0

خرید کالسکه بچه دوقلو

خرید کالسکه بچه دوقلو

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوریهای روز انواع وسایل و تجهیزات در سبد سیسمونی نوزاد برای به دنیا آمدن نوزادان تولید می شود که قابلیت حمل بچه دوقلوها و یا چند قلوها را این کالسکه ها بر عهده دارند و این نوع وسیله دارای دو نشیمنگاه برای نشان دادن همزمان دو کودک می باشد و همچنین برخی از آنها برای بچه های سه قلو که دارای نشمینگاه بزرگتری می باشد و می توانید به طور همزمان سه کودک را در یک کالسکه کنار هم بنشانید.

در هنگام خرید این محصول از سایت مجموعه آراد برندینگ در نظر داشته باشید که ابتدا با توجه به سن فرزندان و فضای مورد نظری  که می خواهید آن را نگهداری کنید، آن را خریداری کنید و برخی دیگر دارای قابلیت تنظیم ارتفاع، وزن سبک، کمربند قابل اطمینان برای محافظت کودکان، محفظه خرید و قابلیت تا شدن هستند و در رنگبندی پارچه آن بهترین نوع پارچه های مقاوم استفاده می کنند که در اثر شست و شو رنگ آن تغییر نکند و حتی قابل استفاده تا وزن ۴۰ کیلو گرم باشند. متریالی که در ساخت این کالسکه ها به کار می رود از جنس بسیار نرم و ضد حساسیت و قابل شست و شو می باشد که هنگام نشستن و خوابیدن کودک در آن مشکلی برای پوست نوزادان به وجود نمی آید  و قیمت این کالسکه ها با توجه به کیفیت دوخت و پارچه و درصد پلاستیک و آلومینیومی که در تولید آن و نوع دوقلو و یا چند قلو بودن آن متفاوت می باشد.

مادران و خانمهای باردار دیگر نگرانی از بابت حمل کودک ندارند و با خرید این محصول توانستند اندکی است اضطراب و دغدغه خود در طول دوران بارداری بکاهند. از نظر پهنا و عرض از کالسکه های دیگر بلندتر می باشد و همچنین دارای سبد ذخیره‌سازی بزرگی می باشد و شما می توانید وسایل دو کودک خردسال خود را از قبیل پوشک، شیر خشک و غیره را در آنها نگهداری کنید

کالسکه بچه دوقلو

یکی از المانهای موثر و مهم در تولید وسایل حمل نوزادان که دارای خاصیت ضد ارتجاعی بوده است و در جابجایی هوا نقش موثری دارد کالسکه بچه ضد آب می باشد که براحتی موقع ریختن مایعات بر روی آن پاک  می شود و قابل شست و شو می باشد. امروزه انواع مختلفی از کالسکه ها در مدلهای فانتزی، لاکچری، تاشو و عصایی تولید می شوند که دارای قابلیتهایی مانند محافظت از کودک در مقابل نور خورشید، داشتن کمربند ایمنی و قفل مخصوص، صندلی و تخت نوزاد تاشو و غیره هستند.

کالسکه بچه دوقلو

که والدین بسته به نیاز خود و کودک دلبندشان این کالسکه بچه دوقلو  را تهیه می‌کنند. اصولاً یکی از کارهای هیجان انگیزی که والدین قبل از به دنیا آمدن نوزاد خود انجام می دهند خرید انواع سیسمونی می باشد که باید نکات مهمی را قبل از خرید در نظر بگیرند و همچنان که می دانید امروزه تنوع زیادی در وسایل نوزاد وجود دارد که والدین را دچار سردرگمی کرده است

خرید کالسکه بچه

برخی از نمونه های قدیمی از کالسکه و دورچه بچه گانه هنوز در بازار موجود می باشند که قابلیتهای زیادی ندارند و با قیمتهای مختلفی به فروش می رسند اما نمونه های جدید این کالسکه ها به گونه ای می باشد که حتی برخی از بزرگسالان مشتاق می شوند تا از آنها داشته باشند و به واسطه امکاناتی که دارند نظر افراد را جلب خود می کنند. نمونه های امروزی کالسکه بچه علاوه بر اینکه سایبان و آفتابگیر بر روی آن نصب شده تا کودک از نور آفتاب در امان باشد، همچنین امکان این وجود دارد که کودک از بارش برف و باران نیز در امان باشد و سایبان کالسکه به صورت تمام باز می شود و به صورت کامل روی کودک را می پوشاند تا خردسال خیس نشود.

خرید کالسکه بچه

تمامی کالسکه های بچه موجود در بازار که برای خرید کالسکه بچه توصیه میشوند، بر اساس نوع سازنده، امکانات و قابلیتها، مواد به کار رفته در آن و سایر موارد دارای قیمتهای متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند که هر فرد می تواند نمونه مورد نظر خود را بسته به نوع امکانات و قیمت آن خریداری کند.

برای هدایت راحت تر و تغییر مسیر آسان تر بر روی آنها چرخهای متحرک و گردان نصب شد تا در صورت لزوم بتوان به راحتی مسیر را تغییر داد. یا در برخی از این کالسکه ها دستگیره آن کوتاه بود و مادران قد بلند محدودیت و مشکل استفاده از آن را داشتند که نمونه های بعدی که ساخته می شد امکان تنظیم و بلند و یا کوتاه کردن دستگیره این کالسکه را برای مادران فراهم نمود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *