0

ارزانترین رنگ مو با کیفیت برای موهای حساس

ارزانترین رنگ مو با کیفیت برای موهای حساس

زیبایی ظاهر برای هر فردی حائز اهمیت است. فرقی هم ندارد خانم باشید یا آقا! همه ما دوست داریم ظاهری زیبا داشته باشیم. موها یکی از تأثیرگذارترین عوامل در ظاهر افراد هستند. به همین دلیل هم هست که اکثر افراد موهای خود را رنگ می‌کنند تا هربار ظاهری متفاوت داشته باشند و همچنین از شر موهای سفید خود خلاص شوند. سال‌های بسیاری می‌شود که رنگ مو در بین مردم جا افتاده و حتی در دوران باستان هم از آن استفاده می‌شده است؛ اما نه به شکل موجود آن در زمان حال! در این مقاله می‌خواهیم در مورد بهترین و ارزانترین رنگ مو باکیفیت برای موهای حساس صحبت کنیم.

با شناخت این رنگ موها می‌توانید بهترین رنگ موی مناسب خود و ارزانترین رنگ مو در بازار را خریداری کرده و موهای خود را به زیبایی هرچه تمام‌تر رنگ کنید. پی در ادامه مطلب با ما همراه باشید. البته در ابتدا بیایید کمی با رنگ مو و راهنمای خرید مناسب‌ترین رنگ آشنا شویم:

راهنمای خرید بهترین و مناسب‌ترین رنگ مو

در ابتدا برای خرید مناسب‌ترین رنگ مو باید بتوانید رنگ موی متناسب با رنگ پوست و چشم خود را انتخاب کنید (که در ادامه آن را توضیح خواهیم داد). همچنین ناگفته نماند که با تغییر فصل می‌توانید رنگ موهای خود را تغییر دهید و منتناسب با فصل، رنگی را انتخاب کنید. به عنوان مثال در فصل زمستان بهتر است رنگ‌های گرم را انتخاب کنید و در فصل‌ تابستان به سراغ رنگ‌های سرد و بلوند بروید.

در این قسمت می‌خواهیم ویژگی‌های بهترین رنگ مو را به شما بگوییم تا در هنگام خرید به آن دقت کنید:

ویژگی‌های بهترین رنگ مو

·        فاقد رنگ آمونیاکی باشد؛

·        موها را صاف و مرطوب کند؛

·        درخشندگی مو را افزایش دهد؛

·        برای پوست حساسیت ایجاد نکند؛

·        ریزش و شکنندگی مو را کاهش دهد؛

·        مو را تغذیه و فولیکول‌های آن را تقویت کند؛

·        حاوی مواد طبیعی مانند عصاره هسته انگور، روغن آووکادو، کره شی و … باشد.

چطور رنگ موی مناسب با رنگ پوست و چشم‌های خود انتخاب کنیم؟

انتخاب رنگ مو متناسب با رنگ پوست:

 یکی از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب رنگ مو مناسب، رنگ پوست است. انتخاب رنگ متناسب با پوست می‌تواند شما را زیباتر و جذاب‌تر نشان دهد؛ اما انتخاب نادرست آن می‌تواند زیبایی ذاتی شما را زیر سوال ببرد!

حواستان باشد که نیازی نیست رنگ موی شما با رنگ صورت‌تان یکی باشد. در اینحالت، ممکن است رنگ پریده به نظر بیایید و زیبایی چهره‌تان زیر سوال برود.

بهترین ترکیب رنگ بدین صورت است که: برای پوست‌های تیره از رنگ روشن و برای پوست‌های روشن از رنگ تیره استفاده شود. به عنوان مثال، اگر رنگ پوست‌ زردی دارید، بهتر است از رنگ‌های سرد و بلوند استفاده کنید تا طبیعی‌تر و زیباتر به نظر بیاید. اما اگر بخواهید از رنگ‌های متمایل به زردی استفاده کنید، چندان ظاهر خوب و جذابی نخواهید نداشت.

نکته جالبی که وجود دارد، این است که رنگ مو می‌تواند روی شکل صورت شما تأثیر گذارد و صورت شما را چاق یا لاغر نشان دهد.

انتخاب رنگ مو متناسب با رنگ چشم:

یک فاکتو مهم دیگر در انتخاب رنگ مو مناسب، رنگ چشم‌ها است. رنگ مو مناسب افرادی که چشم‌های آبی، سبز یا طوسی دارند، می‌تواند طیف وسیعی از رنگ‌های بلوند تا تیره را در بر بگیرد. این افراد بهتر است به سراغ رنگ‌هایی با تن خاکستری نروند.

به عنوان مثال، اگر رنگ چشم آبی دارید، بهتر است از رنگ قهوه‌ای کاراملی یا طلایی استفاده کنید تا چشم‌هایتان آبی‌تر و جذا‌ب‌تر به نظر برسد. همچنین برای رنگ چشم‌های سبز بهتر است از رنگ موی قرمز آتشین یا قرمز ملایم استفاده شود تا هم رنگ مو به زیبایی دیده شود و هم رنگ چشم‌ها!

افرادی با رنگ چشم قهوه‌ای روشن و عسلی بهتر است از رنگ‌های گرم مانند عسلی، مسی، قرمز روشن یا کاراملی استفاده کنند تا زیبایی خود را دوچندان سازند. برای این افراد انتخاب رنگ‌های تیره، به هیچ عنوان انتخاب هوشمندانه‌ای نیست.

افرادی با رنگ چشم قهوه‌ای تیره بهتر است به سراغ رنگ‌های بلوطی، قهوه‌ای طلایی یا مسی بروند و از رنگ‌های خانواده بلوند استفاده نکنند. همچنین برای رنگ چشم قهوه‌ای تیره و حتی مشکی می‌توان از رنگ موی بادمجانی، ماهگونی یا شرابی استفاده کرد.

با استفاده از این راهنما می‌توانید رنگ زیبای تیره و روشن چشم‌های خود را بیش از پیش به نمایش بگذارید. با این اوصاف، اگر تا به حال بدون در نظر گرفتن رنگ چشم‌های خود، رنگ مو انتخاب می‌کردید، از این پس سعی کنید با توجه به رنگ پوست و چشم خود، موهایتان را رنگ کنید تا ظاهری شگفت‌انگیز داشته باشید.

ارزانترین رنگ مو با کیفیت برای موهای حساس

۱. رنگ مو والانسی مدل بلوند نسکافه‌ای روشن شماره WN8

ارزانترین رنگ مو والانسی

یکی از بهترین ارزانترین رنگ مو باکیفیت موجود در بازار ایران، رنگ مو والانسی مدل بلوند نسکافه‌ای روشن است. این رنگ مو حاوی کراتین، ویتامین C، پروتئین گندم، نرم کننده و روغن زیتون، بادام و آرگان است. این رنگ مو قابلیت ترکیب آسان با اکسیدان را جهــت دستیابی به کرمی صاف، نرم و یکنواخت دارد. همچنین از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: حاوی رنگدانه‌های کافی با غلظت بالا، دوام طولانی مدت، پوشش دهی کافی، درخشندگی لازم، طیف‌های طبیعی و گسترده.

مشخصات محصول:

·        کشور مبدا برند: ایران

·        مشخصه رنگ: بلوند نسکافه ای روشن

·        صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو

·        طراحی شده برای بانوان

·        دارای ویتامین‌ C

·        حجم: 100 میلی‌لیتر

۲. رنگ مو مارال سری دودی مدل قهوه‌ای دودی متوسط شماره 4.1

مارال

یکی دیگر از ارزانترین رنگ مو باکیفیت، رنگ مو مارال مدل قهوه‌ای دودی متوسط است. این رنگ مو حاوی روغن آرگان، روغن هسته انگور، روغن بادام، ویتامین، نرم کننده و حالت دهنده مو است که از خشک شدن و شکنندگی مو جلوگیری می‌کند و باعث درخشندگی مو می‌شود.

مشخصات محصول:

·        کشور مبدا برند: ایران

·        مشخصه رنگ: قهوه‌ای دودی متوسط

·        دارای ویتامین

·        صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو

·        طراحی شده برای آقایان و بانوان

·        حجم: 100 میلی‌لیتر

۳. رنگ مو بیول شماره 4.0 حجم 100 میلی لیتر رنگ قهوه‌ای متوسط

ارزانترین رنگ مو بیول

در رتبه سوم ارزانترین رنگ مو باکیفیت، یک رنگ با تناژ طبیعی معرفی می‌شود که رنگ مو بیول با رنگ قهوه‌ای متوسط است. این رنگ مو حاوی عصاره گیاهان، روغن‌های حیات‌بخش، ویتامین C، E و B5، روغن بادام، کنجد، فندق، سبوس برنج و کراتین است.

مشخصات محصول:

·        پوشش دهی بالا

·        حجم زیاد و باصرفه

·        بدون حساسیت

·        دارای ویتامین

·        طراحی شده برای بانوان

·        ویتامین‌های موجود: B5 , E

·        حجم: 100 میلی‌لیتر

۴. رنگ مو فانتزی گلباران حجم 120 میلی لیتر رنگ آبی فیروزه‌ای

گلباران

چهارمین مورد از لیست ارزانترین رنگ مو باکیفیت مخصوص خانم‌هایی است که عاشق رنگ موی فانتزی هستند. رنگ مو فانتزی گلباران با رنگ آبی فیروزه‌ای، یک رنگ بسیار شیک و زیبا و مخصوص سخت‌پسندان است. این رنگ مو برای موهای حساس بسیار مناسب است و می‌تواند انتخابی ایده آل برای شما باشد.

مشخصات محصول:

·        کشور مبدا برند: ایران

·        صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو

·        طراحی شده برای بانوان

·        حجم: 120 میلی‌لیتر

ارزانترین رنگ مو با کیفیت برای موهای حساس را از کجا بخریم؟

یکی از چالش‌های مهم این است که ارزانترین رنگ مو در بازار را از کدام یک از فروشگاه‌های اینترنتی تهیه کنیم؟ فروشگاه‌های بسیاری در حوزه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کنند که می‌توانید با خیالی آسوده از آن‌ها، رنگ موی مورد نظر خود را بخرید. برخی از این فروشگاه‌ها به شرح زیر هستند:

۱. دیجی کالا

ارزانترین رنگ مو دیجی کالا

دیجی کالا معروف‌ترین و پرطرفدارترین فروشگاه آنلاین ایران است. این فروشگاه به صورت تخصصی در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کند که یکی از آن‌ها لوازم آرایشی است.

ویژگی‌های فروشگاه دیجی کالا:

·        تضمین اصالت کالا

·        نماد اعتماد الکترونیکی

·        ۷ روز ضمانت بازگشت

·        تحویل اکسپرس

·        پرداخت در محل

·        پشتیبانی ۲۴ ساعته

·        ارائه مشخصات کامل از کالاهای موجود

·        اطلاع به مشتریان برای موجود شدن کالای درخواستی

اگر می‌خواهید رنگ موی مورد علاقه خود را با قیمتی مناسب بخرید، همین حالا می‌توانید با استفاده از کد تخفیف دیجی کالا خرید خود را انجام دهید.

۲. موتن رو

موتن رو

موتن رو یکی دیگر از بهترین فروشگاه‌هایی است که می‌توانید ارزانترین رنگ مو در بازار را با خیالی آسوده از آن بخرید. به جرات می‌توانیم بگوییم که بعید است وارد این فروشگاه شوید و نتوانید کالای مورد نظر خود را پیدا کنید.

ویژگی‌های فروشگاه موتن رو:

·        تضمین اصالت کالا

·        مقالات آموزشی

·        نماد اعتماد الکترونیکی

·        ارسال سریع محصول به سراسر ایران

·        مشاوره تخصصی

·        فرصت ۷ روزه بازگشت کالا

با کد تخفیف موتن رو می‌توانید رنگ موی مورد نظر خود را با قیمتی مناسب بخرید.

۳. روبان

ارزانترین رنگ مو روبان

برای خرید ارزانترین رنگ مو در بازار یکی دیگر از فروشگاه‌های معروف که می‌توانید رنگ موی خود را با خیالی آسوده بخرید، فروشگاه روبان است. این فروشگاه با شعار «تجربه صورتی خرید انلاین» مشغول به فعالیت است. یکی از ویژگی‌های جذاب روبان این است که در مناسبت‌های مختلف می‌توانید با توجه به بودجه مورد نظر خود، یک محصول یا پک کادویی را انتخاب و خریداری کنید. این پک‌های کادویی مجموعه‌ای از چند کالای جذاب و کاربردی هستند که می‌توانید برای هدیه دادن آن‌ها را بخرید.

ویژگی‌های فروشگاه روبان:

·        ارسال رایگان

·        کد تخفیف روبان ویژه بلوط

·        تضمین اصالت کالا

·        ۷ روز ضمانت بازگشت کالا

·        ارسال سریع

·        مقالات آموزشی

·        نماد اعتماد الکترونیکی

با کد تخفیف روبان همین حالا خرید رنگ مو خود را با قیمتی مناسب انجام دهید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا ارزانترین رنگ مو با کیفیت برای موهای حساس را به شما معرفی کنیم. همچنین ۳ فروشگاه معروف فعال در حوزه فروش لوازم آرایشی را هم به شما معرفی کردیم تا بتوانید رنگ موی خود را با خیالی آسوده سفارش دهید. همین حالا می‌توانید وارد وب‌سایت این ۳ فروشگاه شوید و با مقایسه آن‌ها بایکدیگر، فروشگاه مناسب را انتخاب و خرید خود را انجام دهید. از اینکه تا انتهای مطلب با ما همراه بودید، از شما متشکریم. به نظر شما کدام رنگ مو می‌تواند در این لیست قرار بگیرد؟

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *