0

خرید الکترود جوشکاری، فنس، پایه فنس و سیم خاردار و … با مناسب ترین قیمت در حصارآنلاین

خرید الکترود جوشکاری

حصارآنلاین، از جمله معتبر ترین تولیدکننده و فروشنده انواع مصالح ساختمانی و محصولات مفتولی در ایران است. این مجموعه انواع توری های فلزی، پشم شیشه، الکترود جوشکاری، یونولیت، تیرچه، افزودنی‌های بتن و… را با مناسب‌ترین قیمت و بالا ترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می کند. در ساختمان‌سازی به طور کلی از ابزار های گوناگونی استفاده می شود. الکترود جوشکاری یکی از محصولاتی است که از آن برای اتصال قطعات به یکدیگر در فرآیند جوشکاری به کار گرفته می شود. چنانچه به دنبال خرید انواع محصولات مفتولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید می توانید از طریق آدرس https://hesaronline.com/ به وب سایت فروشگاه اینترنتی حصار آنلاین مراجعه نمایید و یا از طریق شماره تلفن 55449400-021 با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

خرید الکترود جوشکاری

الکترود جوشکاری اصلی ترین و مهم ترین قطعه برای انجام فرآیند جوشکاری است. اهمیت این قطعه تا اندازه ای است که بدون وجود آن انجام عملیات جوشکاری غیر ممکن خواهد بود. در واقع این وسیله در انجام فرآیند جوشکاری وظیفه انتقال جریان الکتریکی از دستگاه جوشکاری به فلز و پر کردن فضای خالی در میان دو قطعه را بر عهده دارد. به طور کلی با بهره گیری از این محصول می‌توان به راحتی قطعات را به یکدیگر متصل کرد. انواع مختلفی از الکترود جوشکاری تولید و در بازار به فروش می رسد. که هر کدام از آن ها دارای کاربرد های بخصوصی هستند. برای استعلام قیمت و همچنین الکترود جوشکاری می توانید به وب سایت حصارآنلاین مراجعه نمایید.

ساختار این قطعه به گونه ای است که از دو بخش فلزی و غیر فلزی تشکیل می‌شود. در زمان استفاده از آن‌ها یک سمت به بخش غیر فلزی متصل شده و بخش دیگر نیز به قطعه جوشکاری متصل می‌شود. در هنگام انجام فرآیند جوشکاری، الکترود ذوب شده و به این طریق با ذوب شدن آن فضای خالی بین دو قطعه پر می‌گردد. و به این صورت باعث متصل شدن قطعات به یکدیگر می شود. جنس پوشش الکترودها بسیار پر اهمیت بوده که به آن پوشش فلاکس گفته می‌شود. مهم ترین کاربرد الکترود، در آهنگری و جوشکاری است که باعث اتصال قطعات فلزی به وسیله جریان الکتریکی به یکدیگر می‌شود. الکترود ها در بازار در دو نوع مصرفی و مصرف نشدنی به فروش می رسند. الکترود مصرفی، به دلیل پایین بودن نقطه ذوب در صنعت استفاده چندانی ندارد. همچنین الکترود مصرفی از لحاظ ساختاری از دو فولاد کربن و نیکل ساخته می شود. الکترود مصرفی در دو نوع روکش‌دار و بدون روکش تولید می‌شود. الکترود مصرف نشدنی، برخلاف نوع قبلی نقطعه ذوب بالایی داشته از این رو از آن در صنایع مختلف استفاده می شود. نکته مهم در خصوص این الکترود این است که در عملیات جوشکاری نمی‌توان آن را برای اتصال قطعات استفاده کرد.

خرید الکترود جوشکاری

قیمت فنس

فنس که به آن توری حصاری نیز گفته می‌شود، یک ابزار محافظتی فلزی پر طرفدار است. به عبارتی، می توان گفت توری حصاری شبکه‌ای از انواع مفتول‌های گالوانیزه یا روکش‌دار است. این توری از دو بخش ستون و مفتول‌های افقی تشکیل شده است که چشمه‌های الماس مانند بزرگ و کوچک را می سازد. به همین جهت مدل ها ، سایزها و قیمت‌های مختلفی از آن یافت می شود. انواع گوناگونی از این توری تولید و در بازار به فروش می رسد که از جمله آن ها می توان فنس زنجیری، فنس مربعی و توری حصاری با روکش pvc را نام برد. فاکتور های گوناگونی در تعیین قیمت فنس تاثیر گذار هستند.همانطور که پیش تر اشاره شد این توری دارای روکش گالوانیزه ضدزنگ است. از این رو فرآیند گالوانیزاسیون روی قیمت آن تاثیر بسزایی خواهد داشت. عوامل دیگر تعیین کننده ای مانند جنس، ضخامت، طول مفتول، ارتفاع و اندازه چشمه رول نیز روی قیمت نهایی این محصول موثر هستند. اصلی ترین کاربرد توری حصاری استفاده به عنوان حصارکشی در اطراف باغ، کارگاه، پروژه‌های عمرانی و… است. وزن این نوع توری فلزی با توجه به مواردی از قبیل قطر مفتول و اندازه چشمه متغییر است. در حالت کلی با افزایش قطر مفتول، ابعاد چشمه نیز تغییر می‌کند و در نتیجه آن وزن رول ها نیز بالاتر خواهد رفت. که در نهایت منجر به افزایش قیمت خرید توری حصاری خواهد شد. توری حصاری نسبت به دیگر توری‌های فلزی دارای ویژگی و خصوصیات مهمی است. علاوه بر این مفتولی که در تولید فنس استفاده می‌شود، از نوع گالوانیزه می باشد. توری حصاری که از مفتول گالوانیزه گرم ساخته شده باشد مقاومت بالایی در برابر رطوبت و شرایط آب‌وهوایی مختلف از خود نشان خواهد داد.

قیمت فنس

خرید سیم خاردار

از دیگر محصولات پر فروش فروشگاه اینترنتی حصارآنلاین می توان سیم خاردار را نام برد. دو نوع حلقوی و خطی از سیم خاردار تولید می شود که به نوع خطی آن سیم خاردار دو لایه نیز گفته می شود، به طور معمول خرید سیم خاردار به همراه توری حصاری و پایه فنس انجام می گیرد. برای خرید پایه فنس با کیفیت بالا با حصارآنلاین در ارتباط باشید. در اولین مرحله از تولید سیم خاردار دو رشته مفتول با ضخامت 2.5 میلی متری به یکدیگر پیچیده می شود و راستا را تشکیل می دهند، در مرحله بعدی دو رشته مفتول با ضخامت 2 میلی متری در هم تابیده شده و به عنوان خار به دور راستا پیچیده می شوند. تولید سیم خاردار حلقوی در حلقه هایی به قطر 60 سانتی متر و 90 سانتی متر صورت می گیرد. این نوع سیم خاردار دارای دو دسته معمولی و تیغی می باشد. به نوع معمولی آن در اصطلاح سیم خاردار حلقوی سوزنی نیز گفته می شود، همچنین نوع تیغی به دلیل دارا بودن تیغ هایی که شباهت زیادی به تبر دارند به نام سیم خاردار حلقوی تبری شهرت دارد.

خرید سیم خاردار

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *