0

با تغییر محیط کاریم درآمدم چند برابر شد

امروزه داشتن یک شغل پر سود برای بسیاری از افراد مهم می باشد. محیط کاری نقش بسیار مهمی بر میزان درآمد افراد دارد به طوری که من با کمی تغییر در حوزه پر سود ضد یخ  توانستم به ثروتی که آرزو داشتم دست پیدا نمایم.

پودر زیره

زیره گیاهی (cuminum cyminum) از خانواده جعفری است که در سایت عرق گیاهی 4 به طور کامل ذکر شده است بر خلاف گشنیز که به خاطر برگ ها و همچنین ادویه اش معروف است، زیره را معمولا فقط به خاطر دانه هایش می کارند.

زیره که در اردو یا هندی Zeera یا Jeera نامیده می شود، یکی از مهم ترین ادویه ها در غذاهای جنوب آسیا است.

گاهی اوقات به زیره سفید یا Safed Zeera نیز گفته می شود تا تمایز آن از زیره سیاه یا Kaala Zeera را نشان دهد.

در پودر زیره سبز به صورت کامل و آسیاب شده تقریباً در هر دستور غذای جنوب آسیا دیده می شود.

بسیاری از دستور العمل ها از دانه های زیره یا پودر زیره استفاده می کنند.

به عنوان مثال، بسیاری از دستور العمل های سنتی پاکستان در صورت استفاده از دانه های زیره، پودر زیره را نمی طلبند و بالعکس.

مقدار ضد یخ ال 90

ضدیخ ها در واقع مایعاتی هستند که به واسطه داشتن برخی از ترکیبات در ساختار خود به راحتی می توانند از ایجاد خسارت های مالی جبران ناپذیر برای قطعات خودرو های مختلف جلوگیری کرده و عمر مفید آنها را افزایش دهند، مقدار ضد یخ ال 90 بستگی به ماشین دارد  در راستای همین امر، انتخاب مناسب و تعویض به موقع انواع ضدیخ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و در واقع تمامی دارندگان خودرو های مختلف باید در این زمینه اطلاعات کافی را داشته باشند و بتوانند بهترین زمان را برای تعویض این مایعات انتخاب نمایند.

نحوه تعویض ضدیخ ال ۹۰ به نوعی است که دارندگان این خودرو ها می توانند در اولین مرحله مایع قبلی موجود در رادیاتور را کاملا خالی کرده و مایع جدید را در آن بریزند و در نهایت کار هواگیری را انجام دهند، در زمان تعویض مایع خنک کننده موتور خودرو های تندر ۹۰ حتماً باید به این موضوع توجه شود که از چه نوع ضد یخ هایی در این زمینه استفاده می شود، همان طور که قبل تر اشاره کردیم تنوع انواع ضدیخ ها بر اساس نوع ساختار تولیدی آنها بسیار زیاد است و بر مبنای همین امر زمان کارکرد آنها نیز با یک دیگر تفاوت های بسیار زیادی دارند، پس می توان با انتخاب بهترین ضد یخ زمان تعویض این مایعات را طولانی تر کرده تا بتوانید در زمان تعویض از متخصصان و تعمیرکاران زبده در این زمینه استفاده نمایید.

مقدار ضد یخ 206 تیپ 5

برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که چند لیتر روغن موتور ریسینگ و چه مقدار ضد یخ 206 تیپ 5 لازم است که در جواب باید گفت که در حالت کلی باید در نظر داشت که خودرو های پژو به دلیل اینکه به حرارت و گرما حساس هستند باید نسبت آب و ضد یخ در آن متفاوت باشد به عنوان مثال برای اینکه بخواهید ضد یخ را در این خودر اضافه کنید باید 40 درصد آب در آن اضافه نمود و در مرحله بعد 60 درصد ضد یخ را درون آن اضافه کرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *