0

راهنمای خرید میز تلویزیون

راهنمای خرید میز تلویزیون

میز تلویزیون یکی از اساسی‌ترین وسایل دکوراسیون منزل است که انتخاب و ست کردن آن با سایر وسایل منزل خیلی دشوار نیست. این روزها، مدل‌های مختلفی از میز تلویزیون در بازار وجود دارد که هرکدام جنس، کیفیت، طرح و رنگ و قیمت‌های متفاوتی دارند. همین موضوع می‌تواند انتخاب را کمی دشوار کند. شما باید میز تلویزیونی را خریداری کنید که هم با دکوراسیون منزل شما هماهنگی دارد، هم سایز آن برای تلویزیون مناسب است و هم جنس و کیفیت مطلوبی دارد. به همین دلیل، در این مطلب می‌خواهیم راهنمای خرید میز تلویزیون را به شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

همه چیز با نیازهای شما شروع می‌شود!

انتخاب میز تلویزیون عالی به خواسته‌ها و نیازهای شما بستگی دارد؛ بنابراین قبل از خرید به این سؤالات پاسخ دهید:

  1. زمان: هر چند وقت یک بار تلویزیون تماشا می‌کنید و معمولاً چقدر زمان را مقابل تلویزیون خود می‌گذرانید؟
  2. اندازه: اندازه تلویزیون و فضای شما چقدر است؟
  3. فاضی ذخیره‌سازی: به چه مقدار فضای ذخیره‌سازی نیاز دارید؟ آیا سیستم‌های صوتی اضافه، جعبه کابل، کنسول بازی و وسایل الکترونیک دیگری دارید که بخواهید آن‌ها را داخل میز تلویزیون قرار دهید؟ آیا فضایی برای گلدان، قاب عکس یا کتاب می‌خواهید؟
  4. سبک: میزهای تلویزیون در اشکال و سبک‌های مختلف تولید می‌شوند؛ بنابراین شما باید میز تلویزیون را انتخاب و خریداری کنید که برای تلویزیون و فضای شما مناسب‌تر است.

شما می‌توانید میز تلویزیون مورد نظر خود را از کارماچوب تهیه کنید. کارماچوب محصولات خود را با تضمین کیفیت و قیمت به شما ارائه می‌دهد. همچنین در کاماچوب امکان خرید اقساطی میز تلویزیون را هم خواهید داشت.

اندازه مناسب برای خرید میز تلویزیون

خرید میز تلویزیون

چند نکته وجود دارد که باید در زمان خرید میز تلویزیون در نظر داشته باشید:

  • ابعاد دیواری را که می‌خواهید تلویزیون خود را مقابل آن قرار دهید، اندازه‌گیری کنید. با این کار فضایی متقارن خواهید داشت.
  • تلویزیون خود را به طور دقیق اندازه‌گیری کنید و میزی را بخرید که مناسب سایز تلویزیون شما باشد. میز خریداری‌شده باید مقداری از سایز تلویزیون بزرگ‌تر باشد تا زمانی که تلویزیون را روی آن قرار می‌دهید، از هر گوشه میز، حداقل اندازه یک وجب اضافه مانده باشد. با این کار امنیت تلویزیون را تأمین می‌کنید.

حواستان به جنس میز تلویزیون باشد

وقتی برای خرید میز تلویزیون به بازار می‌روید، با انواع مدل‌ها، جنس‌ها و قیمت‌ها روبه‌رو خواهید شد. شما باید حواستان به جنس میز مورد نظر خود باشد. میزهای تلویزیون را در جنس‌های مختلفی تولید می‌کنند که برخی از آن‌ها اصلاً به درد نمی‌خورند. به همین دلیل، تا جایی که می‌توانید کیفیت را فدای قیمت نکنید و به سراغ میز‌هایی با جنس مطلوب بروید.

اندازه فضای اتاق نشیمن را در نظر بگیرید

شما باید در خرید میز تلویزیون حواستان به اندازه اتاق نشیمن باشد. اگر فضای کمی دارید، نباید به سراغ میزهای بزرگ و جاگیر و خیلی شلوغ بروید. این کار می‌تواند فضای شما را کوچک‌تر نشان دهد. در عوض، میزهای جمع و جور و مدرن می‌توانند انتخابی ایده آل برای فضاهایی کوچک باشند.

در مورد نحوه استفاده از میز تلویزیون خود فکر کنید

میز تلویزیون

عادات تماشای تلویزیون و وسایل الکترونیکی شما کمک زیادی به تعیین این مورد خواهد کرد که کدام میز تلویزیون برای شما بهتر است. به عنوان مثال، برخی از تلویزیون‌ها دارای WIFI هستند؛ بنابراین تلویزیون می‌تواند برنامه‌های آنلاین را بدون اتصال به هیچ دستگاه دیگری اجرا کند. اگر تلویزیون شما هم دارای WIFI است و هیچ وسیله الکترونیکی دیگری ندارید، می‌توانید یک میز تلویزیون جمع و جور بدون کشو و درب اضافه خریداری کنید.

انتخاب سبک میز تلویزیون بسیار مهم است

میزهای تلویزیون در انواع سبک‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند و شما می‌توانید سبک مورد علاقه خود را انتخاب کنید:

میز تلویزیون مدرن

میزهای مدرن دارای خطوط صاف و یکدستی هستند که برای فضاهای کوچک بسیار مناسب می‌باشند. این مدل میزها دارای طرح و رنگ‌های متنوعی در بازار هستند و شما می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه‌تان، خرید خود را انجام دهید. جنس اکثر میزهای مدرن از ام دی اف و لمینت است تا ظاهر زیبا و براقی داشته باشند.

میز تلویزیون یا کنسول

این مدل میزها بیشتر شبیه به کنسول هستند و با خرید آن‌ها، با یک تیر دو نشان می‌زنید! هم میز تلویزیون خواهید داشت و میز کنسول.

میز تلویزیون سنتی

میزهای سنتی هم انتخاب خوب دیگری هستند که هیچ وقت از مد نمیفتند و همیشه طرفداران خاص خود را دارند. این میزها معمولاً از چوب ساخته می‌شوند و حکاکی‌های زیبایی دارند. چوب بلوط و ماهون و … انواع چوب‌هایی هستند که برای میزهای تلویزیون سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

میز تلویزیون مدل شومینه

این مدل میزها دارای یک شومینه جذاب در زیر تلویزیون هستند و البته به فضای بیشتری نسبت به میزهای مدرن نیاز دارند. به همین دلیل، انتخاب ایده آلی برای فضاهای کوچک نیستند؛ اما حتی در اتاق نشیمن کوچک هم می‌توانند بسیار زیبا باشند.

رنگ و طرح میز را انتخاب کنید

خرید میز تلویزیون مدل شومینه

در زمان خرید میز تلویزیون باید به رنگ و دکوراسیون اتاق نشیمن خود دقت کنید تا رنگ مناسبی را انتخاب نمایید. همچنین طرح میز هم بسیار اهمیت دارد و طرح انتخابی شما باشد به خوبی با دکوراسیون هماهنگ شود.

خواه تم داخلی شما صنعتی باشد یا معاصر یا روستایی، میزهای تلویزیون در انواع رنگ و طرح‌ها عرضه می‌شوند. برای تصمیم گیری می‌توانید به رنگ مبل، پرده یا کفپوش خود نگاه کنید. اگر این وسایل رنگ روشنی دارند، شما می‌توانید طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها را برای تلویزیون خود در نظر بگیرید. اگر رنگ این اقلام تیره است، انتخاب گزینه‌های روشن‌تر مانند سفید، نقره‌ای یا حتی طلایی، برای فضای زندگی شما جذاب‌تر خواهد بود.

خرید میز تلویزیون از کارماچوب

کارماچوب با سابقه‌ای ۸ ساله در حوزه تولید و فروش انواع میز تلویزیون مانند میز تلویزیون پینار و سایر لوازم دکوراتیو مانند میز جلو مبلی و … مشغول به فعالیت است. همچنین شما می‌توانید خرید میز تلویزیون خود را به صورت اقساطی از کارماچوب انجام دهید. خرید اقساطی میز تلویزیون در کارماچوب به دو روش انجام می‌شود: بازپرداخت ۳ ماهه بدون سود و بازپرداخت ۲۴ ماهه با حداقل سود.

با خرید از کارماچوب خیالتان از بابت کیفیت و قیمت راحت خواهد بود. همچنین تنها کافی است با کارشناسان مجموعه در تماس باشید تا راهنمایی لازم را برای خرید میز تلویزیون به شما ارائه دهند.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *