0

خرید عطر مردانه سرد ایتالیایی

عطر یا پرفیوم و گاها ادکلن از اسامی این خوشبو کننده بدن است و امروزه استفاده از عطر جزو یک فاکتور بهداشتی به حساب می آید که از گذشته تاکنون به شدت رواج بیشتری یافته است حال جالب است بدانید که تهیه عطر و اسانس در ایران قدمتی طولانی و تاریخی دارد برای مثال گلاب و همینطور وسایل سفالین عرق گیری از گذشته در ایران و کشور رم باستان وجود داشته و جزو آمار استفاده از عطر و اسانس در تاریخ کشور ایران به حساب می آید در سده 16 میلادی نوشته ایی کتابت شد که در آن حدودا 60 نوع گیاه معطر و خوشبو معرفی شده است.

عطرهای تولید شده مردانه که رایحه ایی تلخ و گرم دارند بیشتر مناسب فصل سرد زمستان طراحی و تولید می شوند اغلب عطر مردانه ایتالیایی جزو تولیدات جذاب و دلنواز بوده اند که توجه هر سلیقه ایی به این نوع عطر جلب می شود امروزه کشور ایتالیا جزو یکی از برندهای دلنواز ساخت عطر مردانه در دنیا است که تولیدات عطر در این کشور بسیار منحصر به فرد و دقیق است.

دلیل این محبوبیت و دلنوازی می تواند استفاده از رایحه های بسیار لطیف در ترکیب عطرهای تولیدی باشد محصولات تولیدی عطر ایتالیایی کاملا بی نقص است که مورد توجه متقاضیان خرید  عطر مردانه می باشد.

عطر مردانه سرد

ادکلنها امروزه در کنار مواد خوشبو کننده و عطرهای مردانه یکی از اصلی ترین فاکتورها و ریشه های جذابیت هستند و به قدری مهم و با اهمیت هستند که امکان ندارد بوی رایحه های خوش و معطر حاصل از تبخیر آنها را در مراکز قیمت گیری و خرید و فروش انها حس نکنید.

در بین رایحه عطرها عموما عطر مردانه سرد کمترین طرفدار را در بین آقایان 20 تا 40 سال که بیشترین آمار استفاده از عطر را دارند مشاهده شده است و می توان گفت بیشتر افراد دارای سنین بالا از این رایحه استفاده می کنند.

اصالت عطرها نیز در سه گروه تقسیم بندی می شوند که اورجینال یا اصیل، غیر اورجینال یا فیک و تستر یا نمونه می باشند که همان گونه که از نامشان پیداست گروه اول عطرهای اصلی با ماندگاری بسیار بالا هستند که توسط خود شرکت اصلی تولید می شوند و گروه دوم عطرهایی هستند که شکل و بویی مشابه اورجینال که اسانس گل رز هلندی را دارند.

عطرها دارای سه گونه نت می باشد که در کنار هم رایحه ای هماهنگ ایجاد کرده و به مرور زمان خود را نمایان می کنند.

اولین بویی که از عطر به مشام می رسد مربوط به نت اولیه یا ابتدایی است اولین رایحه ای که بعد از زدن عطر به مشام شما می رسد این نت می باشد که بیشترین تاثیر را در انتخاب عطر دارد، این نت دارای ملکولهای کوچک و سبک می باشد که به سرعت تبخیر شده و جای خود را به نت بعدی می دهد.

بعد از آن نت میانی به مشام می رسد این رایحه درست زمانی که نت ابتدایی در حال محو شدن است نمایان می شود و به اصطلاح قلب یا بدنه اصلی یک عطر را تشکیل می دهند  و در آخر شما نت پایانی را احساس می کنید  نت پایانی حدودا بعد از گذشت 30 دقیقه از زمان زدن عطر به مشام می رسد و بیشترین زمان ماندگاری را دارد.

خرید عطر مردانه

اگر جزو افرادی هستید که به خرید عطرهای مردانه آروماتیک که حاوی رایحه های میوه و گلهاست علاقه مند هستید ما به شما عطر ICON ALFRED DUNHILL را پیشنهاد می کنیم این عطر مردانه به دلیل خط بوی بسیار قوی و خوشی که دارد به محص وارد شدن شما به محیط یا جمعی نشانه ای شیک و ماندگار را از شما به جا می گذارد به این صورت که ابتدا نتهای اولیه همچون فلفل سیاه، نارنج و نرولی و سپس زنبق، چرم و وتیور در نت پایانی با رایحه ای بسیار بسیار دل چسب و دل انگیز اثر شما را بر جای می گذارد تا همواره متفاوت به نظر برسید از این عطر می توانید برای فصول پاییز، تابستان و بهار استفاده نمایید تا شاهد بیشترین تاثیر در این زمینه باشید و در زمستان به دلیل سردی هوا استفاده خود را محدود نمایید.

اهیمت به استفاده و خرید عطر مردانه نه تنها در بین کشورهای قاره اروپا همچون فرانسه و ایتالیا بلکه در کشورهای آسیایی همچون ایران نیز در از گذشته تا به امروز با علاقه خاص و ویژه ای دنبال می شده است که علت آن علاقمندی بی حد و حصر به استفاده از رایحه های تسحین برانگیز و خوش از سوی مردم می باشد به همین منظور تولید کنندگان اسانس صنعتی عطری و عطر و ادکلنهای ایرانی در سالهای اخیر با رشد و توسعه خطوط تولید خود و استفاده نتهای ملایم، تند و آروماتیک نه تنها نظر مشتریان داخلی بلکه نظر خریداران خارجی را نیز توانسته اند به خود جلب نمایند

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *