0

با کشف این راه به ثروت عظیمی رسیدم

ورق گالوانیزه دست دوم

از آنجایی که در فکر راه اندازی یک کسب و کار برای خود بودم تا با کسب درآمد استقلال داشته باشم در خصوص شغل ها و راه های مختلف تحقیقاتی انجام دادم و متوجه درآمد کلانی که در تجارت بود شدم و از همین رو با فعالیت در خصوص ورق گالوانیزه و وارد شدن به این عرصه به ثروت عظیمی رسیدم.

ورق گالوانیزه دست دوم

قیمت ورق گالوانیزه دست دوم علاوه بر نوع برند و کارخانه تولید کننده، جنس ورق، ضخامت، اندازه و وزن به میزان کیفیت ورق و نوع پوشش روی آن ها بستگی دارد و مستقیماً با نرخ فلزاتی همچون آهن و فولاد و همچنین رنگ الکترواستاتیک به کار رفته در ارتباط است.

از مزایای خاص ورق های رنگی شیروانی می توان به مواردی مانند قیمت مناسب، سهولت و سرعت در نصب، درجه کیفی و ایمنی بالا، وزن کم، مقاومت و طول عمر بالا، استحکام در برابر عوامل محیطی مانند باد و باران و موارد دیگر اشاره کرد.

ورق گالوانیزه چینی

همانطور که در قسمت های قبل اشاره شد تفاوت در قیمت سازه های استیل و ورق گالوانیزه چینی می تواند به عنوان یکی از موارد اصلی تفاوت بین این دو به شمار آید که در کنار دیگر مزایا و معایب در انتخاب نهایی محصول تاثیر گذار است.

از آنجایی که در کشور ما کارخانه های بسیاری به تولید و عرضه انواع ورق های گالوانیزه از جمله نوع پر کاربرد آن یعنی ورق های رنگی سقفی می پردازند، قیمت خرید و فروش این محصولات در داخل کشور بسیار مقرون به صرفه است.

از این رو کاربرد و استفاده از ورق های گالوانیزه به خوبی مورد استقبال صنایع مختلف قرار گرفته و در بسیاری از پروژه های ساختمانی و سازه های مورد استفاده در سقف و شیروانی به کار می روند.

ورق گالوانیزه چینی

ورق گالوانیزه خرده فروشی

چرا که کاربرد استیل یا آلومینیوم موجب می شود که قیمت سازه ها چندین برابر افزایش یابد و در مقابل طول عمر و استحکام بسیار بیشتری نسبت به ورق گالوانیزه خرده فروشی دارند که این انتخاب از لحاظ اقتصادی یک تصمیم گیری دشوار به حساب می آید.

در مجموع می توان گفت که صرفه اقتصادی یک عامل مهم در انتخاب ورق های گالوانیزه در کاربرد های مختلف به ویژه استفاده به عنوان سقف یا شیروانی است و به دلیل نوسانات قیمت، بهای این سازه ها همواره در حال افزایش است.

همچنین به دلیل متغیر بودن بازار، اطلاع به روز و دقیق از آخرین قیمت ها تنها از طریق مراجعه حضوری به فروشگاه های عرضه کننده یا سایت های مربوطه امکان پذیر است.

ولی در بازه زمانی 11 آبان قیمت هر کیلوگرم ورق گالوانیزه رنگی بین 32٫۰۰۰ تا ۳۸٫۰۰۰ تومان متغیر می باشد.

ورق گالوانیزه خرده فروشی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *