0

خرید زیتون پرورده بدون چوچاق رودبار

این چاشنی زیرشاخه ی زیتون است که میل نمودن آن همرا با غذا می تواند حس فوق العاده لذیذی را به طعم غذا بدهد، مواد مورد نیاز برای تهیه این فرآورده عبارتند از: رب انار، زیتون بی هسته، سیر رنده شده، انار ترش و مغز گردوی چرخ کرده.

همانطور که در سایت آراد برندینگ به آن اشاره شده است در تهیه زیتون پرورده از فرآیند حرارتی پاستوریزاسیون استفاده می گردد و این فرآورده از اصلی ترین فرآورده زیتون می باشد.

زیتون محصولی می باشد که به خوبی با شرایط محیطی حاکم متعدد سازگار است اما با این احوال، بالا رفتن تقاضای جهانی برای روغن زیتون و زیتون پرورده در چند دهه اخیر منجر به گسترش کشت دانه زیتون در بیشتر کشورهای نیمکره جنوبی، علی الخصوص در استرالیا، شیلی، آرژانتین، پرو شده است.

بااین وجود درصد تولید جهانی ارائه شده توسط این کشورها هنوز بالا نرفته اما  برخی از مناطق تولیدی جدید دارای آب و هوای معمولی مدیترانه ای نمی باشد و بخضی در عرضهای جغرافیایی نیمه گرمسیری قرار می گیرند که اطلاعات نسبتا پایینی در مورد عملکرد محصول وجود دارد.

زیتون پرورده بدون چوچاق

درست است که افزودن چوچاق به زیتون پرورده باعث طعم بخشی بسیار بی نظیر به آن می شود اما شما می توانید زیتون پرورده بدون چوچاق را نیز جوری درست کنید که از همان عطر و طعم برخوردار شود، برای آموزش این رسپی با ما همراه بمانید.

شما نیاز به یک کیلوگرم زیتون سبز بدون هسته، یک و نیم پیمانه رب انار ملس، یک و نیم پیمانه آب انار درجه یک، یک بوته سیر، ۲۵۰گرم مغز گردو، پنج قاشق غذاخوری نعناع و گشنیز خشک یا دو بسته تازه از هر کدام، نصف پیمانه روغن زیتون و کمی نمک دارید.

مجدد در صورت شور بودن زیتون ها آن ها را داخل یک کاسه پر از آب سرد بیندازید و یک الی دو ساعت زمان دهید تا به خوبی شوری ان ها گرفته شده و بعد داخل یک ابکش بریزید تا خشک شوند.

سبزی های تازه خود را به خوبی پاک کرده، شسته و پس از خشک شدن داخل سبزی خرد کنی یا با کمک چاقو به خوبی ساطوری کنید و کنار بگذارید، البته در صورت داشتن عجله و مشغله شما می توانید از پنج قاشق غذاخوری سبزی خشک نعناع و گشنیز استفاده کنید.

سپس مغز گردوهای خود را آسیاب کنید به حدی که کاملا پودر شوند و در مرحله بعد سیر را نیز پس از پوست گیری با کمک هونگ یا هر وسیله در دسترس به خوبی له کنید.

حالا داخل یک کاسه بزرگ رب انار ملس، آب انار، روغن زیتون، سبزی های خشک یا تازه، سیر های له شده، مغز گردو آسیاب شده و کمی نمک را به خوبی با یکدیگر ترکیب کرده و سپس داخل یک ظرف دیگر یک لایه سس و یک لایه زیتون بریزید و مدام این کار را تکرار کرده و لایه آخر را سس بریزید و یک روز زمان دهید تا به خوبی طعم مواد به خرد یکدیگر رود.

در روز بعد تمامی مواد را با یکدیگر مخلوط کرده و مجدد در یخچال بگذارید و یک روز دیگر زمان دهید در انتها ترشی خوشمزه زیتون پرورده بدون چوچاق خود را داخل یک ظرف درب دار ریخته و در یخچال برای حداکثر ۶ماه نگهداری کنید.

شما می توانید این زیتون پرورده های خوشمزه را در کنار انواع غذاهای اصیل ایرانی نوش جان کرده و علاوه بر آن از خاصیت های بسیار بی شمار این فرآورده مانند تقویت قلب، زیبایی، لاغری، بهبود گوارش و غیره بهره مند گردید.

خرید زیتون پرورده رودبار

بهترین زیتون پرورده رودبار محلی مرغوب را می توان از طریق سایت اینترنتی به قیمتت عمده خریداری کرد، این سایتها شرایط را فراهم می‌ سازند که بهترین محصولات در کمترین بازه ی زمانی به دست مصرف کننده ها برسد این روش ها امروزه بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند و از اتلاف زمان و هزینه جلوگیری می کنند و باعث می شوند کالا درب منزل تحویل داده شود.

خرید های اینترنتی معمولاً از درب کارخانه آغاز می‌ شوند و اجناس با کمترین قیمت به فروش می رسند گزینه‌ های متعددی در فروش اینترنتی وجود دارد و یکی از آن ها عدم نیاز به وجود مصرف کننده در محل خرید می باشد و مسلماً حضور در کارخانه ها و خرید زیتون پرورده رودبار در بردارنده هزینه های مختلفی است، اما می‌ توان بدون این که از منزل خارج شد، سفارش خود را ثبت کرده و کالا را درب منزل تحویل گرفت.

صاحبان کارخانه های تولید کننده برای فروش بیشتر خود تبلیغات گسترده ای را در سایت های اینترنتی به راه می‌ اندازند آن ها حتی در پیج های اینستاگرام، عکس، کلیپ و دیگر مشخصات این محصولات را به اشتراک می گذارند و شرایط را به نحوی فراهم می‌ سازند که مصرف کننده بتواند در کمترین زمان ممکن خریدش را ثبت کرده و آن را انجام دهد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *