0

خرید شکلات تخته ای خانگی

خرید شکلات تخته ای خانگی

یکی از رایج ترین تنقلات و خوراکی که در جهان طرفداران زیادی دارد شکلات تخته ای و پاستیل هیرتامین می باشد که به صورت خانگی و صنعتی که در طعمهای مختلف کاکائویی، فندقی، تلخ، شیرین تولید می شود.

شکلات در شکلها و طعمهای گوناگونی تشکیل شده اند که از انواع متفاوتی مانند شکلات سفید، شکلات تلخ، شکلات شیری، شکلات تخته ای و غیره تولید شده است.

شکلاتهای تلخ: همان طور که از نام آن مشخص است تلخ می باشد و شکری که به این شکلات می کنند دارای درصد کمی می باشد و به همین دلیل دارای طعمی تلخ می باشد و همچنین دارای مواد مغذی می باشد و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

در هنگام خرید شکلات تخته ای به جنس و تاریخ آن دقت کنید زیرا ممکن است از مواد مناسبی تشکیل نشده باشد و در هنگام مصرف دچار مسمومیت شوید و یا ممکن است در بسته بندیهای بهداشتی بسته نشده باشد بنابراین از سایتها و فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

با توجه به این که فروشگاه ما در طعم، ابعاد و شکلهای مختلفی شکلات تخته ای را تولید می کند توانسته رضایت مشتریان را به خود جذب کند و شما می توانید برای خرید شکلات تخته ای از طریق لینکی که در سایت آراد برندینگ  قرار دارد وارد شوید و فرم را پر کنید تا کارشناسان خبره با شما تماس بگیرند و سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید.

شکلات تخته ای خانگی

بسیاری از افراد برای تزیین کیک اسفنجی خود از شکلات تخته ای صنعتی استفاده می کنید.

برای این که از شکلات تخته ای به روی کیک تزیین کنید باید به نکات زیر توجه کنید:

در مرحله ی اول باید به مدل کیکی که می خواهید درست کنید دقت کنید و بعد رنگ شکلات تخته ای مورد نظر را انتخاب کنید برا این که شکلاتها غلیظ شوند بهتر است در ظرفهای استیل یا فلزی ذوب کنید و توجه داشته باشید.

شکلات را نباید به صورت مستقیم به روی حرارت یا شعله ی گاز قرار دهید و برای این که ذوب کنید شکلاتهای تخته ای صنعتی که تهیه کردید را به قطعه های کوچکی قرار داده و در ظرف استیل قرار دهید و از قبل کتری را روشن کرده که داغ شود و وقتی به مرحله جوش رسید ظرف استیل را به روی آن قرار دهید و منتظر باشید تا شکلاتها آب شوند.

شکلات تخته ای خانگی

همان طور که می دانید می توان انواع شکلات و تنقلات را مانند شکلات تخته ای خانگی در منزل درست کرد.

شکلات تخته ای را می توان در طعمهای گوناگونی درست کرد که در این جا به دو مورد آن اشاره خواهیم کرد برای درست کردن شکلات تخته ای شکلاتی به موادی مانند: پودر کاکائو، پودر قند، شیر خشک و روغن قنادی نیاز دارید.

در ابتدا برای درست کردن شکلات تخته ای روغن را در یک ظرف قرار می دهیم و ظرف را روی بخاری، کتری می گذاریم منتظر باشید تا روغن کاملا ذوب شود.

وقتی ذوب شد از روی کتری بر می داریم و به آن پودر کاکائو را اضافه می کنیم و با قاشق هم می زنیم تا زمانی که پودر کاکائو با روغن ترکیب شود.

در مرحله ی بعد پودر قند و شیر خشک را الک کرده و به روغن و پودر کاکائو اضافه می کنیم سپس دوباره ظرف را به روی کتری یا بخاری قرار می دهیم و آن را هم می زنیم.

خرید شکلات تخته ای

این محصول شگفت انگیز حتی می تواند لکه های تیره پوست شما مثل آکنه و غیره را از بین ببرد و باعث روشن تر شدن پوست شما شود به همین خاطر امروزه اسکرابهای مخصوص پوست صورت با عصاره شکلات یا کاکائو ساخته شده است شما نیز می ‌توانید خودتان ماسک شکلاتی یا کاکائویی طبیعی را در منزل تان تهیه کنید به این صورت که ابتدا پوست صورت تان را به صورت کامل بشویید تا تمیز شود و بعد شکر قهوه ای و دانه های کاکائویی خرد شده را با یکدیگر آسیاب کنید و مخلوط کرده و خوب هم بزنید تا این محلول به شکل خمیر شکلات درآید و در آخر صورتتان را به مدت ۲۰ دقیقه با این ماده به دست آمده ماساژ دهید و بعد از این کار پوست صورتتان را با آب سرد بشویید، مورد بعدی از فواید شکلات این است که باعث رفع خشکی و بی آبی لبهای شما نیز می شود.

خرید شکلات تخته ای

شکلات تخته ای در واقع یک خوراکی شیرین است که به شکل جامد و مستطیل و با طرحهای معمولا شبیه به طرح موزاییک در ورقه های فولادی پیچیده شده و در بازار خرید و فروش می شود، جالب است که این محصول فقط به عنوان خوراکی نیست و می ‌توان از آن در صنعتهای مختلفی مثل شیرینیهای مختلف در قنادی استفاده کرد.

شکلات تخته ای انواع مختلفی دارند که در این قسمت از مقاله تلاش کردیم شما را با مدلهای مختلف آن آشنا کنیم زیرا امروزه خرید شکلات تخته ای رونق دارد و باید درباره آن اطلاعات کسب کرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *