4

مقایسه ارزش خرید تلویزیون 2022 و 2021 در شاوینو

تلویزیون به جزئی جدایی ناپذیر در زندگی افراد تبدیل شده است. تلویزیون ها دارای انواع مختلفی بوده و کمپانی های عظیمی در سراسر دنیا اقدام به طراحی و تولید تلویزیون نمایند.  تولید کنندگان و طراحان تلویزیون هر ساله اقدام به معرفی و رونمایی مدل های جدیدی از تلویزیون های خود به منظور رقابت و جلب نظرات کاربران جدیدی به منظور افزایش سطح اعتماد و فروش بیشتر می نمایند در همایش های و رویدادهای مختلفی بین المللی مختلفی خواهند کرد. در این رویدادها هر یک از شرکت ها اقدام به رونمایی از تکنولوژی هایی جدیدی به منظور جلب توجه تعداد بیشتری از کاربران و مخاطبان خواهند کرد. هدف از تولید و طراحی مدل های مختلف از تلویزیون توسط کمپانی‌ها، رفع نیاز تمامی کاربران است. هدف خرید تلویزیون توسط کاربران مختلف متفاوت می باشد و هر کاربر لازم است با توجه به نیاز و شرایط و حتی انتظارات آن از تلویزیون اقدام به خرید نماید. از مواردی که موجب تمایز تلویزیون‌ها خواهد شد، سال ساخت آن است. مسئله ای که کاملاً مشهود این است که تلویزیون های 2022 نسبت به تلویزیون های 2021 جدیدتر بوده و از فناوری های قابل توجهی برخوردار می باشند.

تفاوت تلویزیون 2022 نسبت به تلویزیون 2021

تولید کنندگان تلویزیون در مدل های جدیدتر با توجه با بازخوردی که از سمت خریدارن دریافت می نمایند اقدام به آپدیت تلویزیون در مدل های جدیدتر می نمایند. اصلی ترین تفاوت در تلویزیون مدل و برند سازنده‌ی آن می باشد و کاربران بهتر است مدل تلویزیون را ملاک انتخاب و خرید قرار دهند. مسئله ای که ارزش خرید تلویزیون 2022 را نسبت به تلویزیون های 2021 افزایش خواهد داد این است که نرم افزارهای پیاده سازی شده بر روی این نوع تلویزیون ها دارای نسخه‌ی بالاتر و بروزرسانی شده هستند. اما این مسئله برای دارندگان تلویزیون های 2021 نیز جای نگرانی نبوده چراکه کمپانی تولید کننده بر اساس مدل اقدام به انتشار نسخه‌ی جدید و بروزرسانی نرم افرارهای مورد نظر خواهد کرد. بروزرسانی تلویزیون بر اساس سال ساخت بسته به استقابل کاربران نیز دارد. در صورتی که مدل تلویزیون توسط کاربران با  استقبال خوبی مواجه شود، شرکت تولید کننده در مدل جدیدتر و هر ساله اقدام به تغییراتی اساسی تر خواهد کرد. تغییرات می تواند شامل تغییر در کیفیت ساخت، شکل ظاهری، افزودن تعداد پورت های ورودی و یا به تنها به صورت آپدیت نرم افزاری باشد.

هر یک از کمپانی ها بخشی از تلویزیون را مد نظر قرار داده و اقدام به ارتقاء آن خواهند کرد. در طراحی تلویزیون، نمایشگر، تلویزیون و قابلیت های آن از نظر کاربران و خریداران تلویزیون از اهمیت بالایی برخوردار است. معمولاً شرکت های سارزنده هر ساله و در مدل های جدید اقدام به ایجاد تغییراتی اساسی در ظاهر تلویزیون خواهند کرد. دلیل این امر هم توجه کاربران بر ظاهر و طراحی تلویزیون می باشد. نمایشگر در تلویزیون های بخشی اصلی و اساسی بشمار می رود و هرچه نمایشگر تلویزیون بهبود یابد به مراتب ارزش آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. به همین دلیل اغلب شرکت های تولید کننده بر نمایشگر و وضوح آن توجه ویژه ای داشته و اقدام به تغییرات اساسی تر در این بخش خواهند کرد.

شرکت ال جی در محصولات 2022 خود از کارتن های بسته بندی بدون رنگ به منظور حفاظت از محیط زیست استفاده کرده است. از دیگر دستاوردها و تغییرات در تلویزیون های 2022 ال جی،  بهبود کیفیت و تکنولوژی بکار رفته در نمایشگر تلویزیون های خود می باشد. فناوری QNED جدیدترین فناوری برند ال جی است که در ساخت پنل نمایشگر های خود بکار خواهد گرفت. ال جی با ادغام فناوری نانوسل و کوانتوم سامسونگ به فناوری QNED دست یافته است که به لطف این فناوری به طور قابل توجهی به بهبود کیفیت رنگ موجود در تصاویر کمک نموده است. این مسئله برای کاربرانی که به کیفیت و وضوح نمایشگر در تلویزیون ها اهمیت خواهند داد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و نظر آنها را به سمت خود جلب خواهد کرد.

از تغییراتی جدید شرکت سامسونگ در تلویزیون های 2022 تغییر ریموت کنترل آن است. ریموت کنترل های هوشمند در تلویزیون سامسونگ دارای فناوری هستند که به صورت خودکار شارژ شده و نیازی به باتری ندارند. طراحی همچنین ریموت کنترلی به طور ویژه‌ای نظر کاربران و خریداران تلویزیون را به سمت خود جلب خواهد کرد. فناوری Eye Strain در تلویزیون های 2022 سونی از وارد آمدن آسیب به چشمان خصوصاً کودکان در صورت کاشه فاصله با نمایشگر تلویزیون به شدت جلوگیری خواهد کرد.

فروشگاه اینترنتی شاوینو shavino.com  امکان خرید تلویزیون های 2022 و 2021 را به صورت اینترنتی از برترین مدل و مطرح ترین برندهای تولید کننده تلویزیون در سراسر جهان برای کاربران فراهم نموده است تا به ساده ترین شکل ممکن اقدام به خرید تلویزیون مد نظر نمایند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سیاوش گفت:

    سلام
    در این فروشگاه. تنوعی از تلویزیون هارو دیدم با مشاورشون هم چت کردم ولی هنوز خرید نکردم بنظرم فروشگاه خوبی هستند.

  2. رضا محمدی گفت:

    من به تازگی اقدام به خرید تلویزیون ال جی نمودم. از انتحابم بسیار راضی هستم

    1. تاپ کوپن گفت:

      ممنون که تجربیات خودتون رو با ما درمیون میگذارید

  3. امید رحمانی گفت:

    سلام بهترین مدل تلویزیون ال جی در سال 2022 که ارزش خرید داشته باشه چه مدلیه؟
    ممنون