0

اجاره ماشین در تهران فرودگاه امام خمینی و اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد

تهران به عنوان پایتخت کشور؛ یکی از شهرهای جذاب و دیدنی ایران به شمار می‌رود که دارای مناطق تفریحی و گردشگری متعددی می‌باشد. اجاره ماشین در تهران از چندین لحاظ به شما کمک می‌کند، از جمله مهم ترین این موارد گشت و گذار راحت تر به همه مناطق تفریحی ، کاهش هزینه های سفر و گردش شما و … را می‌توان نام برد.

چه نوع ماشینی را برای اجاره انتخاب کنید ؟

شهر تهران به علت وسعت زیاد خود ، نوع آب و هوا و شرایط جاده ایی در هر منطقه از آن ، برای گردش نیازمند خودروهای مخصوص به خود می‌باشد و شما این مسئله را باید در هنگام رزرو خودرو در نظر بگیرید. همچنین تعداد افرادی که به همراه شما هستند ، وسایلی که شما با خود به همراه می‌آورید و … همه و همه در انتخاب نوع ماشین برای اجاره تاثیر گذار هستند. (شرکت اجاره خودرو رنت اتو برای انتخاب راحتترشما خودروهارو به دسته بندی های خودروهای اقتصادی,ماشینهای لوکس وخودروهای شاسی بلند وسدان تقسیم بندی کرده)

اجاره ماشین در فرودگاه امام خمینی

اجاره خودرو قطعاً برای افرادی که زیاد مسافرت می‌کنند و قصد جابه‌جایی زیادی را دارند ، ارزان ترین گزینه می‌باشد.اگر یک مسافر هستید که از خارج از کشور و به تازگی وارد ایران شده اید می‌توانید از خدمات اجاره ماشین در فرودگاه امام خمینی سایت رنت اتو استفاده کنید.

شما می‌توانید خودرو موردنظر خود را قبل از رسیدن به فرودگاه امام به‌ صورت اینترنتی ، تلفنی ، واتساپ و دیگر شبکه‌های اجتماعی و یا به ‌صورت آنلاین رزرو کنید و آن را برای مدت مشخصی اجاره کنید. اجاره خودرو برای افرادی که به دنبال صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌باشند ، بسیار مناسب می‌باشد و شما با هزینه‌ای کم می‌توانید به ‌راحتی هر نوع ماشینی که دوست دارید را از ما اجاره کنید .

ارزهای قابل پرداخت مبلغ اجاره خودرو در فرودگاه امام

اگر از کشورهای خارجی به ایران سفر کرده اید و می‌خواهید ماشین یا خودرو خود را اجاره کنید می‌توانید با هر ارزی که دوست دارید پرداخت خود را انجام دهید. ما در سایت رنت اتو از تمامی ارزها معمول مثل دلار ، یورو ، درهم و پوند استفاده می‌کنیم. اگر شما ارز ریالی ندارید می‌توانید با استفاده از هرکدام از این ارزها هزینه اجاره خودرو خود را پرداخت کنید.

مدارک لازم برای اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی

بنابر شرایط مختلف مثل نوع خودرو ، اجاره ماشین با راننده یا بدون راننده ، مدت‌زمان اجاره و قرارداد اجاره ماشین ، ممکن است یک یا چند عدد از این مدارک برای رزرو نیاز باشد. شما ملزم به ارائه همه مدارک نیستید اما در شرایط خاص باید مدارک خواسته‌ شده را ارائه دهید تا سفارش رزرو اجاره خودرو شما به‌صورت کامل انجام شود. این لیست عمومی‌ترین مدارکی است که شما باید در زمان اجاره ماشین خود به ما ارائه دهید:

  • پاسپورت
  • کارت شهروندی
  • دیپوزیت
  • گواهینامه برای افرادی که می‌خواهند خودشان راننده باشند

نکات مهم اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی

  • حتماً قبل از ورد به ایران استعلام موجودی خودروی انتخابی را از طریق فرم رزرو موجود در هر ماشین بگیرید.
  • در هر زمان که بخواهید می‌توانید ماشین را تحول دهید حتی در بامداد.
  • ارائه مدارک لازم برای اجاره خودرو الزامی است و در صورت ارائه ندادن مدارک موردنیاز امکان اجاره ماشین وجود ندارد.
  • پرداخت مبلغ اجاره ماشین بدون راننده در اول بستن قرارداد تسویه می‌شود

شرایط اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد

اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد به دو صورت انجام می‌شود که هرکدام شرایط و مدارک مختلفی لازم دارند. اجاره به دو شکل با راننده و بدون راننده صورت می‌گیرد. اجاره خودرو با راننده بسیار به‌صرفه بوده و درصورتی‌که از پرواز خسته‌اید بسیار مؤثر است و شما می‌توانید با خیال راحت در خودرو خود استراحت کنید و از سفر لذت ببرید. اگر شما عاشق رانندگی و ماشین هستید پیشنهاد می‌شود شما خودرو بدون راننده اجاره کنید تا بیشترین لذت از رانندگی پشت ماشین دلخواه و موردعلاقه خود را داشته باشید و تجربه‌ای خاص از سفر خود کسب کنید.

شرایط اجاره خودرو بدون راننده در فرودگاه مهرآباد

اجاره ماشین در فرودگاه مهرآباد شامل همه گونه ماشین موجود در تهران می‌شود از پژو و سمند گرفته تا لندکروز و مرسدس بنز و دیگر خودروهای لوکس. تمامی این خودرو برای هرچند روز که مدنظرتان هست در اختیار شما قرار می‌گیرد تا رفاه و آرامش هنگام سفر برای شما فراهم گردد. راننده ما قبل از اینکه پرواز شما در فرودگاه بشیند در سالن خروج فرودگاه با خودرو منتظر شما مسافران عزیز خواهد بود. اگر می‌خواهید خودرو موردنظر زودتر رزرو نشود چند روز قبل پرواز خود آن را رزرو کرده و میزان روزهایی که می‌خواهید آن را رزرو کنید با تاریخ مشخص کنید. برای بازگرداندن خودرو در صورت درخواست شما می‌توانید خودرو اجاره‌شده را در فرودگاه خارج از ساعات کار بازگردانید.

شرایط اجاره خودرو با راننده در فرودگاه مهرآباد

اگر برای مدارک شما مشکلی پیش‌آمده نگرانی نداشته باشید که این مشکل یک راه‌حل بسیار ساده دارد. اگر مدارک شما مشکل دارد کافی است شما خودرو با راننده اجاره کنید که این مشکل رفع شود و بدون دغدغه و نگرانی از سفر خود لذت ببرید. شما وقتی خودرو را با راننده اجاره می‌کنید نیاز به هیچ‌گونه مدرکی نداشته و با خیال آسوده می‌توانید از سفر خود لذت ببرید چراکه خود راننده ضمانتی از طرف شرکت Rentauto هست تا ایمنی و رفاه مسافران تضمین‌شده باشد. از دیگر مزیت‌های اجاره خودرو با راننده این است اگر مشکلی نظیر تصادف، سرقت، افت و… برای ماشین پیش بیاید شما هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال آن ندارید تا با خیال آسوده به سفر خود بپردازید. راننده ما در فرودگاه مهرآباد منتظر شما می‌ماند تا شما را به هرکجا که دوست دارید ببرد. راننده ما همچنین در مکان درخواستی شما نیز منتظر می‌ماند.

اجاره خودرو بدون راننده برای ساکنین شهر تهران

قرارداد اجاره خودرو بدون راننده

قرارداد اجاره خودرو بدون راننده در زمان تحویل ماشین در دو نسخه با مهر شرکت رنت اتو به راننده ارائه می گردد. قرارداد شامل اطلاعات فردی راننده، مدارک دریافتی مجموعه، زمان تحویل و عودت، مبلغ اجاره خودرو و اطلاعات خودرو می باشد که پس از ارسال تمامی اطلاعات آماده می شود و به منزله رفع ابهامات شما مشتریان عزیز می باشد. شما می‌توانید در این خصوص با کارشناسان خبره مجموعه تماس حاصل نمایید.

اجاره خودرو بدون راننده در تهران

برای داشتن سفری خاطره انگیز در کنار خانواده و یا دوستان خود می توانید از اجاره خودرو بدون راننده در تهران استفاده کنید. کرایه ماشین بدون راننده در تهران، با آسان ترین شرایط و ارزان ترین قیمت، بهترین راه برای صرفه جویی در زمان و هزینه های شما می باشد. شما می توانید با توجه به بودجه خود، خودرو مدنظر را رنت کرده و به تمامی کارها بدون هیچ نگرانی رسیدگی کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *