0

ترازو وزنه کشی واترجت دندان با تخفیف باور نکردنی!

خرید ترازو وزن کشی ،دستگاه تصفیه هوا،دستگاه بخور،دستگاه فشار خون،دستگاه اکسیژن ساز ،ویلچر ،دستگاه ماساژور و… آن هم با تخفیف ویژه در فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو یکی از بهترین خریدا های اینترنتی است که برای مراقبت از سلامتی میتوان انجام داد.خرید تجهیزات پزشکی و سلامتی نیاز به بررسی موشکافانه دارد که احتمالاً بسیاری از افراد در این حوزه تخصص آنچنانی ندارند و به همین دلیل نمی‌توانند کالای مورد نیازشان را خریداری کنند. همانطور که می‌دانید بهترین ترازو وزن کشی دارای ویژگی‌های منحصربفردی است که البته در انواع مختلفی وجود دارد که از جمله می‌توان به ترازو وزن کشی دیجیتال، عقربه‌ای و… اشاره کرد. از طرفی واترجت دندان نیز محصول باکیفیتی است که برای تمیز نگه داشتن دندان‌ها بخصوص دندان‌های ایمپلنت شده، اورتدنسی، مصنوعی و… کاربرد دارد.

در این مقاله قصد داریم درباره‌ی این دو محصول پرکاربرد صحبت کنیم و در انتهای مقاله نیز به یک مرکز معتبر به جهت خرید ترازو و واترجت اشاره می‌کنیم.

انواع ترازو وزن کشی دیجیتال

ترازوها که از تجهیزات پرکاربرد هستند در مدل‌های مختلف وجود دارند که طبیعتاً باید برای تهیه‌ی آنها ابتدا نوع کاربری‌شان را مشخص کرد. به طور کلی ترازوهای وزن کشی دیجیتال معمول‌ترین لوازم مورد نیاز در موقعیت‌های مختلف به شمار می‌روند که در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

– ترازوی آشپزخانه. مسلم است که این ترازو وزن کشی برای هر آشپرخانه مفید است چرا که با استفاده از آن به راحتی می‌توان موادهای غذایی را وزن کرد. گفتنی است که این نوع ترازوها به دلیل داشتن کاسه مورد توجه هستند چرا که در زمان وزن کشی نیاز به ظروف دیگر وجود ندارد.

– ترازوی حمام. وزن کشی در حمام یکی از رویه‌های معمول بیشتر افراد است. برای این منظور بهتر است که از ترازوهای مسطح قوی استفاده کرد که با قیمت‌های مناسب در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرند. در حال حاضر از این نوع ترازو بعنوان بهترین ترازو وزن کشی انسان یاد می‌شود.

– ترازوی جواهرات. این نوع ترازوی وزن کشی دقت یک‌صدم گرم فوق العاده‌ای در وزن کشی انواع جواهرات دارد. بنابراین اگر نیاز به چنین وسیله‌ای دارید، کافی است که از ترازوی دیجیتالی جواهرات که با قیمت‌‌‌‌‌‌‌های مناسب در دسترس است، استفاده نمایید.

– ترازوی فروشگاهی. این نوع ترازو به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود که از جمله می‌توان به نیمکت‌دار، مقایسه‌ای، برچسب‌دار و… اشاره کرد. از این نوع ترازو به جهت محاسبه قیمت و صورتحساب دقیق بکارگیری می‌شود.

گفتنی است که از دیگر انواع ترازو وزن کشی می‌توان به ترازوهای حیوانات خانگی که در مطب دامپزشکی استفاده می‌شود نام برد. ضمناً ترازوی پزشکی-ورزشی، نوزادان، چمدانی- باری، کاسه‌ای، قابل حمل و… از دیگر انواع ترازو به حساب می‌آیند که در موقعیت‌های مختلف قابل استفاده هستند.

پیشنهاد ویژه: دستگاه فشار خون:قیمت و خرید فشارسنج دیجیتالی و عقربه ای ارزان (کلیک کنید)

معیارهای خرید بهترین ترازو وزن کشی

برای اینکه یک ترازوی وزن کشی ایده‌آل خریداری شود، باید موارد مختلفی را مورد بررسی قرار داد که ما در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

– دقت ترازو. فرقی نمی‌کند که قرار است که یک ترازو در چه موضعیتی استفاده شود. آنچه که دارای اهمیت است، دقت ترازو در وزن کشی است. ضمناً حداکثر وزنی که یک ترازو می‌تواند نشان دهد نیز معیار مناسبی برای خرید ترازو خواهد بود؛ البته این موضوع به نیاز افراد برای سنجش وزن نیز بستگی دارد.

– کاربرد ترازو. همانطور که می‌دانید ترازوها در موقعیت‌های مختلف بکارگیری می‌شوند. برای مثال ترازوی استفاده شده در پزشکی، قابلیت در نظر گرفته شدن در منزل را ندارد. بنابراین قبل از اینکه یک ترازو وزن کشی خریداری کنید حتماً نوع مصرفی آن را مشخص نمایید تا دچار سردرگمی نشوید.

– سیستم خاموشی اتوماتیک. وقتی روی ترازو بایستید، لمس پا سبب روشن شدن دستگاه می‌شود و طبیعتاً به محض برداشتن پا ترازو خاموش خواهد شد. این سیستم برای یک ترازو به دلیل عدم مصرف بیش از حد باتری ضروری است. بنابراین قبل از انتخاب نهایی این ابزار حتماً این موارد را مورد بررسی قرار دهید.

– کیفیت ترازو. اینکه یک ترازو وزن کشی از چه متریالی ساخته شده است، فوق العاده دارای اهمیت است. معمولاً ترازوهای دیجیتالی از شیشه نشکن، آلومینیوم و یا پلاستیک فشرده هستند که در برندهای مختلف در بازار فروش عرضه می‌شوند. برای این منظور می‌توانید از افراد باتجربه نیز درخواست مشورت کنید.

– بررسی برندهای مختلف. از دیگر مواردی که باید در زمان خرید ترازو وزن کشی در نظر داشت، بررسی برند ترازو است. همانطور که می‌دانید برندهای مختلفی به تولید انواع ترازو اقدام کرده‌اند که هر کدام دارای ویژگی‌‌های منحصربفرد هستند که طبیعتاً باید پس از بررسی بهترین برند و مدل را انتخاب کرد.

واترجت دندان چیست

واترجت دندان از کاربردی ترین وسایل بهداشتی و مراقبتی از دندان ها و لثه است که این نیاز در افرادی که ارتودنسی ویا ایمپلنت کرده اند بیشتر میباشد.خرید واترجت دندان با کیفیت آن هم با قیمت های همیشه در تخفیف توانی نو به عنوان یک مرجع فروش کالای پزشکی در ایران از جمله دغدغه‌های همه‌ی ما داشتن دندان‌های تمیز است که برای این منظور می‌توان از روش‌هایی مانند مسواک زدن، نخ دندان کشیدن و… استفاده کرد. اما این روزها خرید واترجت دندان یکی از موارد بااهمیتی است که بسیاری از افراد به آن توجه می‌کنند تا با بکارگیری از این وسیله پزشکی بتوانند شرایط بهتری را برای دندان‌هایشان فراهم کنند. در واقع واترجت وسیله‌ای است که با فشار نسبتاً مناسب آب را به دندان‌ها رسانده تا از این طریق تمیز شدن لثه، دندان و به طور کلی دهان انجام شود. این وسیله جذاب دارای مزایای فوق العاده‌ای است که ما در ادامه به آن می‌پردازیم.

مزایای بکارگیری از واترجت دندان

اگر استفاده از این وسیله برایتان عجیب است و هنوز برای خرید واترجت قانع نشده‌اید، توصیه می‌کنیم که مزیت‌هایی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم را به دقت مورد بررسی قرار دهید. ضمناً گفتنی است که این ابزار در حال حاضر در بسیاری از کشورها بعنوان یک وسیله کمکی تمیزی دهان و دندان مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور کلی مزایای واترجت عبارتند از:

  • بهداشت لثه

واترجت به طور کامل می‌تواند از لثه مراقبت کند. در واقع وقتی فشار آب به لثه‌ها برخورد می‌کند، به طور کامل می‌تواند لثه را از هر گونه باقی مانده غذا پاک کند. ضمناً گفتنی است که اگر چه نخ دندان از روش‌های مناسب تمیز کردن دندان و لثه است اما استفاده از واترجت تأثیرات شگرف مناسبی دارد.

  • بکارگیری از دهان‌شویه در واترجت

گفتنی است که با استفاده از این دستگاه، به خوبی می‌توانید از دهان‌شویه نیز بهره‌مند شوید. در واقع به جای اینکه فقط از آب بکارگیری کنید، کافی است که در مخزن این وسیله پزشکی، دهان‌شویه‌های استاندارد پر کنید. پر واضح است که این کار سلامت دندان‌ها را به طرز قابل توجهی افزایش می‌دهد.

  • تمیز کردن راحت‌تر دندان‌ها

برای اینکه دندان‌ها با راحتی بیشتری تمیز شوند، استفاده از واترجت توصیه می‌شود. در واقع به دلیل اینکه بسیاری از افراد در زمان مسواک زدن موارد بهداشتی و اصولی این روش را در نظر نمی‌گیرند، ممکن است دندان‌ها به طور کامل تمیز نشوند. اما بکارگیری از این وسیله به طور کامل می‌تواند دندان‌ها را در مدت زمان کوتاه تمیز کند.

  • ایده‌آل برای ارتودنسی و…

بسیاری از افراد دندان‌هایشان را ارتودنسی کرده‌اند و یا از قابلیت‌هایی مانند ایمپلنت بهره برده‌اند که این روش تمیز کردن دندان‌ها فوق العاده عالی است و در واقع یک راه بهتر و سریع‌تر برای این منظور است. بنابراین اگر روش‌های مختلفی به جهت تمیزی و سفیدی بر روی دندان‌هایتان بکار گرفته‌اید نیز به راحتی امکان استفاده از واترجت را خواهید داشت.

بیشتر بدانید: راهنمای خرید دستگاه تصفیه هوای مناسب خانه 1401

آیا استفاده از واترجت محدودیت دارد

ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که آیا همه‌ی افراد می‌توانند از این وسیله استفاده کنند و یا به طور کلی چه کسانی بدون کمترین دغدغه می‌توانند از این دستگاه تمیز کننده دندان بهره ببرند که در این خصوص باید عرض کنیم:

– اگر لثه‌های حساس دارید و امکان بکارگیری از نخ دندان برایتان فراهم نیست، بدون مشکل می‌توانید از این محصول بهره ببرید.

– اگر ارتودنسی انجام داده‌اید و فکر می‌کنید که ممکن است خرید واترجت بدردتان نخورد باید عنوان کنیم که استفاده از این محصول برای این موارد خاص مشکلی بهمراه نخواهد داشت.

– اگر دندان‌هایتان را روکش کرده‌اید نیز به راحتی می‌توانید از این وسیله بهره ببرید.

– ممکن است بسیاری از افراد از چند ایمپلنت استفاده کرده باشند که در این صورت نیز امکان بکارگیری از واترجت وجود دارد.

– با توجه به اینکه این دستگاه دندان‌ها از پوسیدگی حفظ می‌کند، افرادی سیگاری نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

معرفی انواع واترجت

به طور کلی این محصول در برندهای مختلف وجود دارد که طبیعتاً افراد باید پس از بررسی مدل دلخواه نسبت به تهیه واترجت دلخواه اقدام کنند. گفتنی است که در حال حاضر مدل‌های زیر از پرکاربردترین واترجت‌هایی هستند که در حال حاضر بوسیله‌ی عموم مردم استفاده می‌شوند. گفتنی است که موارد عنوان شده نه تنها دارای کیفیت عالی بلکه از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. واترجت‌های پرکاربرد عبارتند از:

  • واترجت بی ول مدل WI-922
  • واترجت اسپلش 5501
  • واترجت واترپالس
  • واترجت نایس فیل

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا درباره‌ی خرید ترازو وزن کشی دیجیتال و همچنین خرید واترجت صحبت کنیم تا اگر شما عزیزان به چنین لوازم پرکاربرد در موقعیت‌های مختلف نیاز داشتید، بتوانید با اطلاعات بیشتری نسبت به خرید آنها اقدام کنید. اما استفاده از یک مرکز تخصصی در این‌باره کمک حال متقاضیان این دو وسیله ایده‌آل پزشکی هستند که پیشنهاد ما بکارگیری از مجموعه‌ی تجهیزات پزشکی توانی نو(www.tavanino.com) است.

در واقع در این شرکت به همه‌ی وسایل پزشکی دسترسی خواهید داشت که از جمله می‌توان به ترازو وزن کشی و همچنین واترجت اشاره کرد و با توجه به اینکه کیفیت این محصولات در مجموعه‌ی تجهیزات پزشکی توانی نو در حد مناسب است، توصیه می‌کنیم که برای خرید آنها با تخفیف‌های باورنکردی از این مرکز بهره‌مند شوید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *