0

گواهی پایان دوره معتبر در آکادمی آنلاین آموزش زبان تیکا

گواهی پایان دوره معتبر

یادگیری زبان دوم، جز جدایی‌ناپذیر دنیای امروزی است. یادگیری یک زبان جدید؛ یعنی امکان برقراری ارتباط با آدم‌های جدید و کشف یک دنیای تازه. زبان بر زندگی روزمره اعضای هر نژاد، عقیده و منطقه‌ای از جهان تأثیر می‌گذارد. زبان کمک می‌کند تا احساسات و خواسته‌ها را به دنیای اطرافمان بیان کنیم. روش‌های منحصربه‌فرد و متنوعی که انسان‌ها می‌توانند برای برقراری ارتباط از طریق زبان نوشتاری و گفتاری استفاده کنند، به ما این امکان را می‌دهد که دایره ارتباطاتمان را گسترش دهیم.

این روزها برای پذیرش در موقعیت‌های شغلی حرفه‌ای، یکی از شرایط مهم دانستن حداقل یک زبان جدید است. علاوه بر این برای اثبات اینکه به یک زبان مسلط هستید، باید مدرک معتبری مبنی بر گذراندن دوره‌های یادگیری زبان موردنظر را ارائه نمایید. به‌ندرت پیش می‌آید که آموزشگاه زبانی، مدارک پایان دوره معتبری را در اختیار زبان‌آموزان خود قرار دهد.  تیکا یک آکادمی آموزش آنلاین زبان است که دوره‌های آموزش زبان بسیار متنوع و باکیفیتی را ارائه می‌نماید. پس از پایان هر دوره گواهی پایان دوره تیکا را دریافت خواهید کرد که بسیار معتبر است.

یادگیری زبان و موقعیت شغلی

یادگیری زبان می‌تواند ذهن شما را بازتر کند. این موضوع به شما کمک می‌کند ارتباطات خود را عمیق‌تر کنید. صحبت‌کردن به زبان دوم، فرصت‌های شغلی بسیار متنوع‌تری را برای شما فراهم می‌کند؛ موقعیت‌هایی که تا پیش‌ازاین به آنها دسترسی نداشتید. وقتی یک زبان جدید را یاد می‌گیرید، جهان را از منظر دیگری می‌بینید و فرهنگ‌های دیگر را عمیق‌تر درک می‌کنید؛ بنابراین جای تعجب نیست که کارفرمایان برای افرادی که زبان دوم آموخته‌اند، ارزش بیشتری قائل هستند.

البته نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که صرفا دانستن یک زبان جدید نمی‌تواند منجر به استخدام شما در یک شرکت معتبر شود. برای اثبات این ادعا که به یک زبان مسلط هستید، لازم یک مدرک معتبر ارائه نمایید. برای دریافت چنین مدرکی، می‌بایست دوره‌های زبان خود را در آموزشگاه‌هایی بگذرانید که در پایان هر دوره مدارک معتبر ارائه می‌نمایند. آکادمی آموزش آنلاین زبان تیکا، یکی از معدود آموزشگاه‌هایی است که با برگزاری آزمون‌های باکیفیت و با همکاری سازمان‌های معتبر، گواهی پایان دوره در اختیار زبان‌آموزان خود قرار می‌دهد.

مدرک معتبر تیکا

مدرک معتبر تیکا

برای دریافت مدرک معتبر تیکا، ابتدا باید در دوره موردنظرتان شرکت کنید، پس از آنکه دوره به پایان رسید؛ باید درخواست “صدور مدرک” خود را ثبت نمایید. بعد از ثبت درخواست از سوی شما، کارشناسان تیکا بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند و در نهایت گواهی پایان دوره تیکا را دریافت خواهید کرد.

شرایط دریافت مدرک معتبر تیکا

مدرک پایان دوره در آکادمی آموزش زبان آنلاین تیکا، برای همه افراد صادر نمی‌شود و برای دریافت این مدرک باید یک سری از شرایط را دارا باشید. برای دریافت گواهی پایان دوره تیکا، لازم است ابتدا یک دوره 16 جلسه‌ای یا اصطلاحا یک ترم را گذرانده باشید تا بتوانید برای دریافت این مدرک اقدام نمایید. همچنین برای اینکه مدرک برای شما صادر شود، سطح زبان شما می‌بایست حداقل A2 باشد.

اعتبار مدارک پایان دوره تیکا

در مدارک پایان دوره این آموزشگاه، تمامی اطلاعات مربوط به دوره‌ای که گذرانده‌اید با تمامی جزئیات، ثبت شده است. اگر قصد ارائه این مدرک به مراکز بین‌المللی را دارید، می‌توانید مهرهای موردنیازتان را از باشگاه مشتریان این آموزشگاه؛ یعنی تیکا کلاب خریداری نمایید. درنهایت نیز می‌توانید درخواست خود را برای دریافت گواهی پایان دوره به همراه مهرهای موردنظرتان، در بخش ارتباط با پشتیبانی ثبت نمایید. از جمله مهم‌ترین و معتبرترین مهرهایی که توسط تیکا ارائه می‌گردد می‌توان موارد زیر را نام برد:

  1. مهر ناجیت: مدارک حاوی این مهر در تمامی مراکز بین‌المللی در کشور آمریکا و کانادا (به جز کبک) معتبر هستند.
  2. مهر ناتی: مدارک حاوی این مهر در تمامی مراکز بین‌المللی در کشورهای استرالیا و نیوزلند معتبر هستند.
  3. مهر تأیید دادگستری
  4. مهر تأیید وزارت امور خارجه

تیکا و همکاری با سازمان‌های معتبر

تیکا و همکاری با سازمان‌های معتبر

یکی از افتخارات تیکا، همکاری این آموزشگاه با سازمان‌ها و مؤسسات معتبر برای صدور گواهی پایان دوره است. در این بخش به معرفی این سازمان‌های خواهیم پرداخت:

دانشگاه بین‌المللی ابن‌سینا

برای دریافت گواهی معتبر تیکا که به طور مشترک با دانشگاه بین‌المللی ابن‌سینا صادر می‌شود، باید دارای شرایط زیر باشید:

  • گذراندن حداقل 16 جلسه یا یک ترم از دوره زبان موردنظرتان
  • دارابودن حداقل سطح B2

اگر شرایط ذکرشده را دارا بودید، می‌توانید پس از کسب نمره قبولی در آزمونی که Avicenna International Community LLC، برگزار می‌کند؛ گواهی موردنظر را دریافت نمایید.

دانشگاه علامه طباطبائی

از دیگر مؤسسات معتبری که آکادمی آموزش آنلاین زبان تیکا با آن همکاری می‌کند، دانشگاه علامه طباطبائی است. اگر می‌خواهید گواهی پایان دوره خود را همراه با مهر دانشگاه علامه طباطبائی دریافت کنید، باید شرایط زیر را دارا باشید:

  • حداقل 16 جلسه یا یک ترم از دوره زبان موردنظرتان را گذرانده باشید.
  • سطح زبانتان حداقل A2 باشد.
  • کسب نمره قبولی در آزمون پایان دوره که به تأیید استاد دوره رسیده باشد.

اگر شرایط ذکرشده را دارا بودید، می‌توانید از طریق پنل شخصی خود در سایت تیکا، درخواست صدور گواهی پایان دوره را ثبت نمایید. همچنین اگر می‌خواهید از اعتبار مدرک خود اطمینان حاصل کنید، می‌توانید آن را در سامانه استعلام آنلاین گواهینامه دانشگاه علامه طباطبائی، استعلام نمایید.

درباره تیکا

آکادمی آنلاین آموزش زبان تیکا، یکی از بهترین آموزشگاه‌های زبان است. در این آموزشگاه 14 زبان مختلف آموزش داده می‌شود. همچنین این آموزشگاه اساتیدی دارد که در کشوری زندگی می‌کنند که در حال تدریس زبان آن هستند و این یعنی یک تجربه فراموش‌نشدنی! یکی از خدمات بی‌نظیر این آکادمی آنلاین، ارائه مدارک پایان دوره معتبر است. این مدارک حتی در مراکز بین‌المللی نیز اعتبار دارند گواهی پایان دوره تیکا ، به‌راحتی و پس از گذراندن حداقل یک ترم از دوره زبان موردنظر، قابل دریافت است.

سخن پایانی

صحبت‌کردن به یک زبان دیگر ذهن شما را به روی دیدگاه‌ها و فرهنگ‌های مختلف باز می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که با افرادی که ملاقات می‌کنید ارتباطات عمیق‌تری برقرار کنید. درعین‌حال این فرصت را به شما می‌دهد که در حرفه خود پیشرفت کنید. برای اثبات اینکه به زبانی مسلط هستید، باید مدرک معتبر داشته باشید. خوشبختانه تیکا فرصتی را فراهم آورده است تا به‌راحتی، گواهی پایان دوره زبان دریافت نمایید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *