0

خرید سیمان سفید ارومیه شمال

سیمان سفید ارومیه

تاریخچه تولید سیمان در ایران باز می گردد به سال ۱۳۱۰ شمسی که یک کارخانه ای در ۷ کیلومتری جنوب پایتخت تاسیس شد، اما خوش بختانه چند سال پس از تاسیس کارخانه و به دلیل تقاضای بالای بازار و کم بودن تولید و عرضه ی کارخانه ی موجود کارخانه ی دیگری در نزدیکی آن تأسیس شد.

در آن زمان ورود سیمان و کلینکر بتن به کشور به دست خارجیها بود و هدف از وارد کردن این محصول ساخت کلیسا و سفارت خانه ها یشان بود اما بعدها و با شروع ساخت راه آهن سراسری در کشور ضرورت استفاده از این فرآورده جهت ساخت پل و تونل کاملا محسوس تر شد.

لطفا جهت ثبت و نهایی سازی سفارشات خود از طریق شماره تماس موجود در سایت آراد برندینگ اقدام نمایید و ضمن ثبت سفارش می توانید از مشاوره ی کاملا تخصصی ایشان هم استفاده نمایید تا محصول مناسب را خریداری نمایید.

سیمان وابسته به شکل کاربرد آن می توانند دارای ترکیبات مختلفی باشد، برای توضیح بیشتر باید گفت که در برخی بناها محکم بودن سیمان اهمیت بسیار زیاد دارد ولی در مقابل در برخی سازه ها و ساختمانها خاصیت هیدرولیکی سیمان اهمیت زیادی دارد، اما قابل توجه تان باشد که به طور کلی سیمان از مواد زیر ساخته شده است.

مصالح آهکی که بیشترین میزان است و بین 60 تا 70 درصد را شامل شده، سیلیس که در رده دو بوده و 1۷ تا ۲۲ درصد را شامل می شود و اکسید های معدنی، البته خود این ماده شامل ۵ نوع است که عبارت اند از کسید آهن، اکسید سدیم، اکسید منیزیم، کسید پتاسیم و اکسید آلومینیوم.

سیمان سفید ارومیه

سیمان کاربردهای بسیار متنوع و  گسترده‌ ای در ساختمانها و سازه های امروزی داشته و در ابتدایی ‌ترین مراحل ساخت یک سازه تا پایان ساخت آن استفاده می‌شود، به علاوه این فرآورده و محصول در پی‌ ریزی ساختمان، اجرای تیرچه بلوک، دیوارچینی و نصب کاشی و سرامیک کاربردهای متنوعی دارد، این فرآورده علاوه بر ساخت‌ و سازهای مسکونی و صنعتی در احداث پروژه‌ های بزرگ ملی یک کشور به طور مثال  سدسازی، ساخت تونل و معابر آبی به کار برده می ‌شود.

سیمان سفید ارومیه

یکی از پر فروش ترین محصولات ساختمان سیمان سفید ارومیه می باشد که بسیاری از فروشگاه های عرضه ی محصولات ساختمانی این محصول به سهولت افراد می توانند خرید سیمان سفید ارومیه را داشته باشند.

همانطور که در ابتدای متن به ساختار و نحوه ی تهیه و ساخت سیمان توضیحاتی را اشاره نمودیم وجود ترکیباتی هم چون اکسید آهن در این فرآورده دلیل اصلی رنگ ‌دار شدن این محصول می باشد، برای تولید سیمانهای نوع دیگر مثل سیمان سیاه یا خاکستری باید این عناصر به شکل کامل حذف گردند.

جالب است بدانید که وظیفه ی پایین آوردن دما هنگام پخت این محصول بر عهده ی عناصری چون اکسید آهن یا منیزیم می باشد ولی با حذف آنها در فرایند تولید، دمای پخت را اجزای دیگری مثل گچ، اکسید آلومینیوم و فلدسپات پایین می ‌آوردند، همچنین خوب است بدانید که با وجود شباهتهای بسیار زیاد در فرآیند تولید سیمان سفید به سیمان سیاه تولید این محصول از پیچیدگیهای بسیار  بیشتری برخوردار می باشد، برای تولید انواع مختلف سیمان مثل سیمان آبیک به دقتی زیادی نیاز می‌ باشد و در زمان ساخت و پخت آن به طور پیوسته از آزمایشگاه ‌های پیشرفته و حرفه ای جهت به دست آوردن محصول نهایی استفاده می گردد.

سیمان سفید ساوه

کارخانه تولیدی سیمان سفید ساوه می تواند با حجم زیادی این محصول را بسته بندی با اوزان مختلف عرضه بازار کند که این کارخانه بخاطر موقعیت مکانی که دارد بخوبی می تواند این محصول را از مرکز ایران به شهرهای مختلف کشور و استانهای همجوار عرضه کند.

سیمان سفید ساوه

در کشور تولیدات گسترده سیمان سفید شمال در کارخانجات شهر پردیس واقع شده است و بصورت سهامی عام فعالیت خود را آغاز نموده است که کمک به تولید محصولات ایرانی با کیفیت و با کسب مجوزهای لازم استاندارد توانسته در مرکز ایران و در قلب پایتخت این محصول را به سراسر کشور عرضه نماید.

سیمان ساوه معمولا در بسته های 40 کیلویی عرضه می شود که با بسته مناسب و چند لایه ای که دارد بخوبی می تواند در برابر جابجایی و ضربه تحمل داشته باشد که براحتی به تعداد زیادی بروی هم قرار گیرد که این برای جابجایی و نقل و انتقال این محصول بسیار قابلیت بسیار خوبی بوده است.

اوزان مختلف قابل عرضه سیمان سفید ساوه در بسته بندی 50 کیلوگرمی 40 کیلوگرمی و 25 کیلوگرمی می باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *