0

انتخاب دستگیره کابینت چوبی برای آشپزخانه مدرن

مجموعه ما با توجه به نیاز و سلیقه اکثر درخواست کنندگان دستگیره کابینت رومی،  این محصول را در انواع و رنگ هاو اندازه های متفاوت برای هر نوع سلیقه ای تولید کرده است دستگیره های تک پیچ توکار داری اشکال، سبک ها و رنگهای زیتونی، طلایی، سفید و طلایی، کروم و مات موجود می باشند شما عزیزان میتوانید سبک و دلخواه خودتان را با ما به اشتراک بگذارید تا همکاران ما درصورت امکان سبک شما را تولید کنند.

در این سال های اخیر بیشتر افراد از نوع دستگیره های توکار استفاده می کنند. حتما برای نصب این دستگیره های توکار از افراد حرفه ای بهره بگیرید تا سفارش شما را به نحو احسنت به شما تحویل بدهند. افرادی که در حال ساخت این دستگیره کابینت ها در مجموعه آراد برندینگ می باشند همگی حرفه ای بوده و توانسته اند بهترین ها را به بازار و مشتریان خود ارائه بدهند. همچنین طبق تنوع روز رو به جلو حرکت می کنیم تا زیباترین و مناسب ترین دستگیره ها را در اختیار شما قرار دهیم.

دستگیره کابینت تک پیچ

معمولا با کابینت سبک مدرن از دستگیره های تک پیچ استفاده میکنند این محصول با دلیل جلوه ظاهری که دارد میتواند تاثیر زیادی به سبک دکوراسیون کابینت، کمد و کشو داشته باشد.

دستگیره های تک پیچ در مدل های بسیار متنوع در انواع طرح ها و رنگ ها، طراحی و تولید می شود که متناسب با هر نو سلیقه ای می باشد. همچنین قیمت دستگیره کابینت با توجه به موارد گفته شده نیز متغیر می باشد. این محصول به گونه ای طراحی شده اند که فقط یک پیچ برای نگهداری دستگیره  کافی می باشد و دلیلی که موجب می شود خواهان زیادی برای خرید این محصول وجود داشته باشید سهولت در باز و بسته شدن درب کشو و یا کابینت و… می باشد.

اگر انتخاب دستگیره ای که متناسب با کابینت های کلاسیک و مدرنتون پیدا نکردید، توصیه میکنم حتما این مطالب را تا انتها این را بخونید. دستگیره کابینت رومی به دلیل تنوعی که در انواع جنس های نظیر فلزی یا استیل که به دلیل آلیاژ مقاوم به کار رفته در ساخت این محصول متناسب برای رطوبت آشپزخانه و عمر طولانی آن می باشد.

نکته های که باید در خصوص خرید دستگیره لحاظ کنید شامل موارد زیر است:

یکی از انتخاب های ویژه برای کابینت های هایگلاس، کابینت های ممبران و کابینت های چوبی، دستگیره های برنجی می باشد این نوع دستگیره علاوه بر زیبایی ظهری که دارد، سهولت در باز و بسته کردن کابینت دارد. اگر میخواهید دستیگره شما تضاد خوبی با کابینت داشته باشد پیشنهاد ما به شما دستگیره های چوبی می باشد.

دستگیره کابینت چوبی

امروزه دکوراسیون کابینت ها بسیار گسترده و زیبا شده است و به نسبت همین به روز شدن دستگیره کابینت ها هم هم چون کابینت های چوبی هم به روز می شوند. دستگیره های افقی که امروزه طرفدار های زیادی را دارد بیشترین کاربرد را دارد زیرا از نظر ظاهری بسیار شیک و مدرن می باشد.

بعضی از دستگیره هایی که دور طلایی و به صورت منحنی می باشند برای کابینت چوبی بسیار مناسب می باشند توصیه ای که به شما عزیزان می شود حتما در انتخاب دستگیره های کابینت خود دقت کنید. حتما قبل از خرید دستگیره مورد نظر خود در دست بگیرید تا ببینید که با آن چقدر احساس راحتی می کنید زیرا قرار است که شما مدت ها از آن استفاده کنید.

یکی از راهنما های انتخاب دستگیره های کابینت شما این می باشد که، به این موضوع توجه داشته باشید سبک کابینت های شما به چه صورت است؟ اگر سبکی کلاسیک و سنتی دارید باید از دستگیره های هم رتبه و کلاسیک استفاده کرد؛ اگر سبکی روستایی دارد بهتر است از دستگیره های چوبی استفاده شود تا با کابینت شما هماهنگ شود.

بسیاری از تولید کننده ها در تولید انواع دستگیره کابینت چوبی دقت لازم را به کار نمی گیرند. چرا که اگر توجه کرده باشید بسیاری از دستگیره ها از مواد نامرغوب استفاده شده است. متاسفانه در خیلی از انواع این محصول شاهد بی کیفیتی ها بوده ایم به عنوان مثال: خیلی از دستگیره هایی که شما خریداری می کنید قسمت داخلی آن دارای برجستگی و تیزی می باشد که هنگام استفاده از آن دست ها دچار خراش و زخم می شوند. پس حتما قبل از انتخاب محصول خود نهایت دقت را به عمل آورید.

دستگیره ها در رنگ های متفاوتی در بازار موجود می باشد. یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کنید این می باشد که، رنگی که از دستگیره ها انتخاب می کنید بر زیبایی دکوراسیون آشپزخانه شما بسیار موثر است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *