0

کاشی سرامیک مرا به آرزوی ثروتمندی ام رساند

سرامیک طرح سنگ آنتیک

می شود گفت یکی از آرزوهای مهمی که در سر تمامی افراد جامعه وجود دارد همان ثروتمند شدن یا داشتن درآمدی مطلوب است و من نیز از این جریان خراج نبودم و آرزوی ثروتمندی ام را با راه اندازی یک کسب و کار برای کاشی سرامیک به دست آوردم.

سرامیک طرح سنگ آنتیک

امروزه با پیشرفت چشمگیر در صنعت سرامیک به راحتی می توان گفت به خصوص در سرامیک طرح سنگ آنتیک، این مدل رقیب اصلی سنگها در ساختمان سازی و طراحی داخلی و بیرونی ساختمان هستند، حتی در بسیاری از موارد به دلیل وجود تنوع بیشتر در ساخت و قالب بندی سرامیک می توان گفت فروش سرامیک از سنگ پیشی گرفته است، عوامل زیادی در انتخاب بین سنگ و سرامیک دخیل می باشند، خیلهای بر این اعتقاد هستند که سنگ به علت طبیعی بودن حس اصالت را دارد، ولی در مقابل سرامیک مصنوعی و طراحی شده است، اما بسیاری نیز بر این باورند که سرامیک هم از لحاظ سبکی و هم قیمت و حمل و نقل و همچنین کار شدن، بسیار به صرفه تر از سنگ می باشد و بهترین متریال و مواد و مصالح ساختمانی به شمار می رود.

کاشی طلایی استخری

کاشی طلایی استخری  که در پوشاندن کف و دیواره استخرها مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید درصد مقاومت خمشی بالایی داشته باشند تا قابلیت استفاده در محل‌های منحی شکل استخر را داشته باشند ویژگی اصلی و بارز سرامیک استخر پرسپولیس نیز برخورداری از مقاومت خمشی بالای این نوع سرامیک می‌باشد.

یکی از اصلی‌ترین معضلات و مشکلات در رابطه با سرامیک کردن کف و دیواره‌های استخر، نحوه‌ی چسباندن کاشی‌ها و سرامیک‌ها به استخر می‌باشد که سرامیک چسبی استخر راه حل این مشکلات است.

اهمیت این موضوع از آن جهت است که اگر مرحله چسباندن کاشی به دیوار به خوبی انجام نشود، پس از مدت کوتاهی، کاشی‌ها شروع به افتادن و شکستن می‌کنند و شما مجبور خواهید شد که این مرحله را مجددا تکرار نمایید امروزه نوعی از سرامیک‌ها وجود دارند که با نام سرامیک چسبی استخری به بازار معرفی شده‌اند.

کاشی طلایی استخری

کاشی سنتی خام

تنوع طرح و رنگ کاشی سنتی خام بسیار بالا است و این خصوصیت باعث شده تا تمامی افراد خریدار بتوانند بسته به نیاز و سلیقه خود هر یک از این کالاها را انتخاب نمایند. از دیگر خصوصیات اصلی این وسیله ها می توان به نصب و اجرای راحت و کم هزینه آنها اشاره کرد به گونه ای که معماران در سریع ترین زمان ممکن قادر هستند به سهولت از این محصولات استفاده نمایند.

در هنگام خریدن این وسایل درجه یک و باکیفیت به این نکته توجه داشته باشید که حتما به فروشگاه ها و مراکز فروش معتبر واقع در شهرهای مختلف کشورمان مراجعه نمایید، زیرا متاسفانه مدلهای بی کیفیت از این اقلام در بازار به وفور دیده می شود.

کاشی سنتی خام

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *