0

خرید بادکنک تبلیغاتی هلیومی تهران

همزمان با پیشرفت علم و تکنولوژی روشهای چاپ نیز پیشرفت چشمگیری داشته اند، به نحوی که امروزه چاپ عکس و نوشته بر روی وسایل ظریفی مثل بادکنک نیز امکان پذیر است. همان طور که در قسمت قبل توضیح داده شد، بادکنک تبلیغاتی یکی از بهترین هدیه تبلیغاتی است که به واسطه آن می توان کسب و کار را معرفی کرده و رضایت مشتریان را جلب نمود اما علاوه بر این در برخی موارد سفارش و خرید بادکنک چاپی و تبلیغاتی صرفاً جهت تبلیغات نبوده و از جنبه تزئینی نیز مد نظر می باشد.

یکی از ساده ترین و در عین حال جذاب ترین وسایل بازی کودکان بادکنک می باشد اما این وسیله علاوه بر جنبه بازی و سرگرمی که دارد، برای مصارف تزئینی و تبلیغاتی نیز به کار می رود، چنان که در حال حاضر شاهد رونق خرید بادکنک تبلیغاتی توسط کسب و کارهای مختلف می باشیم. مهم ترین مسئله ای که در هنگام خرید بادکنک تبلیغاتی باید مورد توجه قرار گیرد، نوع چاپ به کار رفته و کیفیت آن می باشد. سوای از تعداد رنگهای چاپی به کار رفته بر روی بادکنک، حفظ کیفیت چاپ پس از باد شدن بادکنک از اهمیت زیادی برخوردار است، به عبارت دیگر بعد از باد شدن بادکنک باید جملات و سایر موارد مندرج بر روی آن به طور واضح دیده شوند، علاوه بر این طرح و نقش ایجاد شده بر روی یک بادکنک چاپی خوب به راحتی آسیب نمی بیند و از دوام کافی برخوردار است.

بادکنک تبلیغاتی تهران

علاوه بر موانع و دشواریهایی که تبلیغات در رسانه های ملی دارند استفاده از بادکنک تبلیغاتی نه تنها محدودیت خاصی نداشته بلکه تهران به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر این محصول توانسته است. نیاز شما در تبلیغات به صورت بنر و پوسترهای خیابانی که علاوه بر مشکلات مجوز و محدودیت تصاویر و متن دیگر جذابیت خاصی برای شهروندان نداشته را با این ایده جذاب برطرف کند. بادکنک تبلیغاتی شیوه نوینی برای معرفی محصول، شغل، زمینه کاری و هر نوع فعالیتی است که نیاز به معرفی و جلب مشتری دارد و هزینه بسیار پایین این ایده امکان تبلیغات برای کسب و کارهای کوچک و کم درآمد را نیز فراهم کرده است.

این محصول که همیشه در دسته وسایل تزئینی و مختص به مراسمات شادی بوده اکنون به صورت بادکنک تبلیغاتی تهران  طراحی و تولید می شود و با استقبال بالای مخاطبانی که محصول و فعالیتی جهت معرفی و عرضه دارند قرار گرفته است. استفاده از بادکنک و کیک کاکائویی در مراسمات و جشنهای مختلف یک ایده همیشگی و محبوب است که گاهی جنبه تکراری بودن نیز می گیرد و جلب توجه خاصی نمی کند اما استفاده از بادکنکهایی که با طرح و رنگ خاصی مزین شده و ظاهر متفاوتی پیدا کرده اند قطعا جلب توجه کرده و مورد استقبال قرار می گیرد. استان قم با داشتن کادر مجرب در زمینه چاپ بادکنک توانسته است طیف وسیعی از ایده ها و سلیقه های مخاطبان خاص و خوش ذوق خود را پوشش داده و با دستگاه های مجهز و تیم حرفه ای خود انواع مختلف بادکنک را با طرح های متنوع و مطالب جالب و مناسبتی به تولید برساند. همیشه بادکنکها را به صورت تک رنگ و ساده دیده ایم و یا متنهای تکراری و کم کیفیت مانند تولدت مبارک و غیره را روی آنها خوانده ایم اما امروزه مراکزی از جمله قم توانسته است.

قیمت بادکنک تبلیغاتی

اگر برای تجارت خود به دنبال روشهای تازه و موثر می گردید و از هزینه های بالا و غیر مفید برای روشهای تکراری تبلیغات نا امید شده اید، بهتر است گزینه چاپ تبلیغات روی بادکنک را هم امتحان کنید. استفاده از بادکنک تبلیغاتی از لحاظ نمایشی و بصری باعث جلب توجه دیگران می شود و ایده ای نو و جذاب به شمار می رود. همچنین از آن می توان برای نمایشگاه، شوها، ساخت تیزرها و کلیپهای تبلیغاتی در فضای مجازی استفاده کرد که در این موارد براحتی می توان دکوری جذاب از بادکنک تبلیغاتی داشت و بعد از پایان مجالس با هدیه دادن آنها به افراد شرکت کننده و کودکان باعث شادی آنها شوید.

برای پر کردن بادکنک تبلیغاتی هلیومی باید فقط از گاز هلیوم استفاده شود و برخی افراد سودجو به دلیل گرانی گاز هلیوم از گازهای شهری و نیتروژن استفاده می کنند که این کار بسیار خطرناک است و حوادث بی شماری به همین علت اتفاق افتاده است.به دلیل اهمال عده ای، مجالسی که قرار بود مجلس جشن و شادی کودکان باشند به میهمانیهای خطرآفرین و مرگبار تبدیل شدند.منابع گاز هلیوم بسیار اندک است و به همین جهت گران و نایاب می باشد و به دلیل سمی نبودن و غیر قابل اشتعال بودن تنها گاز بی خطر برای پر کردن بادکنکها است. گاز هلیوم سبک تر از هوا می باشد و به این دلیل باعث می شود بادکنک در ارتفاع بالا معلق بماند.هیدروژن گاز سبک دیگریست که بعضی از مردم از آن برای پر کردن بادکنک استفاده می کنند اما هیدروژن جایگزین قابل قبولی برای هلیوم به شمار نمی رود زیرا قابل اشتعال است و بخصوص در جشنها و مهمانیها که از فشفشه و اسپری زیاد استفاده می شود امکان اشتعال و انفجار وجود دارد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *