0

سایت های کانتنت؛ مرجع بررسی بهترین دوره های آموزشی

اگر وبمستر هستید احتمالا برای یک بار هم که شده به افیلیت مارکتینگ فکر کرده‌اید. در این مطلب قصد داریم شما را با سایت های کانتنت به عنوان اولین و مرجع بررسی بهترین دوره های آموزشی آشنا کنیم.

داستان شروع های کانتنت

داستان تولد های کانتنت و پویا شهری و افلیت مارکتر از آشنایی با وردپرس و سئو شروع شد. وقتی با این مهارت‌ها آشنا شدم، تصمیم گرفتم دانسته‌هایم را در قالب یک سایت فروشگاهی اجرا کنم و به نتایج تقریبا خوبی رسیدم. اما من به دنبال درآمد غیرفعال و به دور دغدغه‌های مربوط به فروش محصول فیزیکی بودم. این شد که طی تحقیقاتم با مدل همکاری در فروش آشنا و عاشق همکاری در فروش شدم و های کانتنت متولد این عشق شد.

های کانتنت دقیقا چه کاری میکند؟

های کانتنت یک سایت تخصصی در زمينه همکاری در فروش محصولات آموزشی است. همکاران اصلی این سایت مجموعه‌های نوین آکادمی، راست چین، شرکت‌های هاستینگ و… هستند و های کانتنت به‌واسطه بازاریابی محتوا و سئو برای این مجموعه‌ها فروش انجام میدهد. در واقع های کانتنت با تولید محتوای متنی هدفمند، محصولات و خدمات این شرکت‌ها را بازاریابی می‌کند.

مدل درآمدزایی های کانتنت

مدل درآمدزایی های کانتنت همکاری در فروش (affiliate marketing) است. یعنی ما در های کانتنت محصولی برای فروش نداریم، بلکه محصولات کسب‌وکارهای دیگر را بازاریابی کرده و به ازای هر خریدی که از سمت ما اتفاق بیفتد، از فروش آن محصول درصدی را به عنوان پورسانت دریافت می‌کنیم.

دسته‌بندی‌های مهم های کانتنت

اگر بخواهیم مهمترین دسته‌بندی های وبسایت های کانتنت را به شما معرفی کنیم، باید به موضوعات زیر اشاره کنیم:
• مقالات هاستینگ
• کسب و کار اینترنتی
• افزونه و قالب وردپرس
• معرفی وب‌سایت‌ها
• تاپ تن
• بهترین دوره‌های آموزشی

هدف از تولید مقالات

برای های کانتنت تولید بهترین محتوا به هدف رفع نیاز کاربر در اولویت است. محتوای کمک کننده که منجر به کمک و فروش شود، همیشه سر لوحه ما برای نوشتن مقالات سایت است. اگر محتوا هیچ‌کدام این پارامترها را نداشته باشد، ارزشی ندارد. همیشه به نویسنده‌های سایت های کانتنت این نکته را تذکر می‌دهیم که بهترین تکنیک فروش کمک کردن است.

رسالت های کانتنت

رسالت های کانتنت به عنوان فیلتر انتخاب بهترین دوره‌ها، معرفی بهترین آموزش‌های آنلاین و آفلاین است. هدف ما اینکه زمان و هزینه شما با انتخاب دوره اشتباه سوخت نشود. اگر تا به حال یکی از بررسی‌های ما را خوانده باشید، متوجه می‌شوید که محتواها اصلا جنبه تجاری و اسپانسری ندارند و هدف کمک به مخاطب است. البته رعایت اخلاق، انصاف و عدم قضاوت‌های متعصبانه جزوی از منشور اخلاقی های کانتنت است که در تمام محتواها رعایت می‌شود.

کلام آخر

خوشبختانه های کانتنت یک مدل کسب‌وکار سه سر برد است، هم فروشنده، هم های کانتنت و هم خریدار همه سود می‌بریم. ما تمام تمرکز و تلاشمان این است که انتخاب یک دوره آموزشی یا خدمات برای مخاطب به بهترین شکل و کمترین خسارت مالی و زمانی انجام شود. امیدوارم به زودی های کانتنت به عنوان قطب اصلی افیلیت مارکتینگ در ایران شناخته شود و الهام بخش افراد زیادی برای شروع این نوع کسب و کار باشد.
سایت های کانتنت – www.hicontent.net

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *