ها ممکن است سوددهی بسیار خوبی را در بلند مدت داشته باشید.

چگونه وارد بازار تعمیرات موبایل شویم ؟

اولین قدم برای حضور در بازار تعمیرات موبایل، سپری کردن دوره تعمیرات در کنار افراد با تجربه است. شما باید بر اساس تجربه ای که دیگر تعمیرکاران در اختیار دارند، نسبت به انتخاب بهترین دوره اقدام کنید. در مرحله اول مشخص کنید قصد دارید بر روی کدام گوشی ها کار کنید؟ آیا تعمیر آیفون برای شما سوددهی دارد و یا محلی که قصد دارید در آنجا فعالیت کنید، کشش این نوع از گوشی ها را دارد؟ ارزیابی مکانی، یکی از اصلی ترین عواملی به حساب می آید که می تواند در کوتاه مدت، آینده شغلی شما را تحت تاثیر قرار دهد.

سرمایه مورد نیاز برای حضور در بازار تعمیرات موبایل

یکی از نکته های مثبت در مورد حضور در بازار تعمیرات موبایل، عدم نیاز به سرمایه زیاد می باشد. شما می توانید در برخی از شرایط، بدون نیاز به سرمایه وارد این بازار شده و پس از کسب مهارت به درآمد خیلی خوبی برسید. علاوه بر این، در راستای گسترش شغل، برخی از نهادهای مالی، سرمایه اولیه لازم برای تعمیرات موبایل را در اختیار برخی از جوانان قرار می دهند که با سود بسیار پایین می توانند وارد این حرفه شوند. ولی بهتر است پیش از اینکه بخواهید به صورت مستقل وارد این حرفه شوید، ابتدا به عنوان یک کارآموز شروع کرده و سپس به صورت فردی فعالیت خود را آغاز کنید.

عوامل تاثیرگذار بر روی موفقیت در تعمیرات موبایل

اگر بخواهیم استعداد و انگیزه شما را به عنوان عامل درونی کنار بگذاریم، مولفه های دیگری مانند مکان تعمیرگاه ، شهر و تعداد مراجعه کنندگان بر روی موفقیت شما تاثیر مستقیمی دارند. به عنوان مثال در بسیاری از شهرهای کوچک به دلیل کم بودن تعداد گوشی های آیفون، میزان موفقیت شما نیز بسیار کم است و حتی اگر از استعداد و عملکرد خوبی بهره مند باشید، نمی توانید به آن اندازه که نیاز دارید، موفق باشید. علاوه بر این یکی از مسائلی که در طی چند سال اخیر بسیار مهم شده، بحث استفاده از قطعات معتبر و اصل است. در برخی از موارد مشاهده شده تامین کنندگان قطعات، از ارائه محصولات به نام خودداری می کنند و همین مسئله بر روی کیفیت کار شما تاثیر مستقیم می گذارد.

دوره تعمیرات آیفون

انتخاب یک دوره تعمیرات معتبر آیفون، یکی از عوامل اصلی در بحث آینده شغلی است. بسیاری از برگزارکنندگان این دوره ها عنوان می کنند که بهترین خدمات را در اختیار شما قرار می دهند، ولی تنها تعداد انگشت شماری هستند که بدین صورت هستند. رایان کمپانی که یکی از شناخته شده ترین مراکز تعمیرات آیفون در کشور است، علاوه بر برگزاری کلاس های آموزشی با کیفیت، در بحث کارآموزی و کسب تجربه نیز همراه شده بوده و تلاش می کند بهترین خدمات را در اختیار شما بگذارد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *