0

تعریف عمل واژینوپلاستی

تعریف عمل واژینوپلاستی

واژینوپلاستی یک جراحی زیبایی واژن است که سبب کاهش حجم لابیاها میشود و همچنین باعث کاهش سایز لابیاها در واژن میشود همچنین باعتث متقارن کردن شکل واژن میشود . در خصوص علل بزرگی لابیا باید ذکر کنم که 4 مورد یکی ژنتیک . فعالیت جنسی . زایمان های متعدد یا پیری جز علل اصلی بزرگی لابیا هستند که به خاطر این لابیا بزرگ هستند . سوالات مختلفی هست که در باره تکنیک های مختلف لابیاپلاستی چی هست . این عمل جراحی علاوه بر کوچک کردن لابیا مینور ما به اهداف دیگری هم دست پیدا میکنیم . یکی اینکه این عمل لابیاپلاستی یک عمل جراحی بزرگ محصوب نمیشود . که احتیاج به اتاق عمل و یا بیهوشی داشته باشد . پرده بکارت دست خورده نمیشود و ورودی واژن تغییر شکل پیدا نمیکنه . رنگ واژن یک نواخت میشود .لابیاپلاستی به علت این مسائل تعدادش چشمگیر و رو به افزایش در سراسر دنیاست .

دلایل انجام لابیاپلاستی ( را میتوان تقارن بین لابیاهای بیرونی دانست ، بهبود رابطه جنسی ، کاهش درد و فعالیت های جنسی همچنین لابیاپلاستی سبب جوان سازی واژن میشود . و بیماری های نظیر خشکی واژن را برطرف میکند . کاندید مناسب : افرادی که دارای واژن شل و کشادی هستند . افزایش سن داشته باشند .کسانی که بر اثر زایمان طبیعی واژن نامنظمی داشته باشند . کسانی که دارای کاهش وزن شدید هستند . کسانی که از عدم تقارن و افتادگی واژن رنج میبرند .
یکی از مهمترین مواردی که افراد پیگیر هستند این است که ایا این عمل برای افراد باکره هم قابل انجام است . باید گفت بله چون این جراحی بر قسمت بیرونی تماس دارد و با پرده بکارت که در ناحیه داخل هست هیچ کاری ندارد .

هزینه جراحی لابیاپلاستی

هزینه لابیاپلاستی در موارد مختلف چگونه است ؟

این هزینه ها مختلف است . ممکن است لابیاپلاستی تنها باشد . ممکن است همراه با جراحی زیبایی واژن ( واژینوپلاستی ) باشد . ممکن است با عمل تنگی واژن باشد .

همانطور که قبلا گفته شد هزینه لابیاپلاستی بین 3000000 میلیون تومان الی 4000000 میلیون تومان است . اما بسته به شرایطی این قیمت ها عوض میشود . یکی از این شرایط درخواستهای خود شخص هست که بیان می کنند .

ممکن است بیمار بخواد در بیمارستان جراحی لابیاپلاستی کند . در این شرایط هزینه خود بیمارستان 5000000 میلیون تومان است . و یا تقاضای ماندن یک شب اضافه در بیمارستان را کند که در این شرایط هزینه یک شب اضافه حدود 500000 هزار تومان میباشد .
هزینه لابیاپلاستی در جاهای مختلف متفاوت است .
مثلا در بعضی مراکز 4000000 میلیون تومان میباشد و در بعضی از مراکز 6000000 میلیون میباشد . اینکه در بعضی از مراکز هزینه های بیشتری میگیرد بستگی به موضوعاتی است که اشاره میکنیم . دو نوع روش جراحی لابیاپلاستی داریم . یک روش با تیغ است یک روش با لیزر است ، که قطعا روش با لیزر از جایگاه ویژه ای برخوردار است . و اولویت بیشتری دارد .
هزینه لیپوماتیک شکم پهلو بر اساس چه پارامترهایی تعیین میشود ؟ این هزینه بر اساس قانون و قواعد خاصی است که در ادامه به ان می پردازیم. لیپوماتیک شکم و پهلو از دو قسمت تشکیل شده است که میتوان به هر ناحیه 6000000 میلیون تومانی اشاره کرد . که در مجموع 12000000 میلیون تومان میباشد . که این ممکن است هزینه بیمارستان هم بهش اضافه شود که مبلغ 7000000 میلیون تومان هم هزینه بیمارستان است . که در مجموع 19000000 میلیون تومان میشود .

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *